darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Data: 2011-06-18 10:17:56
Autor: K
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Data: 2011-06-18 10:21:03
Autor: megrims
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

dobre

Data: 2011-06-18 10:21:42
Autor: masti
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 10:17:56 +0200 osobnik zwany K wystukał:

http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm sam nie wiem czemu,
byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-18 10:41:54
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin masti
chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

Jeszcze napisz, że nie wiemy czy jechał czysta, bo nie mamy homologowanego przyrządu pomiarowego.

Data: 2011-06-18 14:13:50
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfc80f2$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
begin masti

chciae zaistnie tylko nie wyszo?

Jeszcze napisz, e nie wiemy czy jecha czysta, bo nie mamy
homologowanego przyrzdu pomiarowego.
270 bo mu licznik zawyza.
A teraz najciekawsze:
"Jak dla mnie moze jechac i 200, byle to robil bezpiecznie."
Wiesz kto to powiedzial??

Jesli tak to powiedz co motocyklista zrobil zle.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 12:17:05
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
[...]

Nie zrobił tego bezpiecznie, bo taka droga się do tego nie nadaje. Poza tym pomiędzy 200 a 300 jest kolosalna różnica -- ponad dwukrotnie większa energia kinetyczna, nie wspominając o innych drobiazgach.

Data: 2011-06-18 15:58:14
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfc9741$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

Nie zrobi tego bezpiecznie, bo taka droga si do tego nie nadaje.
Zadna droga _publiczna_ sie do tego nie nadaje.
A skoro Ty twierdzisz inaczej, powiedz, gdzie mozna jezdzic w ten sposob bezpiecznie.

Poza
tym pomidzy 200 a 300 jest kolosalna rnica -- ponad dwukrotnie wiksza
energia kinetyczna,
No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

nie wspominajc o innych drobiazgach.
Jakich?

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 15:27:07
Autor: Massai
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]

> wiksza energia kinetyczna,
No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku

Gigantyczne.
Nie zapominaj e przy wypadku motocyklista NIE jest jedynym
poszkodowanym.
Policz sobie to na spokojnie.
Motocykl - 200 kg.
Prdko - 200 km/h.
Energia kinetyczna - 4 MJ.
Przy prdkoci 300 km/h - 9 MJ.

Samochd - masa 1400 kg.
4 MJ to ma przy 75 km/h - takie zderzenie jeszcze si z trudem mieci w
tym co przewiduj producenci.
9 MJ ma przy prdkoci ponad 110 km/h.

Dodatkowo - motocykl to jednak masa "zwarta", wali w punkt.

Inaczej mwic - jak wjedziesz czoowo w samochd przy 200 km/h - ty
raczej nie przeyjesz, ale pasaerw samochodu mog uratowa poduchy,
pasy etc. Owszem, ryzyko powanych obrae jest due, ale szanse s.

Jak wjedziesz w niego przy 300 km/h - najprawdopodobniej z pasaerw
samochodu zrobisz miazg.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-18 18:26:18
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa w wiadomoci news:itig4b$6qs$1news.onet.pl...
[...]

Swietnie policzone, widziales kiedys skutki uderzenia motocykla jadacego 100 km/h w auto?
A widziales przy 200??
Czy bedziesz jechal 200 czy 300 w obu przypadkach bedziesz mial same trupy.
A dla przypomnienia to "to" twiedzil, ze mozna sobie zapieprzac i 200 byleby robic to bezpiecznie.
Niech wyjasni co przez to rozumie. :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 11:35:59
Autor: Massai
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
> szanse s.
> samochodu zrobisz miazg.
Swietnie policzone, widziales kiedys skutki uderzenia motocykla

Skutki w postaci poszkodowanych - widziaem. W rznych wersjach, bok,
czoowe, ty...

Samochodw raczej mao, dawno jak jeszcze przez krtki czas na karetce
jedziem - ale i wtedy nie bardzo by czas eby si przyglda
samochodowi.

A widziales przy 200??

200 to raczej nie - jednak wikszo hamuje przed zderzeniem.
Zreszt w przypadku zderzenia z motocyklem to kada sytuacja inna -
jeden wjedzie czoowo, na wprost i moto zadziaa jak przecinak, inny
si zoy i moto walnie w d zderzaka ca dugoci motocykla,
wreszcie inny hamujc poderwie tylne koo przed zderzeniem i moto
przekoziokuje nad samochodem...

[...]

Ja to rozumiem tak - jak na torze, gdzie nikogo nie ma i nikogo oprcz
siebie samego si nie trafi, to mona i bezpiecznie ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-19 15:17:44
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa w wiadomoci news:itkmuv$8b7$1news.onet.pl...

[...]
Ok ale mowa byla o uderzeniu z tak predkoscia, nie o hamowaniu i dzwonie.
W chwili uderzenia nie ma roznicy dla predkosci powyzej 150 km/h i tylko do tego sie odnioslem.

