darmowy program do śledzenia baterii w androi dzie

Data: 2015-06-25 07:49:00
Autor: ...:::WISKOLER:::...
darmowy program do śledzenia baterii w androi dzie
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Skylla
naskrobał(a):

Czy jest jakaś darmowa aplikacja w sklepie play, która sprzwdzi co zjada baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?
Wszystkie znane aplikacje zrobiły się płatne a znajoma nie chce podawać w sklepie play danych swojej karty..

Battery Doctor.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ijinshan.kbatterydoctor_en&hl=pl
Mi pomogła i czas pracy baterii wydłużył się z jednej doby do ponad dwóch.
Ona jeszcz proponuje zainstalowanie AV - zainstalowałem, CleanMaster -
zainstalowałem, CMBrowser - nie zainstalowałem. I jeszcze kilka innych
zabawek, ale tamtych to nawet nie testowałem uważając że to już byłaby
przesada.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

Data: 2015-06-25 22:22:19
Autor: Skylla
[...]

Co w tej apce konfigurowałeś? Wg filmiku ona właściwie tylko wyłącza zbędne usługi, typu transmisja danych czy wifi, a to można zrobić samemu?

darmowy program do śledzenia baterii w androi dzie