dane osobowe - gdzie zgłosić "wyciek" ?

Data: 2010-02-18 22:13:27
Autor: pawelj
dane osobowe - gdzie zgłosić "wyciek" ?
Witam.

Kupiłem sobie na alle... pewną rzecz.
Dość długo towar nie przychodził więc wysłałem e-mail do sprzedawcy z prośbą o wyjasnienie.
W odpowiedzi dostałem ok 200 nazwisk, adresów i telefonów do klientów.
Nie chciałbym, żeby moje dane trafiły do kogoś w ten sposób
Czy to czasem nie jest ujawnieniem danych osobowych? Czy takie coś jest zgodne z prawem? Jeżeli nie to komu zgłosić takie ujawnienie danych ?

--
PawełJ

Data: 2010-02-18 15:27:33
Autor: witek
pawelj wrote:
[...]

jest

Czy takie coś jest zgodne z prawem? Jeżeli nie to komu zgłosić takie ujawnienie danych ?

zwykle na policji
potem jeszcze przez kilka lat bedziesz ciagany po sadach jako swiadek.

Data: 2010-02-18 22:47:28
Autor: Michal Jankowski
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

A komputer z tym listem bedzie zarekwirowany jako dowod w sprawie...

  MJ

Data: 2010-02-18 16:31:45
Autor: witek
Michal Jankowski wrote:
[...]

oczywiscie. przyklad byl na grupie pare dni temu zdaje sie.
ktos dostal babypornola zamiast zamowionego filmu i poszedl z tym na policje. Laptopa nie odzyskal do dzis.

Data: 2010-02-18 23:31:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 18.02.2010 22:47, Michal Jankowski wrote:
[...]

Przy okazji cos nielegalnego znajdzie sie na komputerze...

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-02-19 08:35:47
Autor: Rafał
Michal Jankowski pisze:
[...]

Może powiedzieć że maila odebrał w kafejce internetowej.

Data: 2010-02-19 09:32:58
Autor: Stefan
Rafał pisze:
[...]

Powiedz ze u sasiada ktorego nie lubisz.

dane osobowe - gdzie zgłosić "wyciek" ?