Rozmowa byla o drogach publicznych :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 17:29:39
Autor: to
[...]

Nie ma różnicy, ale tylko dla nieuka.

Data: 2011-06-19 20:34:44
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe3203$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
..

Nie ma rnicy, ale tylko dla nieuka.
Uach mocne.
To teraz wsiadz na motocykl i rozpedz sie do 150 i przypieprz w auto, pozniej zrob to przy 200 i opowiedz jak bylo, mistrzu i czym sie to dla kierowcy rozni.
BTW to twoja glupota zaczyna mnie przerazac.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 19:48:36
Autor: to
[...]

A Ty to zrobiłeś, że wiesz?

Data: 2011-06-19 22:01:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello to,

Sunday, June 19, 2011, 9:48:36 PM, you wrote:

begin Bartek Kacprzak
To teraz wsiadz na motocykl i rozpedz sie do 150 i przypieprz w auto,
pozniej zrob to przy 200 i opowiedz jak bylo, mistrzu i czym sie to dla
kierowcy rozni.
A Ty to zrobie, e wiesz?

A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko ycie
motocyklisty. To, ile trupw taki moe pocign za sob przecinajc
osobwk si nie liczy.

--
Best regards,

Data: 2011-06-20 00:49:04
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomoci '[

A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko ycie
motocyklisty. To, ile trupw taki moe pocign za sob przecinajc
osobwk si nie liczy.
Czytaj chlopie ze zrozumieniem
Myslisz, ze roznica bedzie dla kogokolwiek przy 250? 300? 200?
Jakie auto projektowane jest zeby wytrzymac takie uderzenie?

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 22:51:47
Autor: to
[...]

Tak, będzie. Użyj wreszcie google i znajdź wzór na energię kinetyczną, a następnie oblicz ją dla różnych prędkości i mas pojazdów.

Data: 2011-06-20 01:17:43
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe7d83$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

Czytaj chlopie ze zrozumieniem
Myslisz, ze roznica bedzie dla kogokolwiek przy 250? 300? 200? Jakie
auto projektowane jest zeby wytrzymac takie uderzenie?

Tak, bdzie. Uyj wreszcie google i znajd wzr na energi kinetyczn, a
nastpnie oblicz j dla rnych prdkoci i mas pojazdw.
pokaz auto bedace normalnym autem osobowym, ktore wytrzyma uderzenie motocykla w bok przy 200 i 300 km/h
smialo, nie krepuj sie.
Aha i nie pisz poszukaj w google.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:41:35
Autor: to
[...]

Jak jedzie 200 km/h to nie uderzy z prędkością 200 km/h, tylko sporo mniej, poza tym zalezy gdzie uderzy.

Data: 2011-06-19 23:53:29
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:41, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> pokaz auto bedace normalnym autem osobowym, ktore wytrzyma uderzenie
> motocykla w bok przy 200 i 300 km/h
> smialo, nie krepuj sie.

Jak jedzie 200 km/h to nie uderzy z prdkoci 200 km/h, tylko sporo
mniej, poza tym zalezy gdzie uderzy.
czyli wprowadzamy dalsze warunki? Ok.
poniewaz wymuszenie pierwszenstwa bylo w bezposredniej bliskosci,
motocyklista zdolal wyhamowac do 198 km/h
Podaj model auta, ktore wytrzyma takie uderzenie.
Zakladamy dalej, ze do wypadku dochodzi w miejscu, w ktorym wg ciebie
mozna zapieprzac 200 m/h.

Data: 2011-06-20 23:43:14
Autor: to
[...]

Widzę, że nadal próbujesz ograniczać dyskusję wyłącznie do przypadków, które z grubsza pasują do Twojej tezy, a całą resztę pomijasz. Szkoda mi na to czasu.

Data: 2011-06-20 01:19:07
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

W dalszym ciagu nie powiedziales gdzie mozna bezpiecznie rozwijac 200 km/h na drogach publicznych

Data: 2011-06-20 11:18:20
Autor: Andrzej Ława
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20.06.2011 00:51, to pisze:
begin Bartek Kacprzak

[...]

Tak samo jak będzie różnica, czy dostaniesz kulę w łeb z Baby Eagle czy
z Desert Eagle - energią kinetyczną i kalibrem trochę się różnią.

Data: 2011-06-20 09:38:09
Autor: Massai
Andrzej Ława wrote:

> [...]
> Tak samo jak będzie różnica, czy dostaniesz kulę w łeb z Baby
Eagle czy z Desert Eagle - energią kinetyczną i kalibrem trochę

Głowa nie jest osłonięta - bardziej prawidłowym porównaniem jest
jednak trafienie w kamizelkę.
Z Desert Eagle przejdzie i zrobi sieczkę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-20 11:50:59
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.06.2011 11:38, Massai pisze:

Głowa nie jest osłonięta - bardziej prawidłowym porównaniem jest
jednak trafienie w kamizelkę.
Z Desert Eagle przejdzie i zrobi sieczkę.

