darmowy kredyt z KK w mBanku

Data: 2010-09-22 23:05:40
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku
Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyci±gnięcie gotówki z karty
kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
szybkiego przelewu z mbanku -  mtransfer na dowolne konto bankowe.
Jako, że w mtransferze Ľródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

Data: 2010-09-23 07:03:29
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
szybkiego przelewu z mbanku -  mtransfer na dowolne konto bankowe. Jako,
że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt. Jedyny
koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

Hmmm czy aby na pewno?

http://www.mbank.pl/mtransfer/#tabs=0

Płatności te odbywać mogą się na trzy sposoby:
*Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty*

Nowa TOiP wprowadziła:

*wprowadzeniu opłaty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w wysokości 3% wysokości przelewu min. 7,00 PLN*

Więc skąd u Ciebie te 1 pln?

--
xbartx

Data: 2010-09-23 00:23:03
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku

Nowa TOiP wprowadziła:

*wprowadzeniu opłaty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w
wysoko¶ci 3% wysoko¶ci przelewu min. 7,00 PLN*

Więc sk±d u Ciebie te 1 pln?

--
xbartx

3% minimum 7 zł dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
transakcyjnym mBanku.
W przypadku mTransferu nie ma tej opłaty.

1 pln pobiera Bluecash za realizacje przelewu.

Data: 2010-09-23 07:30:28
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 00:23:03 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

3% minimum 7 zł dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
transakcyjnym mBanku.
W przypadku mTransferu nie ma tej opłaty.

Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

--
xbartx

Data: 2010-09-23 09:51:50
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7evmk$qlh$3@inews.gazeta.pl...

Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to
jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

Data: 2010-09-23 08:14:49
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:51:50 +0200, MarekZ napisał(a):

Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na jak długo ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 10:28:19
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f29o$qlh$4@inews.gazeta.pl...

Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej
ĹĽe niedawno zmienili TOiP. No ale jeĹĽeli to jednak prawda, to ciekawe na
jak długo ;)

To jest tak spektakularne, że aż nienormalne (jako żywo przypomina mi się Getin)! Nie powinno tego być. Jedyna niedogodność jest taka, że trzeba to "porcjować" po 5000 zł. Dziwne, bo wydaje mi się na podstawie dzisiejszych doświadczeń, że nie istnieje limit dobowy w Bluecash, jaka to zatem różnica czy 100 przelewów po 5k czy jeden na 0,5m? Ale prowizja 0,1% wymiata, czegoś takiego nie widziałem w mBanku od ich startu. Bardzo ryzykowne zagranie ze strony banku, na boginię, jak to się ma bankowi opłacać? Ja na przykład pracowicie kończę wytransferowanie 100% sald wszystkich mBankowych KK. I marna jest nadzieja, że nie będę miał środków na spłatę na koniec grace periodów.

Data: 2010-09-23 08:45:41
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:28:19 +0200, MarekZ napisał(a):

To jest tak spektakularne, ĹĽe aĹĽ nienormalne (jako ĹĽywo przypomina mi
[...]
Bardzo ryzykowne zagranie ze strony banku, na boginiÄ™, jak to siÄ™ ma
bankowi opłacać? Ja na przykład pracowicie kończę wytransferowanie 100%
sald wszystkich mBankowych KK. I marna jest nadzieja, że nie będę miał
środków na spłatę na koniec grace periodów.

Jak popatrzyłem na bluecash.pl to tam te opłaty nie dotyczą Multibanku, bo on jest w specjalnej pozycji:

Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku  2.5% kwoty przelewu

czy czasem mBank teraz nie znajdzie siÄ™ w podobnej wyszczegĂłlnionej pozycji w cenniku?

No było nie było na razie, można sobie nieźle depozyty podbudować na pewien okres. Pamiętam, że kartę za podpis można było dostać z limitem 10k pln raczej bez większego problemu.
Ostatnio gdzieś mi się obiło o uszy, że BRE depozytów nie potrzebuje, ale nic chyba nie mówili, że nawet wręcz przeciwnie ;)

Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminów, TOiP i tym podobne, ale w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank czy bluecash?

--
xbartx

Data: 2010-09-23 10:56:08
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f43l$lut$1@inews.gazeta.pl...

Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku  2.5% kwoty przelewu
czy czasem mBank teraz nie znajdzie siÄ™ w podobnej wyszczegĂłlnionej
pozycji w cenniku?

Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%. :)

Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminĂłw, TOiP i tym podobne, ale
w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank
czy bluecash?

mBank. Prowizyjnie dla Bluecash nic siÄ™ nie zmienia w stosunku do stanu poprzedniego.

Dla mnie spięcie kart kredytowych z mTransferem to produkt roku nie do pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym zmianom). Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę grupę. :)

Data: 2010-09-23 09:14:39
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:56:08 +0200, MarekZ napisał(a):

Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%.
:)

No dopóki nic się nie zmieni, to wygląda to bardzo apetycznie, oczywiście dla posiadaczy kk w mBanku.

Dla mnie spięcie kart kredytowych z mTransferem to produkt roku nie do
pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym
zmianom). Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę
grupÄ™. :)

No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:19:22
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f5pv$lut$3@inews.gazeta.pl...

No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to
produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

Działa zdecydowanie szybciej niż Sorbnet. :) Z dzisiejszych przelewów większość szła poniżej 1 minuty a najwolniejszy 4 minuty.

Data: 2010-09-23 09:47:47
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 11:19:22 +0200, MarekZ napisał(a):

Działa zdecydowanie szybciej niż Sorbnet. :) Z dzisiejszych przelewów
większość szła poniżej 1 minuty a najwolniejszy 4 minuty.

No to bomba. To teraz tylko trzeba ustalić czy te przelewy wchodzą do limitów zwalniających z opłaty za kartę :)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:52:56
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f7o3$lut$5@inews.gazeta.pl...

No to bomba. To teraz tylko trzeba ustalić czy te przelewy wchodzą do
limitów zwalniających z opłaty za kartę :)

Nie przesadzajmy. :)

Data: 2010-09-23 10:59:54
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 11:52:56 +0200, MarekZ napisał(a):

Nie przesadzajmy. :)

Mam chwilkÄ™ to zerknÄ…Ĺ‚em

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
mBank zwróci Uczestnikowi Promocji opłatę roczna za posiadanie i używanie karty kredytowej głównej lub dodatkowej, jeśli Uczestnik Promocji dokona przy jej użyciu transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych na łączna kwotę minimum:
Karta Minimalna wartość transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych
Visa Electron 12 000 zł
Visa Classic 18 000 zł
Visa Gold 30 000 zł
Visa Platinum 35 000 zł

w ciągu ostatnich 12 miesięcy kalendarzowych od daty pobrania przez mBank opłaty rocznej za posiadanie i używanie karty kredytowej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyli aktualnie kk w mBanku można mieć za darmo - taka nowa promocja ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:03:10
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Data: 2010-09-23 13:31:02
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7fbva$lut$7@inews.gazeta.pl...

Czyli aktualnie kk w mBanku można mieć za darmo - taka nowa promocja ;)

Moim skromnym zdaniem nie jest to przesÄ…dzone. Otwiera siÄ™ tu pole do popisu i traktowania obciÄ…ĹĽenia mTransfer jako nowego typu transakcji (ani nie gotĂłwkowa ani nie bezgotĂłwkowa). Z takÄ… konstrukcjÄ… mamy do czynienia w przypadku przelewu z rachunku karty w Mille.

Data: 2010-09-23 21:13:21
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-23 13:31, MarekZ pisze:
[...]

Na razie regulamin nie wydziela mTransferu jako odrębnego typu transakcji. Tak więc jeśli ktoś to kiedyś zmieni to dla osób, które dotychczas wykręciły limit i tak będzie miało moc obowiązującą dopiero od kolejnego roku.

--
Mithos

Data: 2010-09-23 10:14:32
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
darmowy kredyt z KK w mBanku
 "xbartx"  napisaĹ‚:

Dla mnie przelew z karty, to  jest przelew z kraty.
Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i XX/29)

Data: 2010-09-23 09:16:41
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:14:32 +0200, Slawek 'IDEall' Fydryk napisał(a):

Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i
XX/29)

Nie mam niestety zbytnio czasu zagłębiać się w otchłanie regulaminów i TOiP. Coś jednak mam nieodparte wrażenie, że ktoś coś przeoczył chyba ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 02:45:57
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 11:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> XX/29)

Nie mam niestety zbytnio czasu zagłębiać się w otchłanie regulaminów i
TOiP. Co¶ jednak mam nieodparte wrażenie, że kto¶ co¶ przeoczył chyba ;)

--
xbartx

Sprawdzałem - rano transakcja z mTransferu traktowana jako
bezgotówkowa więc OK.
Dopóki Bluecash nie zwiększy prowizji za te czynno¶ci można sobie
ładne obroty na KK zrobić.

