darmowa kasa z KK

Data: 2014-10-04 15:44:03
Autor: RobertS
darmowa kasa z KK
wątek wiele razy poruszany, przetestowana nowa możliwość w...Lidlu

należy kupić jakieś towary przemysłowe, w ciągu tygodnia można je zwrócić

zwrot przyjmie każdy sklep, ale jeżeli dokonacie zwrotu w innym sklepie niż był zakup to bez względu na sposób pierwotnej płatności - zwrócą gotówkę ;-)

RobertS

Data: 2014-10-04 19:09:30
Autor: Darek
darmowa kasa z KK
W dniu 2014-10-04 15:44, RobertS pisze:
wątek wiele razy poruszany, przetestowana nowa możliwość w...Lidlu

należy kupić jakieś towary przemysłowe, w ciągu tygodnia można je zwrócić

zwrot przyjmie kaĹźdy sklep, ale jeĹźeli dokonacie zwrotu w innym sklepie
niż był zakup to bez względu na sposób pierwotnej płatności - zwrócą
gotówkę ;-)

U mnie w Castoramie zwracają gotówkę. Robią problem przy zakupach powyżej 1k

Darek

Data: 2014-10-05 19:20:47
Autor: MarcinF
darmowa kasa z KK
W dniu 2014-10-04 o 19:09, Darek pisze:
[...]

To już prościej chyba dogadać się z jakimś klientem, który zamierza
zapłacić gotówką za większe zakupy :)

Data: 2014-10-05 10:32:44
Autor: Kris
darmowa kasa z KK
W dniu niedziela, 5 października 2014 19:20:47 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:
To już prościej chyba dogadać się z jakimś klientem, który zamierza
zapłacić gotówką za większe zakupy :)
Szkoda zachodu z kupowaniem/zwrotem/dogadywaniem się z klientem po to aby odzyskac kilkanasci/kilkadziesiąt zł miesięcznie.

Data: 2014-10-05 19:59:22
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 05/10/2014 19:32, Kris wrote:
[...]

A ja miałem z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesięcy darmowe przelewy z kk na cały limit 20.000. Ale się skończyło, teraz wybrałem 1 zł za każdy dzień w którym wykonam dowolną operację kk, na dowolną kwotę (na 3 miesiące).

Data: 2014-10-05 11:11:48
Autor: Kris
darmowa kasa z KK
W dniu niedziela, 5 października 2014 19:59:22 UTC+2 użytkownik mx napisał:

darmowe przelewy z kk na ca�y limit 20.000.
Nawet gdybyś te 20tys lokował przez cały rok na 4%- a to raczej przy wypłatach/spłatach z kk nieralne to masz 50 zł miesięcznie maks na czysto. W zamian musisz przelewać, lokować, pilnować spłaty itp. Wg mnie gra niewarta świeczki ale co tam kto lubi. Jedno spóżnienie(zapomnienie, wczasy itp)spłaty w GP i półroczny "zysk" idzie się je.....ć
Ale si� sko�czy�o, teraz wybra�em 1 z� za ka�dy dzie� w >kt�rym wykonam dowoln� operacj� kk, na dowoln� kwot� (na 3 miesi�ce).
Jeśli to podstawowa karta z której korzystaśz normalnie to kilkanascie zl na miesiąc wpadnie. Jesli zamierzasz fikcyjne operacje robić aby 1zł/dziennie zyskać to nie warto

Data: 2014-10-05 20:34:49
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 05/10/2014 20:11, Kris wrote:

Jeśli to podstawowa karta z której korzystaśz normalnie to kilkanascie zl na miesiąc wpadnie. Jesli zamierzasz fikcyjne operacje robić aby 1zł/dziennie zyskać to nie warto

Nie używałem, ale będzie podstawowa na zakupy w Biedronce. Często robię zakupy na klika złotych, Citi musi jej oddać palmę pierwszeństwa.

Data: 2014-10-05 11:55:38
Autor: Kris
darmowa kasa z KK
W dniu niedziela, 5 października 2014 20:34:49 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Nie używałem, ale będzie podstawowa na zakupy w Biedronce. Często robię zakupy na klika złotych, Citi musi jej oddać palmę pierwszeństwa.
Tak z ciekawości: Biedronka to też mój "podstawowy" sklep z racji tego że kilkaset metrów od domu i czesto tam kupuje. Ale kurcze co tam można kupowac za kilka zl? Kilka razy w tygodniu w Biedronce bywam ale nie pamiętam paragonu z kwota kilka zł- sporadycznie kilkanascia a najczęściej kiladziesiąt.

