darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)

Data: 2016-05-05 13:16:42
Autor: nowyjestem
darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)
7. darmowe rachunki bieżące oferuje także BIZ Bank i IdeaBank, ale tutaj są zastrzeżone różne warunki zwolnienia.

co do Idea Bank to już przedyskutowaliśmy z Eneuelem i widać
że wiele fundacji dość łatwo spełni warunek zwolnienia z opłat

co do BIZ Banku - nie korzystałem więc nie mogę ani polecić
ani odradzić.

8. darmowy bieżący ma także mBank, ale ma drogie przelewy 1,50zł
mnie osobiście bardzo irytuje nowy interface, więc nie polecam,
ale oczywiście kto inny może mieć inne zdanie.

9. czasową ofertę (6 miesięcy bez opłat) ma jeszcze Getin Bank
ale nie korzystałem z tego banku, więc nie polecam ani nie odradzam

10. Przyznaję że nie przeglądałem ofert banków spółdzielczych ale
nie wykluczam że niektóre z nich mogą mieć bezpłatne rachunki bieżące

jeśli ktoś wie o istnieniu BS nie pobierającego opłat za rachunek
bieżący proszony jest o dopisanie tegoż banku do listy

Data: 2016-05-06 11:41:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)

<nowyjestem@poczta.pl> c7fed77b-6585-44a0-be25-1b7c5e44aa37@googlegroups.com

: co do BIZ Banku - nie korzystałem więc nie mogę ani polecić
: ani odradzić.

Trzeba co miesiąc lać do ZUS lub US, by rachunek był bezpłatny
i trzeba miesięcznie płacić 200 pln debetówką, by była bezpłatna.

IMO bank dobry dla kogoś takiego jak moja matka, bo dla dużej
firmy -- raczej nie. Sporadycznie można zlecić przelew -- nic
ponadto. :)

Rachunek idzie pod nóż -- trzymałem z uwagi na 4%.
Agora nie zapłaciła za ten rachunek, a miaUa zapłacić 125 pln.

8. darmowy bieżący ma także mBank, ale ma drogie przelewy 1,50zł
mnie osobiście bardzo irytuje nowy interface, więc nie polecam,
ale oczywiście kto inny może mieć inne zdanie.

Też nie polecam.

Smart (to samo co Biz) ma zupełnie bezpłatne firmowe.
(i konto bezpłatne, i debetówka bezpłatna)
Za Smart dostałem od Agory ponad 100 pln.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-06 14:21:54
Autor: nowyjestem
[...]

(...)

Smart (to samo co Biz) ma zupełnie bezpłatne firmowe.
(i konto bezpłatne, i debetówka bezpłatna)
Za Smart dostałem od Agory ponad 100 pln.

ale SMART jest niedostępny dla fundacji i stowarzyszeń
bo obsługuje tylko jednoosobowe działalności osób fiz.
prawda Eneuelu?

Data: 2016-05-07 01:11:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)

<nowyjestem@poczta.pl> a73e1d3f-a299-4665-b14d-79939b5c8a6a@googlegroups.com

[...]

IMO mnieprawda, bo Smart i Biz są częścią FM banku.

Zaglądając jednak do FAQ:

    Q: Kto może założyć konto firmowe?

    A: Konto firmowe w Banku SMART może założyć osoba fizyczna prowadząca
       jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca pełną zdolność do
    czynności prawnych i będąca Rezydentem w świetle ustawy z dnia 27.07.2002 r.
    Prawo dewizowe (Dz.U. 2002 Nr 141, poz 1178 ze zm.). Bank SMART nie oferuje
    rachunków wspólnikom spółek cywilnych na potrzeby prowadzonej przez nich
    działalności gospodarczej w ramach spółki cywilnej.

trzeba uznać, że masz rację -- niestety...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_

darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)