daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??

Data: 2011-02-28 22:53:27
Autor: zlotowinfo
daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??
np. http://tibianeobot.com/daopay.php?t=5

Pozostały czas: 3 min., 8 sek.
czyli przy naliczaniu minutowym 4minuty 7.69*4=30.76zł
a pisz± że: 24.05zł

ja już siê naci±łem, w skali kraju już pewnie oszukali masê osób

wysłałem już maila z wyja¶nieniem na: uokik@uokik.gov.pl
czy to wystarczy? czy jeszcze na policjê zgłosiæ oszustwo?

Data: 2011-02-28 23:47:34
Autor: zlotowinfo
daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:ikh6jb$5dm$11inews.gazeta.pl...

o oszukiwanie na stawkach?

Data: 2011-02-28 16:47:50
Autor: witek
On 2/28/2011 4:47 PM, zlotowinfo wrote:
[...]

super, ale mógłby¶ napisaæ co¶ wiecej, bo ani z tego linku, ani z twojego postu nic nie wynika.

Data: 2011-02-28 23:53:00
Autor: Arek
W dniu 2011-02-28 23:47, witek pisze:
super, ale mógłby¶ napisaæ co¶ wiecej, bo ani z tego linku, ani z
twojego postu nic nie wynika.

Jak rozumiem chodzi o to, że nalicza 5 minut a nie jak napisali 4 minuty
Przez co opłata jest wyższa niż ta, któr± podali.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-03-01 00:13:08
Autor: zlotowinfo
daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??
super, ale mógłby¶ napisaæ co¶ wiecej, bo ani z tego linku, ani z twojego postu nic nie wynika.

wszystko dokładnie opisałem

Data: 2011-02-28 20:41:02
Autor: witek
On 2/28/2011 5:13 PM, zlotowinfo wrote:
super, ale mógłby¶ napisaæ co¶ wiecej, bo ani z tego linku, ani z
twojego postu nic nie wynika.

wszystko dokładnie opisałem

no to dokładnie dostałe¶ odpowiedŒ na wszysztko dokładnie opisane,

Data: 2011-03-01 09:11:01
Autor: gacek
On 2011-02-28 23:47, witek wrote:
super, ale mógłby¶ napisaæ co¶ wiecej, bo ani z tego linku, ani z
twojego postu nic nie wynika.

wynika

gacek

Data: 2011-02-28 22:30:44
Autor: to
daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??
begin zlotowinfo
np. http://tibianeobot.com/daopay.php?t=5

PozostaƂy czas: 3 min., 8 sek.
czyli przy naliczaniu minutowym 4minuty 7.69*4=30.76zƂ a piszą ĆŒe:
24.05zƂ

ja juĆŒ się naciąƂem, w skali kraju juĆŒ pewnie oszukali masę osĂłb

wysƂaƂem juĆŒ maila z wyjaƛnieniem na: uokik@uokik.gov.pl czy to
wystarczy? czy jeszcze na policję zgƂosić oszustwo?

LOL. PiƂeƛ coƛ?

Data: 2011-02-28 23:48:09
Autor: zlotowinfo
[OT] daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg??osiÄ??
LOL. PiƂeƛ coƛ?

ehhh na kaĆŒdej grupie jakiƛ trol :/

Data: 2011-02-28 23:52:35
Autor: mvoicem
(28.02.2011 23:48), zlotowinfo wrote:
LOL. PiƂeƛ coƛ?

ehhh na kaĆŒdej grupie jakiƛ trol :/

No, a imie jego zlotowinfo.

CzƂowieku, weĆș napisz w koƄcu o co chodzi :).

p. m.

Data: 2011-03-01 18:01:46
Autor: Konop
W dniu 2011.02.28 23:52, mvoicem pisze:
[...]

Chodzi mu chyba o to, ĆŒe tam liczą stawkę za 3:08 (czyli 3,13333.... minuty) i wychodzi im 24 coƛ, a operator policzyƂ mu za kaĆŒdą rozpoczętą minutę, czyli za 4 i wyszƂo więcej :/... i jest zƂy... tak przynajmniej przypuszczam....

  Konop

Data: 2011-03-01 18:11:50
Autor: mvoicem
(01.03.2011 18:01), Konop wrote:
[...]

A mi chodzi o to, ĆŒe daje jakiƛ link z dupy wzięty i nie wyjaƛnia kto,
kogo , gdzie. Jaki operator, jaki kogo oszukaƂ ... no jakieƛ konkrety.

p. m.

Data: 2011-03-01 22:45:42
Autor: zlotowinfo
[OT] daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg??osiÄ??
A mi chodzi o to, ĆŒe daje jakiƛ link z dupy wzięty i nie wyjaƛnia kto,
kogo , gdzie. Jaki operator, jaki kogo oszukaƂ ... no jakieƛ konkrety.

podaƂem daopay i wszystkie konkrety
ĆŒe pisaƂo ĆŒe pisaƂo 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

Data: 2011-03-01 16:06:50
Autor: witek
On 3/1/2011 3:45 PM, zlotowinfo wrote:
[...]

a idĆș się bujaj ze swoimi konkretami.

Data: 2011-03-01 22:50:22
Autor: mvoicem
(01.03.2011 22:45), zlotowinfo wrote:
[...]

Ciekaw jestem czy UKOiKowi tak samo klarownie to wyƂoĆŒyƂeƛ :).

p. m.

Data: 2011-03-02 19:03:46
Autor: m4rkiz
[OT] daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg??osiÄ??
UĆŒytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:ikjpe6$3lb$1@inews.gazeta.pl...
[...]

to tak wogole powinienes zaczac od swojego operatora i jego cennikow

Data: 2011-03-02 20:58:45
Autor: spp

A ja myƛlę ĆŒe od  http://42.pl/u/2yW0

--
spp

Data: 2011-03-01 11:44:37
Autor: m4rkiz
daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ikh5gm$f4r$1@inews.gazeta.pl...
[...]

zglosiles reklamacje do daopay?

daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zg?osi??