darowizna samochodu - zgłoszenie US i dowó d rej.

Data: 2014-04-25 13:06:11
Autor: dddddddd
darowizna samochodu - zgłoszenie US i dowó d rej.
W dniu 2014-04-25 11:54, RD pisze:
Witajcie,

  Jest darowizna auta. Ile czasu mam na zgłoszenie w wydziale
komunikacji (nowy dowód rej.) i zgłoszenie darowizny w US?

  Jakie są konsekwencje "zwlekania", np. 2 miesiące po darowiźnie?

Pozdr,

na brak zmiany w WK konsekwencji nie ma (mam dwa auta nie przerejestrowane, jedno ze starymi moimi danymi, drugie na poprzedniego właściciela).
Jakieś 2-3 lata temu kupiłem auto na śląsku, tablice z Poznania, po drodze chyba 5 właścicieli i zagubiona karta pojazdu - zapytałem dlaczego nie przerejestrowali to dostałem odpowiedź, że "u nas nikt nie przerejestrowuje, bo szkoda pieniędzy"
I to było ostatnie auto które przerejestrowałem na siebie - przy okazji marnując chyba 260zł i 5 godzin (!!!) w WK...

Łukasz

Data: 2014-04-25 14:44:16
Autor: MichaelData®
darowizna samochodu - zgłoszenie US i dowód rej.
dddddddd wydumał(a) w news:ljdfj1$fh2$1dont-email.me :
[...]

....a jak wkopiesz byłego własciciela na fotce z FT? Pewnie będzie się cieszył:>
Dobrze że pilnujesz jego zniżki na OC :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-04-25 14:54:37
Autor: dddddddd
W dniu 2014-04-25 14:44, MichaelData® pisze:

...a jak wkopiesz byłego własciciela na fotce z FT? Pewnie będzie się
cieszył:>

to powie że sprzedał i już

Dobrze że pilnujesz jego zniżki na OC :)

oc wykupuję na swoje dane i na dane auta - przy kontroli policyjnej nikt się nie czepia.

Łukasz

darowizna samochodu - zgłoszenie US i dowó d rej.