darmowe startery Ery

Data: 2010-07-18 17:33:37
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowe startery Ery
wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery
ponoć zamawia się toto na stronie era.pl: I NIE MA!

źle szukam czy oferta już nieaktualna?

Data: 2010-07-18 16:15:08
Autor: Jakub Danecki
darmowe startery Ery
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery
ponoć zamawia się toto na stronie era.pl: I NIE MA!

A to nie jest oferta Heyah przypadkiem, a nie TakTaka?

źle szukam czy oferta już nieaktualna?

Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...

Jakub

Data: 2010-07-18 18:16:48
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowe startery Ery
> ponoć zamawia się toto na stronie era.pl: I NIE MA!

        A to nie jest oferta Heyah przypadkiem, a nie TakTaka?

> źle szukam czy oferta już nieaktualna?

        Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...

mozna prosic link?

Data: 2010-07-18 16:19:05
Autor: Jakub Danecki
darmowe startery Ery
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
>         Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...
mozna prosic link?

http://www.google.pl/search?q=heyah+DUO+starter

Jakub

Data: 2010-07-18 22:03:18
Autor: wspolna-flaszka.pl
darmowe startery Ery

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:i1v9ho$1k0$1news.onet.pl...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
>  Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...
mozna prosic link?

http://www.google.pl/search?q=heyah+DUO+starter

i gdzie tu widzisz 'dostac' ?
placic 9 zl + wysylka to nie jest dostac

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-19 08:14:36
Autor: Jakub Danecki
darmowe startery Ery
wspolna-flaszka.pl wrote:
> http://www.google.pl/search?q=heyah+DUO+starter
i gdzie tu widzisz 'dostac' ?
placic 9 zl + wysylka to nie jest dostac

Dostać dla mnie oznacza również "nabyć" czyli zakupić. I nie napisałem,
że za darmo :) W razie wątpliwości zadzwoń do BOA Heyah i zapytaj :)

Jakub

Data: 2010-07-18 22:20:19
Autor: astro
darmowe startery Ery
On Sun, 18 Jul 2010 17:33:37 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery

Odpowiedz "nie na temat": Orange rozdaje startery tutaj: www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_starter?stamp=1272430133056&art
icleId=3650870

Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-07-19 09:58:38
Autor: wspolna-flaszka.pl
darmowe startery Ery

Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.9158700748348976430news.onet.pl...
[...]

o tym wszyscy wiedza.

Data: 2010-07-19 11:11:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowe startery Ery

> Odpowiedz "nie na temat": Orange rozdaje startery tutaj: > www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_starter

o tym wszyscy wiedza.

tak, a ja pytalem czy jest nadal aktualna informacja:
http://www.karciarz.pl/info/bezplatne-startery-tak-tak

wygląda na to że tamta promocja sie skończyła, a słowo "duo"
zostało użyte do wypromowania innego odpłatnie sprzedawanego towaru

Data: 2010-07-19 09:34:16
Autor: Jakub Danecki
darmowe startery Ery
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
wygląda na to że tamta promocja sie skończyła, a słowo "duo"
zostało użyte do wypromowania innego odpłatnie sprzedawanego towaru

Póki co mało widziałem promocji ważnych 1,5 roku... A link został
podkupiony albo wynajęty przez Orange :)

Jakub

darmowe startery Ery