darmowy starter przenosinowy u op eratora innego niż play

Data: 2010-01-29 13:02:39
Autor: Dominik & Co
darmowy starter przenosinowy u op eratora innego niż play
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl rzecze::

Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

Mobilking dawał kiedyś, ale czy jeszcze- nie wiem.
Typowy starter 20 zł, z całym tym pudełkiem i gadżetami.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-01-29 13:37:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

Mobilking dawał kiedyś, ale czy jeszcze- nie wiem.
Typowy starter 20 zł, z całym tym pudełkiem i gadżetami.

obecnie chyba w ogole nie przenosza numerów.

--

darmowy starter przenosinowy u op eratora innego niż play