On ma duże i dość miękkie kule...

Jeśli już chcesz przebijać kamizelki, to raczej weź małokalibrowy
Five-sevenN

Data: 2011-06-20 10:36:26
Autor: kakmar
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia 19.06.2011 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:

A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko życie
motocyklisty. To, ile trupów taki może pociągnąć za sobą przecinając
osobówkę się nie liczy.

Fajny flame, ale weź no podaj ile tych trupów z innych uczestników ruchu robią motocykliści, rocznie na przykład. Jak to się ma do reszty?
Skoro motocykliści z reguły jeżdżą tak niebezpiecznie, to pewnie będą to wstrząsające dane. Chcesz koniecznie za każdym razem pokazać jakie to potworne zagrożenie powodują motocykle na drodze. Ciekawi mnie dlaczego, zrobił ci jakąś krzywdę który?
Nie, nie chce mi się dyskutować o kolesiu, który pokazał jaki jest sprytny rozpędzając się do ~300 na marnej drodze.
 Niewiele motocykli to umożliwia i trzeba mieć twardą dupę żeby tyle pojechać dłużej niż chwilę. Nawet w bardzo sprzyjających warunkach. Sądzę że to wyjątek i nijak się ma do tego co codziennie widzę na drodze. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-06-20 03:46:29
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:36, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
[ciach}

Wszyscy tak jezdza, na jednym kole!!
DoQ tak mowi bo on slyszy!! No i jeszcze w gestym ruchu na 1 cm mijaja
lusterka samochodow.

To musi byc prawda bo tu na grupie tak mowia
:P

Data: 2011-06-20 13:13:40
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kakmar
[...]

Niestety, ale nikt chyba nie zrobił statystyki ilość trupów na jeden motokilometr vs. ilości trupów na jeden autokilometr.

Data: 2011-06-20 14:16:25
Autor: kamil
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20/06/2011 14:13, to wrote:
begin kakmar

[...]

Co oczywiście nie przeszkadza internetowym ekspertom wiedzieć, jak by te te statystyki  wyglądały. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 15:51:35
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kamil
Co oczywiście nie przeszkadza internetowym ekspertom wiedzieć, jak by te
te statystyki  wyglądały. ;)

Osoba dysponująca mózgiem może to łatwo oszacować. Motocykliści powodują tylko 10x mniej ofiar śmiertelnych niż kierowcy samochodów osobowych. Teraz idź na spacer, stań przy jakiejś ulicy i policz ile będzie motocykli na 100 przejeżdżających pojazdów. I już masz odpowiedź.

Data: 2011-06-20 16:13:09
Autor: kakmar
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia 20.06.2011 to <to@abc.xyz> napisał/a:
begin kamil

[...]

A jakieś źródło tej informacji, czy tak se wyssałeś, bo ci się spodobało.

Sam nie śledzę statystyk, ale dzisiaj akurat ktoś mi podesłał:
<http://www.policja.pl/portal/pol/1/67060/Kontrole_w_sezonie_motocyklowym.html>

Skoro sama policja w informacji jak to zamierza traktować motocyklistów
podaje że: W 2010 roku motocykliści uczestniczyli w 2 392 wypadkach (w 2009 – 2576) , w tym z ich winy zaistniało 990 wypadków (1151), zginęły w nich 152 osoby (194), a 1 051 osób doznało obrażeń ciała (1228).

To coś mi się delikatnie nie zgadza, z twoimi 10x. Czy może w zeszłym roku na drogach zginęło ~1500 osób, zamiast ponad 3x więcej, jak zwykle.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-06-20 18:26:41
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnril$d4p$1news.onet.pl...
A jakie rdo tej informacji, czy tak se wyssae, bo ci si spodobao.

Sam nie ledz statystyk, ale dzisiaj akurat kto mi podesa:
<http://www.policja.pl/portal/pol/1/67060/Kontrole_w_sezonie_motocyklowym.html>

Skoro sama policja w informacji jak to zamierza traktowa motocyklistw
podaje e:
W 2010 roku motocyklici uczestniczyli w 2 392 wypadkach (w 2009 - 2576) ,
w tym z ich winy zaistniao 990 wypadkw (1151), zginy w nich 152 osoby
(194), a 1 051 osb doznao obrae ciaa (1228).

