darmowy kredyt z KK w mBanku

Data: 2010-09-23 09:26:02
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na allegro i zaplacic za przedmiot.

Data: 2010-09-23 08:02:17
Autor: Sinus
darmowy kredyt z KK w mBanku
kaktus <aga-kris@gazeta.pl> napisał(a):
Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na allegro i zaplacic za przedmiot.

Ale to mało opłacalne, prowizja od sprzedaży w Allegro jest spora - więc wyjdzie podobnie jak płatny przelew z karty.

--
Sinus

Data: 2010-09-23 10:31:55
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku
mozna kupic przedmiot za 1 zl z wysylka za 1000

Data: 2010-09-23 08:12:04
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:26:02 +0200, kaktus napisał(a):

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
allegro i zaplacic za przedmiot.

Próbowałeś?

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 01:27:37
Autor: Tomek z Wawy
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 10:18, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl> wrote:

> Próbowałeś?

A Ty? Nie da się?

Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
bieżących i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i
nie trzeba klepać danych karty.

Data: 2010-09-23 08:48:10
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:27:37 -0700, Tomek z Wawy napisał(a):

Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
bieżących i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i nie
trzeba klepać danych karty.

Troszkę o czym innym rozmawiamy ;-) Ale mnie ciekawi inna sprawa: czy te płatności kartą poprzez mTransfer są zaliczane "jako kartą", czyli czy można myśleć o czymś takim jak chargeback.

Trzeba by przejrzeć regulamin, ale mi się nie chce (bo nie mam takiej karty).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 08:46:22
Autor: Olgierd
darmowy kredyt z KK w mBanku
Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:18:24 +0200, ~|_ukasz napisał(a):

Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
allegro i zaplacic za przedmiot.

Próbowałeś?

A Ty? Nie da się?

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-23 10:52:47
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)

Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

Data: 2010-09-23 18:18:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
darmowy kredyt z KK w mBanku
Hello,

kaktus pisze:

Nie da się na własnej aukcji zapłacić własną kartą ;-)
Ale da sie zaplacic np zonie za jakis przedmiot :)

Za usługi seksualne? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-23 10:34:40
Autor: kaktus
darmowy kredyt z KK w mBanku
tak, ale mozna jeszcze inaczej poprzez PzA. Zaplacic komus za przedmiot i w momencie kiedy operacja sie " robi " nacisnac anuluj. Wtedy pieniadze pobrane z KK wracaja na twoje konto ktore podales przy ustawieniach w allegro.

Data: 2010-09-23 16:11:00
Autor: zlotowinfo
darmowy kredyt z KK w mBanku
taka metoda działa od zawsze bez nowinki mbankowej

Data: 2010-09-23 08:36:44
Autor: MrMrooz
darmowy kredyt z KK w mBanku
On 23 Wrz, 16:11, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
taka metoda działa od zawsze bez nowinki mbankowej

I można było przelać z każdej karty kredytowej za pomocą bluecash
płacą tylko 1 zł za 1000 zł?

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-09-27 23:08:48