dane osobowe co mi przysługuje?

Data: 2009-10-01 13:27:42
Autor: Liwiusz
dane osobowe co mi przysługuje?
identifikator: 20040501 pisze:
przy rejestracji domeny (adres www dla tych którzy nie wiedzą) w parametrach rejestracyjnych podaje się adres rejestrującego... później ten adres widoczny jest w poleceniu whois - wyświetlają się pełne dane rejestrującego dany adres www... chciałbym się zapytać czy w takim przypadku przysługują mi jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu mógłbym zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

   A nie masz opcji do wyboru, czy kupujesz jako firma, czy jako osoba prywatna?

--
Liwiusz

dane osobowe co mi przysługuje?