Dodatkowa informacja - taka operacja jest bardzo szybko rozliczana.
Dzi¶ przed 8 przelałem sobie pięć dych teraz (o godz. 11.44) widzę, że
operacje jest już rozliczona - niczego nie ma w blokadach.

Data: 2010-09-23 09:49:04
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 02:45:57 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Dodatkowa informacja - taka operacja jest bardzo szybko rozliczana. DziĹ›
przed 8 przelałem sobie pięć dych teraz (o godz. 11.44) widzę, że
operacje jest juĹĽ rozliczona - niczego nie ma w blokadach.

Bierz przykład z MarkaZ i zgarniaj całą pulę póki można tak tanio :)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 08:07:51
Autor: Liwiusz
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-23 08:05, Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

Oscylator? Kto¶ ma kartę na 10 tysięcy, zakłada na ten czas lokatę na 5% i w 54 dni ma 74zł minus koszty.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-22 23:16:38
Autor: Homzik
darmowy kredyt z KK w mBanku
Maks kwota przelewu to 5000 zł i 5 zł prowizji od tej kwoty.

Data: 2010-09-22 23:42:09
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 08:07, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

Oscylator? Kto¶ ma kartę na 10 tysięcy, zakłada na ten czas lokatę na 5%

Prędzej czy póĽniej przelew z mTransferu obci±ż± prowizj± - pewnie
tak± jak w przypadku Multibanku 2,5%.
Ale to i tak mniej niż przelew z KK w mBanku 3% minimum 7 zł.

Data: 2010-09-23 08:58:56
Autor: SQLwiel
darmowy kredyt z KK w mBanku
Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

A czy mTransfer jest operacj± bezgotówkow± i bezprocentow± z punktu
widzenia KK?

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-23 00:25:52
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 08:58, SQLwiel <n...@onet.pl> wrote:
Tomasz [Bubon] pisze:

> [...]
> Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

A czy mTransfer jest operacj± bezgotówkow± i bezprocentow± z punktu

Tak

Data: 2010-09-23 09:26:02
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na allegro i zaplacic za przedmiot.

Data: 2010-09-23 08:02:17
Autor: Sinus
darmowy kredyt z KK w mBanku
kaktus <aga-kris@gazeta.pl> napisał(a):
Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na allegro i zaplacic za przedmiot.

Ale to mało opłacalne, prowizja od sprzedaży w Allegro jest spora - więc wyjdzie podobnie jak płatny przelew z karty.

--
Sinus

Data: 2010-09-23 10:31:55
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku
mozna kupic przedmiot za 1 zl z wysylka za 1000

Użytkownik "Sinus" <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7f1i8$fjd$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-09-23 08:12:04
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:26:02 +0200, kaktus napisał(a):

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
allegro i zaplacic za przedmiot.

Próbowałe¶?

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 01:27:37
Autor: Tomek z Wawy
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 10:18, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl> wrote:

> Próbowałe¶?

A Ty? Nie da się?

Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
bież±cych i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i
nie trzeba klepać danych karty.

Data: 2010-09-23 08:48:10
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:27:37 -0700, Tomek z Wawy napisał(a):

Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
bież±cych i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i nie
trzeba klepać danych karty.

Troszkę o czym innym rozmawiamy ;-) Ale mnie ciekawi inna sprawa: czy te płatno¶ci kart± poprzez mTransfer s± zaliczane "jako kart±", czyli czy można my¶leć o czym¶ takim jak chargeback.

Trzeba by przejrzeć regulamin, ale mi się nie chce (bo nie mam takiej karty).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 08:46:22
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:18:24 +0200, ~|_ukasz napisał(a):

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
allegro i zaplacic za przedmiot.

Próbowałe¶?

A Ty? Nie da się?

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własn± kart± ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 10:52:47
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własn± kart± ;-)

Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

Data: 2010-09-23 18:18:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
darmowy kredyt z KK w mBanku
Hello,

kaktus pisze:

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)
Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

Za usługi seksualne? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-23 10:34:40
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku
tak, ale mozna jeszcze inaczej poprzez PzA. Zaplacic komus za przedmiot i w momencie kiedy operacja sie " robi " nacisnac anuluj. Wtedy pieniadze pobrane z KK wracaja na twoje konto ktore podales przy ustawieniach w allegro.
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2010.09.23.08.12.04rudak.org...

Data: 2010-09-23 16:11:00
Autor: zlotowinfo
darmowy kredyt z KK w mBanku
taka metoda działa od zawsze bez nowinki mbankowej

Data: 2010-09-23 08:36:44
Autor: MrMrooz
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 16:11, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
taka metoda działa od zawsze bez nowinki mbankowej

I można było przelać z każdej karty kredytowej za pomoc± bluecash
płac± tylko 1 zł za 1000 zł?

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-09-27 23:08:48
Autor: zlotowinfo
darmowy kredyt z KK w mBanku
o allegro byla mowa

Data: 2010-09-23 10:02:17
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:07ee5db0-4c81-43c5-84ef-f3b5116b805b@t7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Zatem mamy następców KK Getin z przed niekorzystnych zmian. Ciekawe na jak długo.

Data: 2010-09-23 15:07:31
Autor: radekp@konto.pl
darmowy kredyt z KK w mBanku
Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700 (PDT), w
<07ee5db0-4c81-43c5-84ef-f3b5116b805b@t7g2000vbj.googlegroups.com>, "Tomasz
[Bubon]" <tompod@gmail.com> napisał(-a):

[...]

U mnie po wybraniu mBanku pojawia się:
"Koszt przelewu: 5 zł

Opłata za usługę BlueCash zostanie doliczona do kwoty przelewu."

Data: 2010-09-23 15:10:58
Autor: radekp@konto.pl
darmowy kredyt z KK w mBanku
Thu, 23 Sep 2010 15:07:31 +0200, w
<v6km96tv9a4ajaeqkgbpl3e6d3u9nh68q3@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

U mnie po wybraniu mBanku pojawia się:
"Koszt przelewu: 5 zł
Opłata za usługę BlueCash zostanie doliczona do kwoty przelewu."

OK, widzę że za każde 1000zł naliczaj± +1zł.

Data: 2010-09-23 21:11:58
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
[...]

1 PLN to chyba jest od każdego 1000 PLN czyli za 5000 PLN płacimy 5 PLN. Chyba, że kto¶ zna jaki¶ inny sposób ? :)

W każdym razie fajna sprawa :)

--
Mithos

Data: 2010-09-23 21:59:05
Autor: RobertS
darmowy kredyt z KK w mBanku

1 PLN to chyba jest od każdego 1000 PLN czyli za 5000 PLN płacimy 5 PLN.
Chyba, że kto¶ zna jaki¶ inny sposób ? :)

W każdym razie fajna sprawa :)

a czy kto¶ to już przetestował czy tak sobie tylko piszecie?

RobertS

Data: 2010-09-23 22:15:49
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i7gbic$2krn$1@opal.icpnet.pl...

a czy kto¶ to już przetestował czy tak sobie tylko piszecie?

No tak, ja dzisiaj cało¶ć sald wszystkich kart wytransferowałem poza mBank. Autor w±tku też to testował.

Data: 2010-09-23 22:30:57
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-23 22:15, MarekZ pisze:
No tak, ja dzisiaj cało¶ć sald wszystkich kart wytransferowałem poza
mBank. Autor w±tku też to testował.

I ile płaciłe¶ za przelew ? 1 PLN za każde 1k PLN wypłacone przez Bluecash ?

--
Mithos

Data: 2010-09-23 22:43:38
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i7gde5$nf6$1@news.onet.pl...
[...]

Tak, zlecałem przelewy w porcjach po 5000 (więcej się nie da jednorazowo, mimo że w bluecash nie istnieje limit dobowy jak s±dzę), karty były obci±żane każdorazowo na 5005 zł. Przy końcówkach podobnie, 1 zł za każdy rozpoczęty tysi±c zł. Żadne inne opłaty rachunków kart nie obci±żyły.

Data: 2010-09-23 22:49:26
Autor: Liwiusz
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-23 22:43, MarekZ pisze:

[...]

