darowizna samochodu - zg艂oszenie US i dow贸d rej.

Data: 2014-04-25 11:54:00
Autor: RD
darowizna samochodu - zg艂oszenie US i dow贸d rej.
Witajcie,

  Jest darowizna auta. Ile czasu mam na zg艂oszenie w wydziale komunikacji (nowy dow贸d rej.) i zg艂oszenie darowizny w US?

  Jakie s膮 konsekwencje "zwlekania", np. 2 miesi膮ce po darowi藕nie?

Pozdr,

Data: 2014-04-25 13:06:11
Autor: dddddddd
W dniu 2014-04-25 11:54, RD pisze:
[...]

na brak zmiany w WK konsekwencji nie ma (mam dwa auta nie przerejestrowane, jedno ze starymi moimi danymi, drugie na poprzedniego w艂a艣ciciela).
Jakie艣 2-3 lata temu kupi艂em auto na 艣l膮sku, tablice z Poznania, po drodze chyba 5 w艂a艣cicieli i zagubiona karta pojazdu - zapyta艂em dlaczego nie przerejestrowali to dosta艂em odpowied藕, 偶e "u nas nikt nie przerejestrowuje, bo szkoda pieni臋dzy"
I to by艂o ostatnie auto kt贸re przerejestrowa艂em na siebie - przy okazji marnuj膮c chyba 260z艂 i 5 godzin (!!!) w WK...

艁ukasz

Data: 2014-04-25 14:44:16
Autor: MichaelData庐
darowizna samochodu - zg艂oszenie US i dow贸d rej.
dddddddd wyduma艂(a) w news:ljdfj1$fh2$1dont-email.me :
[...]

....a jak wkopiesz by艂ego w艂asciciela na fotce z FT? Pewnie b臋dzie si臋 cieszy艂:>
Dobrze 偶e pilnujesz jego zni偶ki na OC :)

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-04-25 14:54:37
Autor: dddddddd
W dniu 2014-04-25 14:44, MichaelData庐 pisze:

...a jak wkopiesz by艂ego w艂asciciela na fotce z FT? Pewnie b臋dzie si臋
cieszy艂:>

to powie 偶e sprzeda艂 i ju偶

Dobrze 偶e pilnujesz jego zni偶ki na OC :)

oc wykupuj臋 na swoje dane i na dane auta - przy kontroli policyjnej nikt si臋 nie czepia.

艁ukasz

Data: 2014-04-25 16:08:36
Autor: szerszen
darowizna samochodu - zg硂szenie US i dow骴 rej.
On Fri, 25 Apr 2014 11:54:00 +0200
RD <rd@grupy.com1> wrote:

  Jakie s konsekwencje "zwlekania", np. 2 miesi眂e po darowi糿ie?

na zg硂szenie darowizny w us masz 30 dni, je秎i to w pierwszej lini to nie zap砤cisz nic, je秎i jednak nie zrobisz tego w wyznaczonym czasie, zap砤cisz normalny podatek od darowizny

szerszen

Data: 2014-04-26 11:18:13
Autor: LEPEK
RD <rd@grupy.com1> wrote:

   Jakie s konsekwencje "zwlekania", np. 2 miesi眂e po darowi糿ie?

na zg硂szenie darowizny w us masz 30 dni,

Chyba, 縠 korzystasz ze zwolnienia z podatku jako najbli縮za rodzina - wtedy 6 miesi阠y.

je秎i to w pierwszej lini to nie zap砤cisz nic, je秎i jednak nie zrobisz tego
> w wyznaczonym czasie, zap砤cisz normalny podatek od darowizny

http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/inne-podatki-oplaty/139260,1,Podatek-od-spadkow-i-darowizn-2013-- -2014-- -limity-- zwolnienia-- terminy.html

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

darowizna samochodu - zg艂oszenie US i dow贸d rej.