To co mi si delikatnie nie zgadza, z twoimi 10x. Czy moe w zeszym roku
na drogach zgino ~1500 osb, zamiast ponad 3x wicej, jak zwykle.
Rzeczowa dyskusja z tym kmiotkiem :)
Jak pisze to:
motocyklisci gupi som i basta.
Betonu nie przekonasz

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-06-20 18:37:55
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:26, Bartek Kacprzak pisze:

motocyklisci gupi som i basta.

Kacprzak gupi jest i basta.

Data: 2011-06-20 20:26:05
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itntii$e35$2mx1.internetia.pl...
W dniu 20-06-2011 18:26, Bartek Kacprzak pisze:

motocyklisci gupi som i basta.

Kacprzak gupi jest i basta.
Zieeew.
Probuj dalej.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 19:17:13
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Rzeczowa dyskusja z tym kmiotkiem :)

Kmiotków to sobie poszukaj wśród kumpli.

Jak pisze to:
motocyklisci gupi som i basta.
Betonu nie przekonasz

Nic takiego nie pisze, nie kłam. Znowu Ci się coś roi. --

Data: 2011-06-20 21:29:31
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dff9cb9$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Kmiotkw to sobie poszukaj wrd kumpli.
Tu mnie masz, a moze cos o lusterkach w samochodzie, synku??

Jak pisze to:
motocyklisci gupi som i basta.
Betonu nie przekonasz

Nic takiego nie pisze, nie kam. Znowu Ci si co roi.
Tak tak, synku.
"Bo jest rnica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny."

Znowu sie mijasz z prawda, chlopcze.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 23:43:58
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Nic takiego nie pisze, nie k³am. Znowu Ci siê co¶ roi.
Tak tak, synku.
"Bo jest ró¿nica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny."

Znowu sie mijasz z prawda, chlopcze.

Co drugi to nie każdy, dyskalkuliku-analfabeto.

Data: 2011-06-20 19:19:01
Autor: to
[...]

Rozumiesz określenie "samochód osobowy"? --

Data: 2011-06-20 00:47:07
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe5294$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

To teraz wsiadz na motocykl i rozpedz sie do 150 i przypieprz w auto,
pozniej zrob to przy 200 i opowiedz jak bylo, mistrzu i czym sie to dla
kierowcy rozni.

A Ty to zrobie, e wiesz?
Widzialem skutki, ale to ty pieprzysz o roznicach pomiedzy 200 a 300.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 22:52:11
Autor: to
[...]

A Ty to zrobi³e¶, ¿e wiesz?
Widzialem skutki, ale to ty pieprzysz o roznicach pomiedzy 200 a 300.

A teraz to o co Ci właściwie chodzi? Piłeś?

Data: 2011-06-20 01:15:35
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe7d9b$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Widzialem skutki, ale to ty pieprzysz o roznicach pomiedzy 200 a 300.

A teraz to o co Ci waciwie chodzi? Pie?
Chlopie ogarnij sie. to ty twierdzisz, ze beda roznice.
A teraz najlepsze, matematycznie tak, w realnym swiecie w skutkach takiego dzwona sa_pomijalne_.
Ale to trzeba wysilic mozg, zeby zrozumiec.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:38:35
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
A teraz to o co Ci w³a¶ciwie chodzi? Pi³e¶?
Chlopie ogarnij sie. to ty twierdzisz, ze beda roznice. A teraz
najlepsze, matematycznie tak, w realnym swiecie w skutkach takiego
dzwona sa_pomijalne_.
Ale to trzeba wysilic mozg, zeby zrozumiec.

Być może są pomijalne, ale tylko dla nieuka.

Data: 2011-06-19 23:51:27
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:38, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

By moe s pomijalne, ale tylko dla nieuka.
Ha ha ha.

Dawaj dalej chlopczyku.
Czy to bedzie 230 km/hczy 260 km/h, czy bedzie 3,6 MJ czy 3,8 MJ w
chwili zderzenia to rzeczywiscie robi roznice.
Pograzaj sie dalej.

Data: 2011-06-20 09:38:18
Autor: Massai
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
Ok ale mowa byla o uderzeniu z tak predkoscia, nie o hamowaniu i
dzwonie.  W chwili uderzenia nie ma roznicy dla predkosci powyzej 150

Nie bybym taki pewien.

Wyobra sobie taki do czsty scenariusz:
Moto popyla po prostej, i na jego pas wjeda samochd (np. zmienia
pas).
Moto wbija si w ty samochodu.
Samochd jedzie 100 km/h, moto 200 - rnica prdkoci to tylko 100
km/h, przy stosunkowo maej masie motocykla - pewnie mu zdefasonuje
ty, dojedzie moe do koca baganika.
Jak moto popyla "czysta" - rnica ju 200 km/h - niewykluczone e
zatrzyma si na desce.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-20 02:56:47
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 11:38, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]

ty, dojedzie moe do koca baganika.
Jak moto popyla "czysta" - rnica ju 200 km/h - niewykluczone e
Motocykl hamuje? Uderzenie jest prostopadle czy po "skosie", ile wazy
kierownik i czy jedzie z pasazerem?
W chwili uderzenia motocyklista wpada do srodka?
Gdyby babcia miala wasy...
Jest tyle mozliwosci i wariantow, ze mozemy sobie w nieskonczonosc
dyskutowac.
Przyjmujemy zasade uderzenia w bok bez hamowania.

