darowizna samochodów - jak to ugryźć by zapłacić najmniejszy podatek

Data: 2010-02-23 10:43:01
Autor: mig
darowizna samochodów - jak to ugryźć by zapłacić najmniejszy podatek
Witam,

sprawa wygląda następująco:

Samochód A o wartości 4000 zł należy do mnie, mojej żony i mojego ojca. Chcemy
go darować matce mojej żony (mojej teściowej). Jednocześnie samochód B o
wartości około 9000 zł należy do mojej teściowej i teścia. Samochód B ma zostać
przekazany mi oraz mojej żonie, a następnie służyć jako mój samochód firmowy -
działalność gospodarcza. Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie jak dokonać tej zamiany, by zapłacić jak
najmniejszy podatek? Może mieliście podobny przypadek. Pozdrawiam

MG

Data: 2010-02-23 18:14:24
Autor: Fantom
darowizna samochodów - jak to ugryźć by zapła cić najmniejszy podatek

Data: 2010-02-24 08:33:26
Autor: szerszen

Użytkownik "mig" <migacaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5065.00000674.4b83a325newsgate.onet.pl...

Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie jak dokonać tej zamiany, by zapłacić jak
najmniejszy podatek?

wiesz, rozumialbym jakby te samochody byly warte po kilkaset tysiecy, ale przy tych kwotach to przeciez smiech na sali, jak zaniczniesz kombinowac z darowiznami to jeszcz o czyms zapomnisz, albo jakis urzedas sie przyczepi i wyjdziesz na tym jak zablocki na mydle

darowizna samochodów - jak to ugryźć by zapłacić najmniejszy podatek