Data: 2014-10-05 21:05:34
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 05/10/2014 20:55, Kris wrote:
[...]

Z czasów gdy kart nie honorowali i miałem daleko, przywykłem do Lidla i tam więcej kupuję, po drodze z pracy. Do Biedronki idę przed wieczorem z (e)psem po chleb lub bułki, czasami cukierek, owoc czy przyprawy. Ale może czas zmienić przyzwyczajenia?

Data: 2014-10-05 21:55:38
Autor: Wojciech Bancer
darmowa kasa z KK
On 2014-10-05, Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Ja nie z Biedronki akurat, ale np. pieczywo z rana ;) Lubię świeże, więc zawsze kupuję tyle ile "dzisiaj" zjem.
Pozostałe składniki można już mieć zakupione w lodówce. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-10 20:47:12
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 05/10/2014 20:11, Kris wrote:
W dniu niedziela, 5 października 2014 19:59:22 UTC+2 użytkownik mx napisał:
darmowe przelewy z kk na cały limit 20.000.

Nawet gdybyś te 20tys lokował przez cały rok na 4%- a to raczej przy
wypłatach/spłatach z kk nierealne to masz 50 zł miesięcznie maks na czysto.
> W zamian musisz przelewać, lokować, pilnować spłaty itp. Wg mnie gra
niewarta świeczki ale co tam kto lubi. Jedno spóźnienie (zapomnienie,
wczasy itp)spłaty w GP i półroczny "zysk" idzie się je....ć

Ale się skończyło, teraz wybrałem 1 zł za każdy dzień w którym wykonam
dowolną operację kk, na dowolną kwotę (na 3 miesiące).

Jeśli to podstawowa karta z której korzystać normalnie to kilkanaście zł
 na miesiąc wpadnie. Jeśli zamierzasz fikcyjne operacje robić
>  aby 1zł/dziennie zyskać to nie warto

Warto, nie warto, ale za listopad 27 wczoraj dopisali. 1. i 2. się zagapiłem, a 11. odpuściłem. Sklepy zamknięte, a długu na Allegro nie miałem jeszcze.

Data: 2014-10-05 20:36:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"mx" 543186fb$0$18096$65785112@news.neostrada.pl

A ja miałem z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesięcy

Przepraszam za wciskanie się w słowo -- mnie może jest godny,
ale nie jest godny mojej matki. ;) To mojej matce zalega
z wypłatą, nie mnie. Mnie nawet 3 dychy dorzucił -- nieco
spóźnione, bo 02 bm.

Data: 2014-10-05 21:12:30
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 05/10/2014 20:36, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Przepraszam za wciskanie się w słowo -- mnie może jest godny,
ale nie jest godny mojej matki. ;) To mojej matce zalega
z wypłatą, nie mnie. Mnie nawet 3 dychy dorzucił -- nieco
spóźnione, bo 02 bm.

Oj tam, oj tam. Nie kojarzę aby matka Twoja jakieś zarzuty na grupie zgłaszała. ;)
Ja też jakichś złotych nie dostałem, za transakcję apką. Ale może mój mobilny post był zbyt krótki.

Data: 2014-10-05 23:56:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"mx" 5431981f$0$18095$65785112@news.neostrada.pl

Oj tam, oj tam. Nie kojarzę aby matka Twoja jakieś zarzuty na grupie zgłaszała. ;)

Ma od tego swego pracownika, czyli mnie.
Wkrótce post_awię kolejny wyciąg.
Później pstryknę fotki absurdalnym odpowiedziom
banku -- i post_awię skany tych odpowiedzi.

Ja też jakichś złotych nie dostałem, za transakcję apką. Ale może mój mobilny post był zbyt krótki.

A właśnie -- za tę apkę też mojej matce nie dali.
Dobrze, że przypomniałeś.

Data: 2014-12-11 01:31:44
Autor: ls
darmowa kasa z KK
W dniu niedziela, 5 października 2014 19:59:22 UTC+2 użytkownik mx napisał:

A ja mia�em z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesi�cy darmowe przelewy z kk na ca�y limit 20.000. Ale si� sko�czy�o, teraz wybra�em 1 z� za ka�dy dzie� w kt�rym wykonam dowoln� operacj� kk, na dowoln� kwot� (na 3 miesi�ce).

Czy taka karta jest obecnie w ofercie BZWBK?
Przegladam ich strone i nie moge trafic na karte, ktora daje 1zl za dzien, w ktorym robilo sie transakcje

--
pozdr.
ls

Data: 2014-12-11 19:06:13
Autor: mx
darmowa kasa z KK
On 11/12/2014 10:31, ls wrote:
[...]

