darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play

Data: 2010-01-29 12:50:43
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play
każdy operator osobie która przenosi do niego nr prepaida wydaje nową kartę SIM i robi to "za darmo" w tym sensie że sama operacja
przenoszenia nr jest bezpłatna, starter kosztuje x i na koncie też jest X do wykorzystania.
Np. EraTakTak 20zł, OrangeGo 10zł, SimPlus (poprawcie mnie) 10zł.

play jako jedyny(?) wręcza osobom przenoszącym do niego nr prepaida
kartę SIM za darmo, mimo że jest na niej 9zł do wykorzystania.

Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

Data: 2010-01-29 13:02:39
Autor: Dominik & Co
darmowy starter przenosinowy u op eratora innego niż play
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl rzecze::

Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

Mobilking dawał kiedyś, ale czy jeszcze- nie wiem.
Typowy starter 20 zł, z całym tym pudełkiem i gadżetami.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-01-29 13:37:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

Mobilking dawał kiedyś, ale czy jeszcze- nie wiem.
Typowy starter 20 zł, z całym tym pudełkiem i gadżetami.

obecnie chyba w ogole nie przenosza numerów.

Data: 2010-01-29 13:43:30
Autor: orcio
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

przeniosłem ostatnio TT do mBank mobile i na starterze 1zł było, a starter za darmo.

orcio

Data: 2010-01-29 13:44:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play
przeniosłem ostatnio TT do mBank mobile i na starterze 1zł było, a starter za darmo.

a można odejść z mBanku z zachowaniem numeru
czy też ślubowałeś im wierność do grobowej deski?

Data: 2010-01-29 14:01:22
Autor: orcio
[...]

to prepaid jest słaba oferta to idę gdzie indziej tylko dobrymi stawkami mogą mnie u siebie zatrzymać

orcio

Data: 2010-01-29 14:13:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play
> czy też ślubowałeś im wierność do grobowej deski?
> to prepaid jest słaba oferta to idę gdzie indziej tylko dobrymi stawkami mogą mnie u siebie zatrzymać

rozmawialem z mLinią, pani twierdzi że jak najbardziej można odejść

chyba mam już patent na wieczne promocje w PlayFresh.

Na 3 miesiące do Play, pod ich koniec umówić kuriera z mBanku, a
jak tylko starter zaloguje się do sieci mBanku, odwiedzić salon Play
i znowu 3 miesiące w Play. I tak w kółko. Ciekawe ile razy uda się?!

Data: 2010-01-29 16:09:43
Autor: Czeresniak
[...]

gdzieś słyszałem, że moźna przenieść numer tylko raz w roku.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-01-29 18:55:10
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> i znowu 3 miesiące w Play. I tak w kółko. Ciekawe ile razy uda się?!
> gdzieś słyszałem, że moźna przenieść numer tylko raz w roku.

to są wewnętrzne zasady któregoś operatora czy paragraf ustawy prawo telekomunikacyjne?

Data: 2010-01-29 20:40:37
Autor: zacho
darmowy starter przenosinowy u op eratora innego niż play
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl rzekł następująco:

[...]

Heyah daje 20 złotych na dzień dobry i to wszystko nie wychodząc z domu ;)

--
zacho

darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play