darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)

Data: 2016-05-04 08:47:44
Autor: ąćęłńóśźż
darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)
Dzięki za zestawienie.
Ciekawe, czy te rachunki lub przynajmniej ich część są dostępne dla Rad Rodziców.

-- -- -

Data: 2016-05-04 12:59:06
Autor: nowyjestem
darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)
Ciekawe, czy te rachunki lub przynajmniej ich część są dostępne dla Rad Rodziców.

z tej listy najprawdopodobniej kwalifikuje się Bank BPS,
ale trzeba napisać do nich email i zapytać.

moje doświadczenia wskazują że mają niekompetentną infolinię głosową (pani przy mnie na głos zastanawia się
jak interpretować regulamin) i bardzo kompetentną
infolinię emailową (poczekałem 2-3 dni bo musieli zapytać
radcę prawnego i dostałem konkretną odpowiedź w bardzo
nietypowej i skomplikowanej sprawie)

doradzam napisać pod email: kontakt@bankbps.pl

darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)