darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

Data: 2009-07-16 23:27:31
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
spółka jawna handluje na allegro ale przez dziwny upór Inteligo
nie może otworzyć rachunku firmowego w Inteligo (s.c. moją sp.j nie)

jakimś rozwiązaniem byłby rachunek w 'nieinteligentnej' części PKO BP
ale tam drożyzna jak cholera.

Czy udałoby się otworzyć bezpłatny rachunek "oszczędnościowy" (taki
przypominający konta oszczędnościowe dla osób fizycznych) dla spółki,
bez konieczności (kluczowy warunek) posiadania odpłatnego rachunku firmowego w 'nieinteligentnej' części PKO BP?

wypłacałbym sobie gratisowo TYLKO raz w miesiącu, ale 28zł bym oszczędził

Data: 2009-07-16 14:30:14
Autor: szczurwa
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
On 16 Lip, 23:27, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

Obawiam się, ze nie da rady. Nie otworzysz subkonta bez rachunku
podstawowego, a tym samym opłaty. mbank Ci nie pasuje ? Chyba
otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

Data: 2009-07-16 23:59:13
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
mbank Ci nie pasuje ? Chyba otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

Tak, pasuje ale to połowa moich potrzeb
chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp

w mbanku brak opłat bez kombinowania, a w pkobp mimo kombinowania, haracz :(
i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić

Data: 2009-07-17 00:24:47
Autor: Darek
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
[...]

Pełna księgowość?

Darek

Data: 2009-07-17 00:43:04
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
> chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp
> i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić
> Pełna księgowość?

PKPIR

Data: 2009-07-17 18:21:32
Autor: Darek
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

Pełna księgowość?

PKPIR

To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

Darek

Data: 2009-07-17 18:29:10
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
> PKPIR
To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

mam ze wspólniczką prywatne wspólne konto w inteligo i na nie wpływa kasa

myslałem jednak że uda się zalożyć rachunek który będzie miał w nazwie
spółka jawna i będzie darmowy w pkobp

Data: 2009-07-17 18:33:36
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

> To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

podobny problem miałem z ING bankiem: założyłem konto firmowe
plus dodatkowy rachunek oszczędnościowy dla firmy ze "spółką
jawną" w nazwie, zlikwidowałem firmowe, a darmowy firmowy
rachunek oszczędnościowy mi został (być może z naruszeniem
ING-owego regulaminu, nie wiem).

--

darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA