darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net

Data: 2009-07-14 14:15:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
Witam!
Dopiszcie mi darmowe konta (ewentualnie z zwolnieniem z oplaty przy wplywach -w granicach rozsadku-nie średnim saldzie)

Mam:
mBank
Inteligo
Millenium (tu była promocja, aczkolwiek pózniej zamierzam korzystac z lokat)
BZWBK
ing
Volskwagen bank
Multibank
toyota bank
GetinBank
Lukas bank
Deutsche bank
Eurobank
Alior bank
(kurde jak na to patrze -normalnie choroba psychiczna :-) ale przynajmniej wiem co gdzie jak wyglada)

Zamierzam otworzyc w nordea, w jaki sposob jest sa sprawdzane wplywy i kiedy naliczana ewentualna oplata, co
zrobic minimalnei łopatologicznie by byc zwolnionym z oplaty

Wkrótce tez dojdzie PeKaO bo mają umoliwić popdisywanie przez kuriera.
PolBank jak na złość nie chce dać takiej możliwości.

Przegapiłem  jeszcze jakiś bank ? :)

http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto
http://oprogramowanie.dedykowane.szacuneczek.org.pl - aplikacje/www na zamówienie

Data: 2009-07-14 15:14:22
Autor: Grzexs
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
Przegapiłem  jeszcze jakiś bank ? :)

Różne banki spółdzielcze.

--
Grzexs

Data: 2009-07-14 15:44:27
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3i0ba$ohp$2inews.gazeta.pl...
Przegapiłem  jeszcze jakiś bank ? :)

Różne banki spółdzielcze.

konkretnie :P

Data: 2009-07-14 06:47:58
Autor: BK
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
On Jul 14, 3:44 pm, "wspolna-flaszka.pl"
<przemyslaw.roki...@gazeta.pl> wrote:

> Różne banki spółdzielcze.

konkretnie :P

http://www.neobank.pl/main.wbd;jsessionid=581A5BC60EAC333B6B2EF67982BD24C8

Data: 2009-07-14 15:51:25
Autor: Zbigniew Demidowicz
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):

> Różne banki spółdzielcze.

konkretnie :P

http://www.tinyurl.pl?usm0e8zz

;)

Data: 2009-07-14 18:19:17
Autor: blad
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
Użytkownik "Zbigniew Demidowicz"

> Różne banki spółdzielcze.
konkretnie :P
http://www.tinyurl.pl?usm0e8zz

przede wszystkim brak Nordea Banku z kontem Spektrum
*** blad ***

Data: 2009-07-15 13:43:34
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości news:h3iboq$o5e$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
konkretnie :P
http://www.tinyurl.pl?usm0e8zz

przede wszystkim brak Nordea Banku z kontem Spektrum

ajj, nie czytamy dokladnie watku :)

wspomnialem o nim, ciekaw jestem w jaki sposob jest naliczna oplata (zwolenienie) , minimalny przelew co ile i na jaka kwote nalezy wykonac

Data: 2009-07-15 18:18:35
Autor: blad
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"
[...]

ale na liście go nie było :-)
opłata jest 1,50 za kartę/mies i koniec, jeśli ktoś przelewa wynagrodzenie
co jeśli nie przelewa - nie wiem
*** blad ***

Data: 2009-07-15 17:43:13
Autor: bradley.st
On 15 Lip, 12:18, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

opłata jest 1,50 za kartę/mies i koniec, jeśli ktoś przelewa
wynagrodzenie
co jeśli nie przelewa - nie wiem

Zlotych 8 miesiecznie go to dodatkowo kosztuje. Przelew 4,500 raz na
kwartal zalatwia sprawe. Nie musi byc wynagrodzenie, wazne zeby
przelew NIE byl z innego wlasnego konta w Nordea. Moze byc z wlasnego
poza Nordea.

http://www.nordea.pl/_items/pdf/tabela_ki_01_07_2009_pl.pdf

Data: 2009-07-16 13:29:28
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ff51bf7c-ba99-4a80-861b-bd8ad2e4a60fr24g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

a po zalozeniu konta rozumiem ze pierwsza oplate licza po 1 kwartale jezeli nie wplynie kasa, czy kasuja z gory
i pozniej zwracaja ?

pozdrawiam

Data: 2009-07-16 05:30:25
Autor: bradley.st
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
On 16 Lip, 07:29, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

a po zalozeniu konta rozumiem ze pierwsza oplate licza po 1 kwartale jezeli
nie wplynie kasa, czy kasuja z gory
i pozniej zwracaja ?

Pierwsza oplata po pierwszym kwartale. Pozniej sprawdzaja co miesiac,
i wyceniaja Cie patrzac na trzy poprzedzajace miesiace.

Data: 2009-07-14 18:42:57
Autor: Grzexs

<http://www.bs.bialapodl.pl/>

--
Grzexs

Data: 2009-07-15 13:58:46
Autor: wspolna-flaszka.pl
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3icid$efa$2inews.gazeta.pl...
Różne banki spółdzielcze.

konkretnie :P

<http://www.bs.bialapodl.pl/>

no a jak mam przez net konto zamowic ? :)

Data: 2009-07-15 22:06:32
Autor: Grzexs
darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net
konkretnie :P

<http://www.bs.bialapodl.pl/>

no a jak mam przez net konto zamowic ? :)

Fakt. Ale raz możesz się tu pofatygować, tyż ładne miasto ;). Może poszukaj BS w twojej okolicy?

--
Grzexs

darmowe konta z mozliwoscia zalozenia przez net