darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

Data: 2009-07-16 14:30:14
Autor: szczurwa
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
On 16 Lip, 23:27, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

Obawiam się, ze nie da rady. Nie otworzysz subkonta bez rachunku
podstawowego, a tym samym opłaty. mbank Ci nie pasuje ? Chyba
otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

Data: 2009-07-16 23:59:13
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
mbank Ci nie pasuje ? Chyba otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

Tak, pasuje ale to połowa moich potrzeb
chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp

w mbanku brak opłat bez kombinowania, a w pkobp mimo kombinowania, haracz :(
i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić

Data: 2009-07-17 00:24:47
Autor: Darek
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
[...]

Pełna księgowość?

Darek

Data: 2009-07-17 00:43:04
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
> chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp
> i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić
> Pełna księgowość?

PKPIR

Data: 2009-07-17 18:21:32
Autor: Darek
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

Pełna księgowość?

PKPIR

To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

Darek

Data: 2009-07-17 18:29:10
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
> PKPIR
To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

mam ze wspólniczką prywatne wspólne konto w inteligo i na nie wpływa kasa

myslałem jednak że uda się zalożyć rachunek który będzie miał w nazwie
spółka jawna i będzie darmowy w pkobp

Data: 2009-07-17 18:33:36
Autor: kredytywkarpaczu
darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA

> To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości wyciągi bankowe nie są potrzebne

podobny problem miałem z ING bankiem: założyłem konto firmowe
plus dodatkowy rachunek oszczędnościowy dla firmy ze "spółką
jawną" w nazwie, zlikwidowałem firmowe, a darmowy firmowy
rachunek oszczędnościowy mi został (być może z naruszeniem
ING-owego regulaminu, nie wiem).

--

darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA