darmowy kredyt z KK w mBanku

Data: 2010-09-23 07:03:29
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
szybkiego przelewu z mbanku -  mtransfer na dowolne konto bankowe. Jako,
że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt. Jedyny
koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

Hmmm czy aby na pewno?

http://www.mbank.pl/mtransfer/#tabs=0

Płatności te odbywać mogą się na trzy sposoby:
*Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty*

Nowa TOiP wprowadziła:

*wprowadzeniu opłaty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w wysokości 3% wysokości przelewu min. 7,00 PLN*

Więc skąd u Ciebie te 1 pln?

--
xbartx

Data: 2010-09-23 00:23:03
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku

Nowa TOiP wprowadzi³a:

*wprowadzeniu op³aty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w
wysoko¶ci 3% wysoko¶ci przelewu min. 7,00 PLN*

Wiêc sk±d u Ciebie te 1 pln?

--
xbartx

3% minimum 7 z³ dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
transakcyjnym mBanku.
W przypadku mTransferu nie ma tej op³aty.

1 pln pobiera Bluecash za realizacje przelewu.

Data: 2010-09-23 07:30:28
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 00:23:03 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

3% minimum 7 zł dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
transakcyjnym mBanku.
W przypadku mTransferu nie ma tej opłaty.

Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

--
xbartx

Data: 2010-09-23 09:51:50
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7evmk$qlh$3@inews.gazeta.pl...

Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to
jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

Data: 2010-09-23 08:14:49
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:51:50 +0200, MarekZ napisał(a):

Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na jak długo ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 10:28:19
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f29o$qlh$4@inews.gazeta.pl...

Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej
że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na
jak długo ;)

To jest tak spektakularne, że aż nienormalne (jako żywo przypomina mi się Getin)! Nie powinno tego być. Jedyna niedogodność jest taka, że trzeba to "porcjować" po 5000 zł. Dziwne, bo wydaje mi się na podstawie dzisiejszych doświadczeń, że nie istnieje limit dobowy w Bluecash, jaka to zatem różnica czy 100 przelewów po 5k czy jeden na 0,5m? Ale prowizja 0,1% wymiata, czegoś takiego nie widziałem w mBanku od ich startu. Bardzo ryzykowne zagranie ze strony banku, na boginię, jak to się ma bankowi opłacać? Ja na przykład pracowicie kończę wytransferowanie 100% sald wszystkich mBankowych KK. I marna jest nadzieja, że nie będę miał środków na spłatę na koniec grace periodów.

Data: 2010-09-23 08:45:41
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:28:19 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]
Bardzo ryzykowne zagranie ze strony banku, na boginiÄ™, jak to siÄ™ ma
bankowi opłacać? Ja na przykład pracowicie kończę wytransferowanie 100%
sald wszystkich mBankowych KK. I marna jest nadzieja, że nie będę miał
środków na spłatę na koniec grace periodów.

Jak popatrzyłem na bluecash.pl to tam te opłaty nie dotyczą Multibanku, bo on jest w specjalnej pozycji:

Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku  2.5% kwoty przelewu

czy czasem mBank teraz nie znajdzie się w podobnej wyszczególnionej pozycji w cenniku?

No było nie było na razie, można sobie nieźle depozyty podbudować na pewien okres. Pamiętam, że kartę za podpis można było dostać z limitem 10k pln raczej bez większego problemu.
Ostatnio gdzieś mi się obiło o uszy, że BRE depozytów nie potrzebuje, ale nic chyba nie mówili, że nawet wręcz przeciwnie ;)

Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminów, TOiP i tym podobne, ale w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank czy bluecash?

--
xbartx

Data: 2010-09-23 10:56:08
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f43l$lut$1@inews.gazeta.pl...

Wykonanie szybkiego przelewu z Multibanku  2.5% kwoty przelewu
czy czasem mBank teraz nie znajdzie się w podobnej wyszczególnionej
pozycji w cenniku?

Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%. :)

Nie mam zbytnio czasu na studiowanie regulaminów, TOiP i tym podobne, ale
w takim układzie przy bezpłatnym mTRASNER to kto gorzej wychodzi mBank
czy bluecash?

mBank. Prowizyjnie dla Bluecash nic siÄ™ nie zmienia w stosunku do stanu poprzedniego.

Dla mnie spięcie kart kredytowych z mTransferem to produkt roku nie do pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym zmianom). Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę grupę. :)

Data: 2010-09-23 09:14:39
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:56:08 +0200, MarekZ napisał(a):

Możliwe, że jutro lub później się znajdzie. Ale dziś pobiera się 0,1%.
:)

No dopóki nic się nie zmieni, to wygląda to bardzo apetycznie, oczywiście dla posiadaczy kk w mBanku.

Dla mnie spięcie kart kredytowych z mTransferem to produkt roku nie do
pobicia (o ile funkcjonalność Bluecash nie ulegnie niekorzystnym
zmianom). Naprawdę jestem pod wrażeniem, rany boskie dobrze czytać tę
grupÄ™. :)

No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:19:22
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f5pv$lut$3@inews.gazeta.pl...

No i do tego działa 24h i w miarę szybko - można się pokusić, że to
produkt na miarę bankowości 3.0! ;)

Działa zdecydowanie szybciej niż Sorbnet. :) Z dzisiejszych przelewów większość szła poniżej 1 minuty a najwolniejszy 4 minuty.

Data: 2010-09-23 09:47:47
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 11:19:22 +0200, MarekZ napisał(a):

Działa zdecydowanie szybciej niż Sorbnet. :) Z dzisiejszych przelewów
większość szła poniżej 1 minuty a najwolniejszy 4 minuty.

No to bomba. To teraz tylko trzeba ustalić czy te przelewy wchodzą do limitów zwalniających z opłaty za kartę :)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:52:56
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7f7o3$lut$5@inews.gazeta.pl...

No to bomba. To teraz tylko trzeba ustalić czy te przelewy wchodzą do
limitów zwalniających z opłaty za kartę :)

Nie przesadzajmy. :)

Data: 2010-09-23 10:59:54
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 11:52:56 +0200, MarekZ napisał(a):

Nie przesadzajmy. :)

Mam chwilkÄ™ to zerknÄ…Å‚em

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
mBank zwróci Uczestnikowi Promocji opłatę roczna za posiadanie i używanie karty kredytowej głównej lub dodatkowej, jeśli Uczestnik Promocji dokona przy jej użyciu transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych na łączna kwotę minimum:
Karta Minimalna wartość transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych
Visa Electron 12 000 zł
Visa Classic 18 000 zł
Visa Gold 30 000 zł
Visa Platinum 35 000 zł

w ciągu ostatnich 12 miesięcy kalendarzowych od daty pobrania przez mBank opłaty rocznej za posiadanie i używanie karty kredytowej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyli aktualnie kk w mBanku można mieć za darmo - taka nowa promocja ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 11:03:10
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Data: 2010-09-23 13:31:02
Autor: MarekZ
darmowy kredyt z KK w mBanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7fbva$lut$7@inews.gazeta.pl...

Czyli aktualnie kk w mBanku można mieć za darmo - taka nowa promocja ;)

Moim skromnym zdaniem nie jest to przesądzone. Otwiera się tu pole do popisu i traktowania obciążenia mTransfer jako nowego typu transakcji (ani nie gotówkowa ani nie bezgotówkowa). Z taką konstrukcją mamy do czynienia w przypadku przelewu z rachunku karty w Mille.

Data: 2010-09-23 21:13:21
Autor: Mithos
darmowy kredyt z KK w mBanku
W dniu 2010-09-23 13:31, MarekZ pisze:
Moim skromnym zdaniem nie jest to przesÄ…dzone. Otwiera siÄ™ tu pole do
popisu i traktowania obciążenia mTransfer jako nowego typu transakcji
(ani nie gotówkowa ani nie bezgotówkowa). Z taką konstrukcją mamy do
czynienia w przypadku przelewu z rachunku karty w Mille.

Na razie regulamin nie wydziela mTransferu jako odrębnego typu transakcji. Tak więc jeśli ktoś to kiedyś zmieni to dla osób, które dotychczas wykręciły limit i tak będzie miało moc obowiązującą dopiero od kolejnego roku.

--
Mithos

Data: 2010-09-23 10:14:32
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
darmowy kredyt z KK w mBanku
 "xbartx"  napisaÅ‚:

Dla mnie przelew z karty, to  jest przelew z kraty.
Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i XX/29)

Data: 2010-09-23 09:16:41
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:14:32 +0200, Slawek 'IDEall' Fydryk napisał(a):

Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i
XX/29)

Nie mam niestety zbytnio czasu zagłębiać się w otchłanie regulaminów i TOiP. Coś jednak mam nieodparte wrażenie, że ktoś coś przeoczył chyba ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-23 02:45:57
Autor: Tomasz [Bubon]
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 11:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:14:32 +0200, Slawek 'IDEall' Fydryk napisa³(a):

> Zamiast stosowaæ "logikê", przeczytaj w koñcu TOiP mbanku. (XIX/31 i
> XX/29)

Nie mam niestety zbytnio czasu zag³êbiaæ siê w otch³anie regulaminów i
TOiP. Co¶ jednak mam nieodparte wra¿enie, ¿e kto¶ co¶ przeoczy³ chyba ;)

--
xbartx

Sprawdza³em - rano transakcja z mTransferu traktowana jako
bezgotówkowa wiêc OK.
Dopóki Bluecash nie zwiêkszy prowizji za te czynno¶ci mo¿na sobie
³adne obroty na KK zrobiæ.

Dodatkowa informacja - taka operacja jest bardzo szybko rozliczana.
Dzi¶ przed 8 przela³em sobie piêæ dych teraz (o godz. 11.44) widzê, ¿e
operacje jest ju¿ rozliczona - niczego nie ma w blokadach.

Data: 2010-09-23 09:49:04
Autor: xbartx
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 02:45:57 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Dodatkowa informacja - taka operacja jest bardzo szybko rozliczana. DziÅ›
przed 8 przelałem sobie pięć dych teraz (o godz. 11.44) widzę, że
operacje jest już rozliczona - niczego nie ma w blokadach.

Bierz przykład z MarkaZ i zgarniaj całą pulę póki można tak tanio :)

--
xbartx

darmowy kredyt z KK w mBanku