dane osobowe i nie tylko

Data: 2009-08-10 15:43:51
Autor: Mrqs
dane osobowe i nie tylko
Witam,

Moja Mama otrzymala ulotke z kancelarii adwokackiej z propozycja kupna przez te kancelarie akcji pracowniczych pewnej firmy, ktore to akcje Mamie sie naleza (nie dostala ich jeszcze!) w ramach prywatyzacji firmy.

Mam powazne watpliwosci czy kancelaria ta otrzymala informacje legalna droga. Skad wiedza, ze te akcje ma, a takze znaja nazwisko i adres. Czy da to sie podciagnac pod jakis paragraf? Tym bardziej, ze pismo jest skierowane do emerytki (jednej z wielu) i jest to proba wykupu akcji przed terminem ich zbywalnosci na gieldzie (obrot akcjami bedzie mozliwy dopiero w 2010r).

W sumie zastanawia mnie jak legalnie mozna wejsc w posiadanie tego typu informacji (dane osobowe plus info o naleznych akcjach).

Mrqs

Data: 2009-08-10 16:40:33
Autor: *piotr'ek*
dane osobowe i nie tylko
W sumie zastanawia mnie jak legalnie mozna wejsc w posiadanie tego typu informacji (dane osobowe plus info o naleznych akcjach).

Wyśledzić, wydetektywić, wyczaić.

Inż.prawa

Data: 2009-08-17 01:41:58
Autor: Robert Tomasik
dane osobowe i nie tylko
Użytkownik "Mrqs" <mrqs@qqo2.pl> napisał w wiadomości news:v-2dne43b529uR3XnZ2dnUVZ8vqdnZ2dpowerusenet.com...

Zaczął bym od pytania pisemnego do kancelari, skąd weszli w posiadanei danych osobowych. potem będzie się mozna zastanowić.

dane osobowe i nie tylko