Data: 2011-06-20 12:24:29
Autor: CeSaR
[...]

Konfabulujesz. Rznica prdkoci to:
- przypadek 1: 200km/h
- przypadek 2: 300km/h

Reszta parametrw w obu przypadkach taka sama. Po co pitrzy trudnoci?

Data: 2011-06-20 23:50:23
Autor: Massai
CeSaR wrote:

[...]

Przy uderzeniu w bok bez hamowania - moe mie racj.
Zarwno przy 200 jak i przy 300, walc w drzwi kierowcy - zabije.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-21 08:42:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello Massai,

Tuesday, June 21, 2011, 1:50:23 AM, you wrote:

[...]

[...]

Zabije tylko kierowc? Zabije kierowc i pasaera?

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 20:56:13
Autor: K
W dniu 18-06-2011 15:58, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

duzo bezpieczniej z taka predkoscia mozna jezdzic na autostradzie (a1), szczegolnie po sezonie lub wieczorem.

Poza
tym pomi�dzy 200 a 300 jest kolosalna r�nica -- ponad dwukrotnie wi�ksza
energia kinetyczna,
No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

jakby jechal 400, darwin nie zrezygnowalby z nagrody ;]

Data: 2011-06-18 19:11:57
Autor: AZ
On 2011-06-18, K <glownyinformatyk@zus.gov.pl> wrote:

jakby jechal 400, darwin nie zrezygnowalby z nagrody ;]

Jakby jechal 400 to by zdazyl przed traktorem, proste. http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8

Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

--
Artur

Data: 2011-06-18 21:32:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello AZ,

Mona ale nie wolno. Czujesz rnic?

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 20:00:53
Autor: owp
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8

Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

Ja się stresuję, jak to oglądam, co ten koleś musi czuć...

Data: 2011-06-20 11:40:27
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8

Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

Mozna? Po prostu jemu (i pewnie jeszcze komus) sie udalo.
Wystarczyl jeden manewr ktregokolwiek z kierowcw i gosc by na jutubie nie zaistnial...

Data: 2011-06-20 11:48:40
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 11:40, CeSaR pisze:

Mozna? Po prostu jemu (i pewnie jeszcze komus) sie udalo.
Wystarczyl jeden manewr kt�regokolwiek z kierowc�w i gosc by na jutubie nie
zaistnial...

Jak im się uda rozpędzić do 2xx km/h to wg. nich znaczy że MOŻNA - a jak już się rozpędzą to wtedy ratuj się kto może, patrz w lusterka bo motocykle som fszendzie.
A tak na marginesie, motocykliści nie jeżdzą 150km/h pomiędzy samochodami w normalnym ruchu, to brednie wyssane z palca!!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-20 11:57:14
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "DoQ"

A tak na marginesie, motocykliści nie jeżdzą 150km/h pomiędzy samochodami w normalnym ruchu, to brednie wyssane z palca!!

Mam działkę przy trasie wylotowej z miasta - prosty odcinek drogi przechodzący po ok 1km w 2 pasmówkę, ruch spory, jak myslisz ile może mieć motocykl na końcu tego kilometrowego odcinka jeśli słyszę, że pod koniec wrzucił 5 czy 6 bieg a na wszystkich pozostałych "szedł" do odcięcia?
I tak kilka razy dziennie, czasem nawet w grupach.

ps.
Jeśli Twoja wypowiedź to była ironia, to uznaj, że mojego postu nie ma :)

Data: 2011-06-20 03:11:20
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 11:57, Przemysaw Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:
Uytkownik "DoQ"

> A tak na marginesie, motocyklici nie jedz 150km/h pomidzy
> samochodami w normalnym ruchu, to brednie wyssane z palca!!

Mam dziak przy trasie wylotowej z miasta - prosty odcinek drogi
przechodzcy po ok 1km w 2 pasmwk, ruch spory, jak myslisz ile moe
mie motocykl na kocu tego kilometrowego odcinka jeli sysz, e pod
koniec wrzuci 5 czy 6 bieg a na wszystkich pozostaych "szed" do
odcicia?
I tak kilka razy dziennie, czasem nawet w grupach.

ps.
Jeli Twoja wypowied to bya ironia, to uznaj, e mojego postu nie ma
:)

Mieszkam przy dosc ruchliwej drodze, wieczorami urzadzaja sobie zawody
posiadacze tuningowanych bmw i golfow, zdaza sie, rowniez subaru,
mitsu, wszystko co ma wiecej niz pewnie 150 koni musi w tym miejscu
wcisnac gaz do oporu.
I Jak myslisz, ile te samochody maja na koncu prostej?

