darmowe konto osobiste

Data: 2015-09-24 17:10:15
Autor: nowyjestem
darmowe konto osobiste
gdzie mogę (w jakim banku) założyć darmowe
konto osobiste? warunki:
1. bezwarunkowy brak opłaty za prowadzenie rachunku, bez konieczności utrzymywania salda,
zapewniania wpływów i robienia transakcji kartą
2. nie wciskanie na siłę karty debetowej
3. możliwość wypowiedzenia umowy rachunku drogą
korespondencyjną bez osobistej wizyty w placówce
4. bank nie zaskakuje częstymi zmianami oferty
cenowej (przeciwieństwo mbanku który regularnie
co miesiąc grzebie w taryfach
5. wisienki bez znaczenia a najlepiej całkowity
brak tychże wisienek

Data: 2015-09-25 10:42:31
Autor: radekp@konto.pl
darmowe konto osobiste
Thu, 24 Sep 2015 17:10:15 -0700 (PDT), w
<7106b1e1-4e4a-4f3d-9790-ea2be7065a0f@googlegroups.com>, nowyjestem@poczta.pl
napisał(-a):

[...]

Obecnie chyba większość banków (a na pewno dużo) ma w ofercie taki rodzaj
konta: np. t-mobile, pocztowy, smartbank (tu nawet karta za free - przynajmnije
na razie).

Data: 2015-09-25 15:03:23
Autor: Olin
darmowe konto osobiste
Dnia Thu, 24 Sep 2015 17:10:15 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

gdzie mogę (w jakim banku) założyć darmowe
konto osobiste?

Volkswagen bank.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-10-02 11:19:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowe konto osobiste

<nowyjestem@poczta.pl> 7106b1e1-4e4a-4f3d-9790-ea2be7065a0f@googlegroups.com

Jeśli chcesz i mieścisz się:

   Bank SMART - Konto Na Wypasie
   https://clk.leadexpert.pl/click?c=9PhWidkQ&cr=7OjjuEJx&s=NdnT4JTV  <-- z moim zarobkiem
   http://www.banksmart.pl/konta/kampanie/001/studenci_bon <-- bez mojego zarobku

   http://www.banksmart.pl/download/reg-kon-stud-pizza.pdf <-- chyba to

   Promocja ,,SMART konto na WYPASIE -- II edycja'' adresowana jest do osób,
   które na dzień złożenia wniosku o otwarcie SMART konta nie ukończyły 26
   roku życia i spełniają pozostałe warunki uczestnictwa w promocji określone
   w regulaminie promocji. SMART Konto to najtańsze konto na rynku, dzięki
   któremu można 'zgarnąć 40 zł na wyżerkę'. Zakładając SMART Konto korzysta
   się z darmowego prowadzenia konta, karty za 0zł, przelewów krajowych
   i wypłat z bankomatów na całym świecie także za darmo. Kupon od
   PizzaPortal o wartości 40zł klient otrzymuje na e-maila.

W ,,razie czego'' -- moim zarobkiem dzielę się z ludźmi
potrzebującymi, czyli z tymi, którzy zakładając, dają mi zarobić.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

darmowe konto osobiste