darmowa KK

Data: 2011-09-20 22:35:46
Autor: m4rkiz
darmowa KK
pmlb wrote:
W Polsce nie wiem (nie podales, ze chodzi ci o polske)

no to jak juz bladzimy po swiecie

w UK kazda jest darmowa.

w irlandii niekoniecznie, ale o darmowa nietrudno w kazdym banku

Nie ma oplaty rocznej,

wiekszosc kart nie ma, kazda za to ma 'oplate skarbowa' kredytowki i charge 30 euro, debetowki 5 euro

za wydanie,

zazwyczaj za darmo, druga karta oraz duplikat zazwyczaj ponad 20 euro

zadnego limitu operacji itp.

nie wiem o czym dokladnie piszesz, ale na oplaty dodatkowe za uzywanie
sie jeszcze nie zalapalem

Dostajesz plastik z umowa i to wszystko. Obowiazuja cie oczywiscie odsetki
po 56 dniach, przy czym mozesz wziasc inna i zrobic np. transfer balance
czyli przelac zadluzenie z jednej na druga i przy dobrej promocji masz nawet
18 miesiecy odsetki 0! placisz jedynie 3% od kwoty przetransferowanej.

bywaja =! standard

Karta Kredytowa darmowa to chyba standard w europie (poza polska ale w
polsce bankowosc jest delikatnie mowiac inna).

na wyspach tez zdarzaja sie kwiatki (dla mnie jako Polaka znacznie
smieszniejsze niz krajowe) obnizenie limitu karty 'bo nieuzywana byla'
o czym slowa nigdzie nie bylo, odsetki od lokat tym mniejsze im wyzsza suma (a nie chodzi nawet o kilkadziesiat tysiecy euro),
oraz koles namietnie wydzwaniajacy do mnie zeby sie upewnic czy
na pewno akceptuje swoje transakcje 'verified by visa' jak tylko mam taka transakcje na ponad trzy stowy - o zwykle, nawet ponad 1k
zazwyczaj nie pyta...

Data: 2011-09-24 14:09:15
Autor: m4rkiz
darmowa KK
"pmlb" <brak@dresu.pl> wrote in message news:IoKdnXZ6AImOhOTTnZ2dnUVZ7t2dnZ2dbt.com...
wiekszosc kart nie ma, kazda za to ma 'oplate skarbowa' kredytowki i
charge 30 euro, debetowki 5 euro

Rozumiem, ze piszesz o uzywaniu karty a nie o samej karcie i kosztow na niej..?

to podatek odprowadzany panstwu za posrednictwem banku za sam fakt posiadania
karty

ale sprawdzilem wlasnie cenniki i przyznaje ze wszystkie zwykle karty
kredytowe w kilku wiekszych bankach (aib, nib, kbc, boi, ulster) faktycznie
nie maja zadnych oplat na rzecz bankow

darmowa KK