Data: 2011-06-20 12:14:20
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:11, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Oni maj tylko gone wydechy i wraenie prdkoci jest zudne !!!!!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 03:17:33
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:14, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Oni maj tylko gone wydechy i wraenie prdkoci jest zudne !!!!!!
Aaa to ty jestes jednym z tych miszczow okreslajacych predkosc na
sluch?
Ok bede bral na ciebie poprawke.

A teraz zrobie zzzziiiuuuuuuuuuuuuuuuu i powiedz jak szybko jechalem.

Data: 2011-06-20 12:25:55
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:17, Bartek Kacprzak pisze:

Oni maj tylko gone wydechy i wraenie prdkoci jest zudne !!!!!!
Aaa to ty jestes jednym z tych miszczow okreslajacych predkosc na
sluch?

Bo pewnie szlifierka krcona do kilkunastu tys. obrotw na pierwszych trzech biegach osignie conajwyej stwk, co?

A teraz zrobie zzzziiiuuuuuuuuuuuuuuuu i powiedz jak szybko jechalem.

Co to ma by? Koncert ycze?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 03:31:48
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:25, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Aaa to ty jestes jednym z tych miszczow okreslajacych predkosc na
> sluch?

Bo pewnie szlifierka kr cona do kilkunastu tys. obrot w na pierwszych
trzech biegach osi gnie conajwy ej st wk , co?
I ty okreslasz czy jedzie na odcieciu czy nie okreslasz na sluch?
I wartosc obrotow tez?
Nie mam wiecej pytan.

> A teraz zrobie zzzziiiuuuuuuuuuuuuuuuu i powiedz jak szybko jechalem.

Co to ma by ? Koncert ycze ?
Nie, odglos silnika na odcieciu.

Data: 2011-06-20 12:41:09
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:31, Bartek Kacprzak pisze:

Bo pewnie szlifierka kr cona do kilkunastu tys. obrot w na pierwszych
trzech biegach osi gnie conajwy ej st wk , co?
I ty okreslasz czy jedzie na odcieciu czy nie okreslasz na sluch?

Skoro twierdzisz, e nie mona na such oceni silnika pracujcego "na odciciu" to tradycyjnie, kolejny raz rniesz ju gupa na tej grupie. Tak wic EOT.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:02:11
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:41, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Skoro twierdzisz, e nie mona na such oceni silnika pracujcego "na
odciciu" to tradycyjnie, kolejny raz rniesz ju gupa na tej grupie.
Tak wic EOT.
Masz takie pojecie o jezdzie na motocyklu, ze rzeczywiscie lepiej dla
ciebie EOT.

Uwazaj na pociagi, one nie maja odciecia.

:>

Data: 2011-06-20 13:07:08
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:02, Bartek Kacprzak pisze:

Uwazaj na pociagi, one nie maja odciecia.

A co, kolejarze te nie patrz w lusterka i zajedaj ci drog? Wspczuje.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:27:30
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:07, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
W dniu 20-06-2011 13:02, Bartek Kacprzak pisze:

> Uwazaj na pociagi, one nie maja odciecia.

A co, kolejarze te nie patrz w lusterka i zajedaj ci drog? Wspczuje.
Ja cie tylko ostrzegam, taki ze mnie dobry czlowiek i nie chce zeby ci
sie krzywda stala.

Data: 2011-06-20 13:51:01
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:27, Bartek Kacprzak pisze:

A co, kolejarze te nie patrz w lusterka i zajedaj ci drog? Wspczuje.
Ja cie tylko ostrzegam, taki ze mnie dobry czlowiek i nie chce zeby ci
sie krzywda stala.

Ja te ci ostrzegam. Nie jedzij po torach.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 10:46:34
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Skoro twierdzisz, że nie można na słuch ocenić silnika pracującego "na odcięciu" to tradycyjnie, kolejny raz rżniesz już głupa na tej grupie. Tak więc EOT.

Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 04:04:36
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:46, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2011-06-20, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> [...]
> Tak wic EOT.

Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?
No bo przeciez ma filmiki na tubie.
No i ma sluch doskonaly.

Data: 2011-06-20 13:10:54
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:04, Bartek Kacprzak pisze:

Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?
No bo przeciez ma filmiki na tubie.
No i ma sluch doskonaly.

Czyli co, gupio wam teraz bo rnica jest wyrana a z filmikiem ciko polemizowa?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:26:57
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:10, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Czyli co, g upio wam teraz bo r nica jest wyra na a z filmikiem ci ko
polemizowa ?
Juz ci AZ napisal, w realu bez widzenia wartosci obrotow bedziesz
gowno wiedzial jaka jest ich wartosc.

Data: 2011-06-20 13:41:35
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:26, Bartek Kacprzak pisze:

Czyli co, g upio wam teraz bo r nica jest wyra na a z filmikiem ci ko
polemizowa ?
Juz ci AZ napisal, w realu bez widzenia wartosci obrotow bedziesz
gowno wiedzial jaka jest ich wartosc.

A ja ci napisaem eby poszed w realu do seksuologa, zapisae si?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 13:58:11
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Bartek Kacprzak"

Czyli co, g upio wam teraz bo r nica jest wyra na a z filmikiem ci ko
polemizowa ?
Juz ci AZ napisal, w realu bez widzenia wartosci obrotow bedziesz
gowno wiedzial jaka jest ich wartosc.

Troche żałuję, że wywołałem te dyskusję o rpm, ja rzeczywiście nie wiem ile kto ma rpm, ale przecie słyszę, że daje w palnik ile fabryka dała i nie ma tu absolutnie znaczenia czy to motocykl czy samochód (tak, czasem jakieś auto również tak wystartuje tyle, że o dziwo nie na tej wylotówce a raczej "na mieście" jako forma popisu przed panienkami)

Jeszcze jedno pytanie mam jako do doświadczonych kierowców motocykli - ile trzeba mieć na liczniku, żeby wystrzeliło motocykl na takiej hopce - taki leżący policjant chyba z jakiegoś tworzywa szerokości ok 0,5 metra - byłem świadkiem takiego zdarzenia,  kierowca spadł z motocykla a sam motocykl szorując po asfalcie zatrzymał się z 50 metrów dalej - sytuacji nie widziałem, było tylko słychać huk i szorowanie po asfalcie - kierowcy nic się nie stało - pozbierał motor i pojechał dalej - jak mogło do tego dojść?

Data: 2011-06-20 12:09:45
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

[...]
Zalezy od wysokosci przeszkody, jej profilu, motocykla. Generalnie ciezko
powiedziec. Przy 80 km/h jest duze prawdopodobienstwo ze tylne kolo
oderwie sie od podloza, a to czy sie utrzymasz czy nie to zalezy od
umiejetnosci/szczescia.

PS. Gdzie to widziales?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 14:26:30
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "AZ"
-
[...]

Na ulicy obok  bloku w którym mieszkam - samego najazdu na przeszkodę nie widziałem, bo zasłaniają mi sklepiki - widziałem tylko jak pozbierał motocykl

Data: 2011-06-20 14:03:31
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 13:58, Przemysaw Czaja pisze:

Troche auj, e wywoaem te dyskusj o rpm, ja rzeczywicie nie wiem
ile kto ma rpm, ale przecie sysz, e daje w palnik ile fabryka daa i
nie ma tu absolutnie znaczenia czy to motocykl czy samochd (tak, czasem

Dokadnie.  To jaki dwik generuje silnik wynika z jego charakterystyki, czy pracuje w swoim grnym/maksymalnym zakresie obrotw dziecko rozrni na such. Ale przecie wygodniej sprowadza dyskusj do absurdw typu "rozrnij mi na such +/- 1000RPM".

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:31:40
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itndg1
[...]
Ty skonczony debilu :)
i po gornym lub dolnym zakresie obrotow jestes w stanie okreslic predkosc? A biegi tez liczysz? Czy po odglosie zebatek z silnika wiesz na ktorym biegu jedzie?

Kurwa, nikt inny by tego nie wymyslil.
Brawo, BRAWO.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 18:36:01
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:31, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Kacprzak, wylecz kaca i wróc na grupę.

Data: 2011-06-20 18:39:58
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itntf0$e35$1mx1.internetia.pl...

Kacprzak, wylecz kaca i wrc na grup.
Oooo teraz mnie trafiles!

E niee, anonimku.

Probuj dalej, obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 11:15:10
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
No bo przeciez ma filmiki na tubie.
No i ma sluch doskonaly.

Czyli co, głupio wam teraz bo różnica jest wyraźna a z filmikiem ciężko polemizować?

Skad jestes? Moze warto sprawdzic Twoje umiejetnosci w realu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 04:26:06
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:20, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Skad jestes? Moze warto sprawdzic Twoje umiejetnosci w realu?

To teraz napisz czym jezdzisz, zebysmy wiedzieli kogo unikac na
drodze :P
Jazda na sluch moze byc niebezpieczna.

Data: 2011-06-20 13:36:29
Autor: DoQ
[...]

Nie bardziej ni twoja uomno. Ziew...