To oferta utrzymaniowa, stara karta z ubiegłorocznej promocji. Wymuszona groźbą rezygnacji. Oficjalna nazwa: Nagroda 1 zł za każdy dzień 27,00 PLN

Data: 2014-10-05 22:06:25
Autor: RobertS
darmowa kasa z KK

Szkoda zachodu z kupowaniem/zwrotem/dogadywaniem się z klientem po to aby odzyskac kilkanasci/kilkadziesiąt zł miesięcznie.

kupić i zwrócić żaden problem jak ktoś ma KK i chce darmowo pozyskać kasę, dogadywanie się z klientem to już lekki obciach

oczywiście nie ma sensu w przypadku kilkudziesięciu złotych ale jeżeli ktoś potrzebuje większą kwotę to dlaczego nie

RobertS

Data: 2014-10-05 22:30:29
Autor: neoniusz
darmowa kasa z KK
W dniu 05.10.2014 o 22:06, RobertS pisze:
[...]

To zalezy co dla kogo jest obciachem, bo jak slysze o kupowaniu i zwracaniu zeby dostac gotowke z KK to chce mi sie smiac. Juz bym wolal skorzystac z czegokolwiek innego, chociazby skycash, zaplacic te 1.9% i miec spokoj.

No tylko ile tego trzeba kupic zeby byla "wieksza kwota"...

Data: 2014-10-05 23:55:11
Autor: Waldek
darmowa kasa z KK
W dniu 2014-10-05 22:30, neoniusz pisze:

To zalezy co dla kogo jest obciachem, bo jak slysze o kupowaniu i
zwracaniu zeby dostac gotowke z KK to chce mi sie smiac.

Ja osobiście nie uznaje czegoś takiego
bo zawsze mam wrażenie że jeśli się już coś kupuje
a później oddaje to świadczy wyłącznie od DEBILIZMIE kupującego - ;P

Pomijam przypadki np. ujawnienia wady fabrycznej w zakupionym towarze
czy np. zakup butów dla dziecka (bez dziecka) co niestety zdarza się żonie....

Ps.
Przez te cholerne kupony na allegro,
właśnie zakupiłem worki do odkurzacza na cały rok - LOL

Pozdro

Data: 2014-10-06 00:30:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"Waldek" m0seo6$57f$1@node1.news.atman.pl

Ja osobiście nie uznaje czegoś takiego
bo zawsze mam wrażenie że jeśli się już coś kupuje a później oddaje to świadczy wyłącznie od DEBILIZMIE kupującego - ;P

W reklamie TV zachęcają do takiego kupowania.

Mnie podobają się te sklepu, w których można zwracać.
W realu widziałem kiedyś po 15 pln bluzy z kapturami.
Nie było czasu na zmierzenie, więc kupiłem tylko jedną,
czego pożałowałem -- dopiero później przypomniałem
sobie, że mogłem kupić wszystkie i ewentualnie zwrócić.

Data: 2014-10-06 08:17:44
Autor: Waldek
darmowa kasa z KK

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:m0sh2q$unj$1node2.news.atman.pl...

Mnie podobają się te sklepu, w których można zwracać.
W realu widziałem kiedyś po 15 pln bluzy z kapturami.

Jest tyle "sieciowek" z ciuchami,
ze tego typu stoiska raczej omijam w Realu szerokim łukiem :)
Ale cóż ... kiedys przytrafiło mi się kupic kurtke na narty "Brugi" czy jakos tak
za ułamek ceny w porownaniu ze sklepem sportowym, a pełnowartosciową w sensie jakosci.

Mimo wszystko - zdecydowanie nie popieram
zwracania zakupionych w "stacjonarnych"  sklepach towarow
gdyż w moim mniemaniu swiadczy to o infantylosci nabywcy ;)

Data: 2014-10-07 13:41:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"Waldek" m0tc68$1if$1@node1.news.atman.pl

gdyż w moim mniemaniu swiadczy to o infantylosci nabywcy ;)

Jestem infantylny dlatego, że wpadłem do sklepu
na 3 minuty przed końcem pracy tego sklepu?

Może... IMO nie miałem czasu na mierzenie w sklepie.

-=-

Butów Reeboka nie muszę mierzyć -- są zwymiarowane. :)

Data: 2014-10-07 18:09:01
Autor: Arek
darmowa kasa z KK
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Powiedzmy, wyjątkowy wypadek, ale też nie popieram.
Jestem zwolennikiem myslenia i sprawdzania ZANIM się coś
kupi/weźnie kredyt itp. Tymczasem zgodnie z "ukazem" UE
mamy pielęgnować lekkomyślność i w terminie dni 14 można
zrywać umowy kredytowe i oddawać towary zamawiane/kupowane
przez internet bez podania przyczyny.
Co można robić przez 14 dni z zakupionym i nieużywanym
towarem?

