dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie

Data: 2009-09-29 18:29:22
Autor: karkow
dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie

"karkow" <kar.kow@op.pl> wrote in message news:h9tcfp$6n1$1news.onet.pl...
witam serdecznie
poszukuje 'kapci' do forda maverick 2.3. Obecne to 215/70 rozmiar 16. A teraz pro¶ba co znacza te oznaczenia: 100H M+S ?! Czy do takiego auta poszukiwac opon 'terenowych'?
z gory dziekuje za odp
pozdrawiam

aha jeszcze jedno - jesli to ma znaczenie to obecne opony (z tymi oznaczeniami) to pirelli scorpion str
pozdrawiam

Data: 2009-09-29 18:32:37
Autor: kuba_g
karkow pisze:

poszukuje 'kapci' do forda maverick 2.3. Obecne to 215/70 rozmiar 16. A teraz pro¶ba co znacza te oznaczenia: 100H M+S ?! Czy do takiego auta poszukiwac opon 'terenowych'?

to pirelli scorpion str

Google nie działa?

Obecnie masz koła w rozmiarze 215/70R16; index ładowno¶ci 100 czyli 800 kg, index prędko¶ci H czyli do 210 km/h. M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

Pierwszy lepszy sklep internetowy z oponami podałby rozwi±zanie Twojej zagadki... Szukaj do 4x4.

--
Pozdr, Kuba
GG: 30014

Data: 2009-09-29 18:35:42
Autor: kuba_g
dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie
kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P

Data: 2009-09-29 18:49:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie
kuba_g wydusił z siebie te słowy:

kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P

haha, zauważylem dopiero, kiedy napisałe¶ errate :D
 Wsciekłe i ¶nieżne - to mógłby byc tytuł filmu z gatunku parodia :D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-29 19:05:37
Autor: karkow

"kuba_g" <no@spam.net> wrote in message news:h9td11$1dhq$2news2.ipartners.pl...
kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P
sa to opony zimowe/letnie/caloroczne?

Data: 2009-09-29 19:12:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie
karkow wydusił z siebie te słowy:

kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P
sa to opony zimowe/letnie/caloroczne?

przecież Ci napisałem na samym pocz±tku - ZIMOWE.
Widziales snieg w lecie?

Data: 2009-09-29 12:41:33
Autor: slaweks
On 29 Wrz, 19:12, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> sa to opony zimowe/letnie/caloroczne?

przecież Ci napisałem na samym pocz±tku - ZIMOWE.
Widziales snieg w lecie?

M+S może być i na zimowej i na całorocznej: inf z opony.pl

Data: 2009-09-29 19:26:01
Autor: Artur Ma¶l±g

kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P
sa to opony zimowe/letnie/caloroczne?

przecież Ci napisałem na samym pocz±tku - ZIMOWE.

Wcale nie musz± być zimowe - mog± być całoroczne.

Widziales snieg w lecie?

Widziałem.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-09-29 21:42:13
Autor: karkow

kuba_g pisze:
[...]

nie chce zeby to byla glupia dyskusja ale snieg to moze nie, ale błoto juz tak..
pozdrawiam

Data: 2009-09-30 11:52:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

moze przez zmiane klimatu oponiarze zmienili taktyke .. ale snięzno błotne zawsze oznaczało opony zimowe i jakkolwiek sprawa ze sniegiem jest jasna tak to "błoto"
w oznaczeniu opony to błoto posniegowe, a nie podczas letnich roztopów.
Na letnie błotko sa produkowane opony terenowe .. a nie M+S

Data: 2009-10-02 23:33:22
Autor: Tomasz Pyra
Kuba (aka cita) pisze:

w oznaczeniu opony to błoto posniegowe, a nie podczas letnich roztopów.

Na letnie błotko sa produkowane opony terenowe .. a nie M+S

Ale wszystkie terenowe które widziałem też miały oznaczenie M+S.
Nawet obecnie ujeżdżane szutrówki (twarda mieszanka) też maj± takie oznaczenie.

"M" z "M+S" to błoto - najzwyklejsza ziemia wymieszana z wod±.

Data: 2009-10-03 10:02:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
dane opony - pro¶ba o rozszyfrowanie
Tomasz Pyra wydusił z siebie te słowy:

"M" z "M+S" to błoto - najzwyklejsza ziemia wymieszana z wod±.

ale to jest przecież glajda ;-)

ps. ok, w takim razie czego¶ sie nauczylem :)

Data: 2009-09-29 20:01:41
Autor: Tomasz Pyra

kuba_g pisze:
M+S = Mad+Snow (czyli błoto+¶nieg)

^^^ oczywi¶cie mud+snow. Opony wcale nie musz± być w¶ciekłe :P
sa to opony zimowe/letnie/caloroczne?

Oznaczenie M+S spotkałem na oponach zimowych, całorocznych, terenowych i szutrowych.

Generalnie to oznacza opony przystosowane w jaki¶ tam sposób do warunków zimowych, ale niekoniecznie typowe zimowe.

Data: 2009-09-29 22:27:44
Autor: karkow

kuba_g pisze:
[...]

ok, znalazlem - opona caloroczna:)