dane osobowe

Data: 2011-11-14 00:50:18
Autor: to
dane osobowe
begin ToMasz
jest sobie firemka, mała taka. Gromadzi dane osobowe swoich klientów,
chociaż nie musi. wystarczył by nr telefonu, hasło jakieś - do
identyfikacji,

Nie przyszło Ci do głowy, że może ta firma nie chce świadczyć usług osobom anonimowym? Co niby identyfikuje "nr telefonu"?

a żądają kompletu danych z dowodu. Tak się złożyło że
musiałem z ich usług skorzystać. Skąd pewność że te dane są
zabezpieczone? Zażądam usunięcia z bazy, ale skąd pewność że to zrobią?
Czy mogę poprosić jakąś instytucję żeby sprawdziła jak są owe dane
klientów przechowywane

Czyli jesteś typowym pieniaczem, który najpierw dobrowolnie skorzystał z usług godząc się na znane Ci warunki, a potem próbuje komuś świnie podłożyć?
PS dane klientów prywatnych, sam klient wpisuje je na swoim komputerze
do rubryk, naprawdÄ™ niepotrzebne do niczego. TAk mi sie wydaje ze
stosunkowo łatwo jest się włamać - bo firma jakoś nie wygląda żeby miała
3 firewale

Widzę, że nie tylko pieniaczem, ale także ignorantem, bo inaczej wiedziałbyś, że mnożenie firewalli jako takie nic nie daje.

dane osobowe