   Wsadz± Cię za to jak Bagsika, albo tych biedaków, co przekręcili Polbank na kilka milionów (chyba) :)

--
Liwiusz

Data: 2010-09-23 22:52:54
Autor: sunwick
darmowy kredyt z KK w mBanku
dziala - dzieki! :)

Data: 2010-09-23 23:19:24
Autor: sunwick
darmowy kredyt z KK w mBanku
swoja droga jak sie maja limity na KKmB do mtransferow? mam limit dzienny na 30% KREDYTU karty,  limity telefoniczne i
internetowe mam na 1% kredytu karty, a wykosilem prawie 90% w ciagu 5
minut przez mtransfer!!!

cos mi tu nie gra :)))

Data: 2010-09-23 23:28:36
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5vgn969cco1gcal6djcq63t32qmnmskfq9@4ax.com...
[...]

Nijak sie nie maja jak na razie.

Data: 2010-09-24 15:52:59
Autor: neoniusz
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 10-09-23 08:05, Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

Ok, to teraz poleccie jakas dobra lokate/konto oszcz. gdzie mozna trzymac kilkanascie tysiecy z karty mBanku. W sumie to najwygodniej by chyba bylo na eMax plus, ale to tylko 3%.

Data: 2010-09-27 08:16:38
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Fri, 24 Sep 2010 15:52:59 +0200, neoniusz napisał(a):

Ok, to teraz poleccie jakas dobra lokate/konto oszcz. gdzie mozna
trzymac kilkanascie tysiecy z karty mBanku. W sumie to najwygodniej by
chyba bylo na eMax plus, ale to tylko 3%.

W mBanku to najlepiej lokata jednodniowa na 4% i jak chcesz to możesz się bawić w optymalizacje. Z innych banków to np Eurobank albo Polbank.

--
xbartx

Data: 2010-09-28 18:06:39
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-27 10:16, xbartx pisze:
W mBanku to najlepiej lokata jednodniowa na 4% i jak chcesz to moĹĽesz siÄ™
bawić w optymalizacje. Z innych banków to np Eurobank albo Polbank.

Od dawna jest chyba 3% :)

--
Mithos

Data: 2010-09-28 12:10:49
Autor: witek
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 9/28/2010 11:06 AM, Mithos wrote:
W dniu 2010-09-27 10:16, xbartx pisze:
W mBanku to najlepiej lokata jednodniowa na 4% i jak chcesz to moĹĽesz siÄ™
bawić w optymalizacje. Z innych banków to np Eurobank albo Polbank.

Od dawna jest chyba 3% :)

dla uprzywilejowanych ciągle wypłacają 4%.

Data: 2010-09-28 20:12:22
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-28 19:10, witek pisze:
dla uprzywilejowanych ciągle wypłacają 4%.

Faktycznie było jakieś info pocztą wewnętrzną. Zapomniałem o tym.

--
Mithos

Data: 2010-10-04 22:39:06
Autor: Michał Politowski
darmowy kredyt z KK w mBanku
On Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] <tompod@gmail.com> wrote:
[...]

Kto¶ zauważył od kiedy bluecash nie obsługuje bezpo¶rednich przelewów _do_ mBanku?
Na https://bluecash.pl/info/aktualnosci nic nie ma na ten temat.

--
Michał Politowski

Data: 2010-10-05 05:49:44
Autor: Jan Werbiński
darmowy kredyt z KK w mBanku
A kto by chciał przelewać odwrotnie? Bez sensu. ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-05 07:33:37
Autor: Michał Politowski
darmowy kredyt z KK w mBanku
On Tue, 5 Oct 2010 05:49:44 +0200, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:
 A kto by chciał przelewać odwrotnie? Bez sensu. ;-)

Nie odwrotnie. Z KK mB na konto w mB.
Działało, a dzi¶ już nie działa.

--
Michał Politowski
Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.

Data: 2010-10-06 08:37:57
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku

Nie odwrotnie. Z KK mB na konto w mB.
Działało, a dzi¶ już nie działa.

Do PKO BP tez nie dziala mimo ze kilka dni temu sie dalo.

Data: 2010-10-06 09:22:20
Autor: Jan Werbinski
darmowy kredyt z KK w mBanku
Fakt. Skrócili mocno listę banków docelowych.