Arek

Data: 2014-10-07 23:45:09
Autor: J.F.
darmowa kasa z KK
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m11398$elq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawdzic co on warty, i na ile reklamowki sprzedawcy maja sie do rzeczywistosci.

J.

Data: 2014-10-08 16:05:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"J.F." 54345ee7$0$12634$65785112@news.neostrada.pl

Co można robić przez 14 dni z zakupionym i nieużywanym towarem?

Sprawdzić kolor i rozmiar?

Carrefour nie uznaje cofek. Kupiłem w Carrefourze
zszywki, ale mniejsze niż te, których potrzebowałem,
o czym przekonałem się dopiero po powrocie do mieszkania,
gdy porównałem zakupione w Carrefourze zszywki z tymi,
które miałem. Efekt? -- kupiłem w Carrefourze zszywacz
do tych małych zszywek.

Sprawdzic co on warty, i na ile reklamowki
sprzedawcy maja sie do rzeczywistosci.

Jak sprawdzić? Iść z nim do wróżki?

Data: 2014-10-08 21:29:28
Autor: RobertS
darmowa kasa z KK
Powiedzmy, wyjątkowy wypadek, ale też nie popieram.
Jestem zwolennikiem myslenia i sprawdzania ZANIM się coś
kupi/weźnie kredyt itp.

a co powiesz o tych co biorą kredyty gotówkowe? przez 14 dni oglądają banknoty czy napawają się widokiem kasy na koncie?

nie, w tym czasie mają się zapoznać z umową kredytową, której przy podpisywaniu i tak nikt nei czyta

RobertS

Data: 2014-10-06 00:22:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"neoniusz" m0s9og$n9o$1@srv.chmurka.net

No tylko ile tego trzeba kupic zeby byla "wieksza kwota"...

No właśnie -- co kupić za 35 kpln?

  350*3/12=87,5

Czy ja wiem, czy to mało?

Data: 2014-10-05 23:27:48
Autor: Kris
darmowa kasa z KK
W dniu niedziela, 5 października 2014 22:06:25 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

kto� potrzebuje wi�ksz� kwot� to dlaczego nie
Przyjmijmy że większa kwota to 5tys. Wyjmująć to normalnie z KK odsetek zapłacimy z 50-60zł.
Sposobem "Na Lidla"- konieczne dwie wizyty w Lidlu. Czy skórka warta wyprawkie? Każdy ocenić powinien sam. Mnie by się nie chciało.

Data: 2014-10-06 09:47:52
Autor: J.F.
darmowa kasa z KK
Dnia Sun, 5 Oct 2014 23:27:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
W dniu niedziela, 5 października 2014 22:06:25 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
kto� potrzebuje wi�ksz� kwot� to dlaczego nie
Przyjmijmy że większa kwota to 5tys.

Moze byc trudno w lidlu kupic cos za 5k zl. To chyba pare wozkow
musialoby byc.

Wyjmująć to normalnie z KK odsetek zapłacimy z 50-60zł.
Sposobem "Na Lidla"- konieczne dwie wizyty w Lidlu. Czy skórka warta wyprawkie? Każdy ocenić powinien sam. Mnie by się nie chciało.

Mozesz bywac i tak, mozesz miec po drodze.

Jeszcze pytanie na co ta kasa - jesli na towar, to czemu go nie kupic
normalnie na karte.
No chyba ze na lokate wplacic :-)

J.

Data: 2014-10-06 17:15:49
Autor: RobertS
darmowa kasa z KK

[...]

sama prowizja od wypłaty gotówkowej to min. 2% + odsetki od kredytu kartowego, no mnie wychodzi więcej niż 50 zł

ps
jak kupowałem sobie ciuchy rowerowe, z tego co mnie interesowało kupiłem wszystkiego po 2 szt. (różne rozmiary), na spokojnie w domu przymierzyłem i oddałem to co nie pasowało

RobertS

Data: 2014-10-07 00:26:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowa kasa z KK

"RobertS" m0ubmb$aqr$1@sunflower.man.poznan.pl

jak kupowałem sobie ciuchy rowerowe, z tego co mnie interesowało kupiłem wszystkiego po 2 szt. (różne rozmiary), na spokojnie w domu przymierzyłem i oddałem to co nie pasowało

IMO taki cel przyświecał tym, którzy wprowadzili
możliwość zwracania -- bezstresowe kupowanie.

darmowa kasa z KK