darmowe konto i karta debetowa dla spółki komandytowej

Data: 2011-09-28 14:18:38
Autor: Sebastian
darmowe konto i karta debetowa dla spółki komandytowej
znalazłem fajną ofertę w BGŻ, konto bez opłaty za prowadzenie
karta debetowa jedna bez opłaty za używanie, wypłaty bez oplat
w bankomatach BGŻ i euronetu (co obejmuje Alior, Multi, Lukas
i kilka innych banków). podoba mi sie brak przymuszania do płacenia bezgotówkowego

niestety, bezpłatna jest JEDNA karta, a ja potrzebuję DWIE
dlatego szukam drugiego banku o podobnej ofercie;

1) konto dostępne dla spółki _komandytowej_ (pełna księgowość)
2) brak opłat za prowadzenie konta
3) brak opłat za wypłaty gotówki debetówką
4) brak opłat za debetówkę
5) pkt 3 nie uwarunkowany odrabianiem pańszczyzny bezgotówkowej

Data: 2011-09-28 14:24:50
Autor: bastek72
darmowe konto i karta debetowa dla spółki komandytowej
warunki:
1) konto dostępne dla spółki _komandytowej_ (pełna księgowość)
2) brak opłat za prowadzenie konta
3) brak opłat za wypłaty gotówki debetówką

ad 3: może być to sieć bzwbk, może być ecard, może być bgż, może
być sieć pkobp, (sam euronet nawet wliczając aliory, lukasy, czy
jakieś inne multiptaszki mnie nie urządza)

4) brak opłat za debetówkę
5) pkt4 nie uwarunkowany odrabianiem pańszczyzny bezgotówkowej

ponieważ rachunek ma służyć tylko i wyłącznie wypłacaniu gotówki,
dopuszczam najbardziej nieprzyjazny dostęp internetowy, a także
absurdalne opłaty za przelew w kanale internetowym choćby 10zł,
bo chcę korzystać tylko i wyłącznie z bezprowizyjnej debetówki.

--

darmowe konto i karta debetowa dla spółki komandytowej