darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS

Data: 2015-12-28 02:46:56
Autor: nowyjestem
darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS
pytam na tej grupie bo liczę że niektórzy jej userzy stosują
rozwiązanie na którym mi zależy.

bank wysyła do mnie emaile, z których jedne są BARDZO ważne
a inne są pospolitymi śmieciami. Chciałbym dokonać takich
ustawień na skrzynce email, abym był informowany SMS-owo
wyłącznie o niektórych emailach, takich które system będzie
rozpoznawał po tytule emaila. I chciałbym aby skrzynka email
oferująca taką usługę była całkowicie darmowa.

pytanie: czy ktoś z userów jest w stanie polecić mi darmową
skrzynkę email która pozwala dokonać takich ustawień?! albo pochwalić się innym rozwiązaniem które informowałoby mnie na
bieżąco wyłącznie o ważnych emailach bankowych?!

Data: 2015-12-28 04:06:34
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 11:47:08 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
pytam na tej grupie bo liczę że niektórzy jej userzy stosują
rozwiązanie na którym mi zależy.
http://www.plus.pl/uslugi/e-mail-przez-sms
Ustaw sobie regułę w Swojej poczcie żeby te ważne" wiadomości przekierowywało na plusgsm.pl i będziesz je otrzymywał w formie smsa
Warunek- nr telefonu w plusie
Czy u innych operatorów jest podobnie to nie wiem.

Data: 2015-12-28 10:47:23
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 13:06:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
Warunek- nr telefonu w plusie
Czy u innych operatorów jest podobnie to nie wiem.

to jest prawie to o co mi chodziło - żeby jeszcze
chciało zadziałać w play to byłbym szczęśliwy

Data: 2015-12-28 14:21:40
Autor: Kris

http://bramka.gsmservice.pl/dokumentacja-email2sms

Data: 2015-12-28 11:51:45
Autor: Pawel Muszynski
W dniu 2015-12-28 o 11:46, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

A musi być SMS?

Może masz w telefonie internet?

Może oddzielne konto mailowe dla banku skonfigurowane na telefonie wystarczy?

Paweł

Data: 2015-12-28 10:49:15
Autor: nowyjestem
darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS
A musi być SMS?
Może masz w telefonie internet?

nie mam internetu w telefonie (telefon przedpotopowy
nawet mms nie obsługuje a co dopiero internetu) ale ja chcę właśnie taki bo nikt mi bankowych haseł sms
nie powykrada :)

darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS