darmowe numery a przekazywanie rozmow

Data: 2009-09-14 20:45:22
Autor: .Zykfryd.
darmowe numery a przekazywanie rozmow
TIM pisze:

Czy jesli ustawie przekazywanie polaczen na darmowy numer to nie beda naliczane numuty polaczen? Chodzi o siec orange i sytuacje, ze mam 2 numery telefonu i chce ten drugi wylaczyc i zrobic z niego przekierowanie na ten pierwszy. Teoretycznie powinno byc to darmowe ale wole sie upewnic.
Pozdrowienia

W Orange dla Firm usługa darmowy numer nie obejmuje połączeń przekierowanych, przynajmniej tak twierdzi regulamin tej usługi. Nie testowałem więc nie wiem jak jest w praktyce, ale pewnie zgodnie z regulaminem czyli że schodzi z pakietu minut w abonamencie lub po jego wyczerpaniu jest płatne.

darmowe numery a przekazywanie rozmow