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 11:32:13
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

DC

To moze jakis komisyjny test? Ktos przejedzie na danych obrotach a Ty
powiesz ile to bylo, dla ulatwienia +/- 1000 :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:40:28
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:32, AZ pisze:
DC
To moze jakis komisyjny test? Ktos przejedzie na danych obrotach a Ty
powiesz ile to bylo, dla ulatwienia +/- 1000 :-)

A dlaczego od razu nie do 887,021?
I co ja z tego bde mia?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 05:00:25
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:40, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> To moze jakis komisyjny test? Ktos przejedzie na danych obrotach a Ty
> powiesz ile to bylo, dla ulatwienia +/- 1000 :-)

> [...]

Przeciez nie przyjedziesz, mogloby sie okazac, ze te twoje nasluchy sa
gowno warte i trzebaby bylo przyznac sie do bledu :>

Data: 2011-06-20 11:44:12
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

A dlaczego od razu nie do 887,021?
I co ja z tego będe miał?

Ano dlatego ze stwierdziles, ze potrafisz sluchem wyczaic motocykl
jadacy na kilkunastu tysiacach obrotow. Co bedziesz mial? Kolejne
doswiadczenie zyciowe, ze nie da sie sluchem okreslic obrotow silnika,
na dodatek bedacego w ruchu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:50:29
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:44, AZ pisze:

[...]

Przedzia ktry zaproponowae na pocztku wynosi 10.000rpm - 16.000rpm. Dostae konkretny przykad, rozumiem e niewygodny bo nagle zawzie ten przedzia do +-1000RPM i liczysz na cuda.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 12:48:35
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:46, AZ pisze:
On 2011-06-20, DoQ<pawel.doq@gmail.com>  wrote:

[...]

Ju Ci to wyjasniem niej.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 12:31:20
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin DoQ
Już Ci to wyjasniłem niżej.

Ale oni są śmieszni. Niby ogarniają te motorki przy 200, a nawet 300 i jeżdżą taaaaak bezpiecznie, a "dziwią się" że ktoś potrafi ocenić prędkość innego pojazdu z dokładnością do 50 km/h.

Data: 2011-06-20 15:19:06
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 14:31, to pisze:

Ju Ci to wyjasniem niej.
Ale oni s mieszni. Niby ogarniaj te motorki przy 200, a nawet 300 i
jed taaaaak bezpiecznie, a "dziwi si" e kto potrafi oceni
prdko innego pojazdu z dokadnoci do 50 km/h.

Oni po prostu maj talent ;-)

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:29:01
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dff3d98$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
begin DoQ

Zwlaszcza na sluch:)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 10:26:56
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Bo pewnie szlifierka kręcona do kilkunastu tys. obrotów na pierwszych trzech biegach osiągnie conajwyżej stówkę, co?

Musisz miec dobry sluch skoro potrafisz rozroznic 10 od np. 16 krpm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 12:47:17
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:26, AZ pisze:

Bo pewnie szlifierka krcona do kilkunastu tys. obrotw na pierwszych
trzech biegach osignie conajwyej stwk, co?
Musisz miec dobry sluch skoro potrafisz rozroznic 10 od np. 16 krpm.

http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
Skd, wcale nie sycha rnicy midzy 10kkm a 15kkm - jak pisaem wyej,tradycyjne rniecie gupa.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:31:00
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:47, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
Skd, wcale nie sycha rnicy midzy 10kkm a 15kkm - jak pisaem
wyej,tradycyjne rniecie gupa.
A jak moto ma maks obroty do 12000?
Albo do 8000?
A jak ma do 18000?
Tez odroznisz?

:)

Data: 2011-06-20 13:45:50
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:31, Bartek Kacprzak pisze:
A jak moto ma maks obroty do 12000?
Albo do 8000?
A jak ma do 18000?
Tez odroznisz?

A jak, a jak... a jak jutro spadnie deszcz albo bdzie wieci soce??
Podano konkretny przykad i konkretny przedzia 10krpm vs 15krpm - rnica jest wyrana? Jest.
Ile ty masz lat? 15?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 11:47:36
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

A jak, a jak... a jak jutro spadnie deszcz albo będzie świecić słońce??
Podano konkretny przykład i konkretny przedział 10krpm vs 15krpm - różnica jest wyraźna? Jest.
Ile ty masz lat? 15?

A Ty? Na filmiku to kazde dziecko powie ze jest roznica, pytanie
brzmialo czy nie widzac obrotomierza stwierdzisz czy to jest 10 czy 15
nie widzac wczesniej filmiku i nie wiedzac jak brzmi 10 a jak 15. Owszem
ze stwierdzisz ze dzwiek 15 to wiecej niz 10. Ale nie rozroznisz czy
przemykajacy motocykl ma na obrotomierzu 10 czy 15 tys obrotow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 10:51:23
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
Skąd, wcale nie słychać różnicy między 10kkm a 15kkm - jak pisałem wyżej,tradycyjne rżniecie głupa.

Tu widzisz licznik wiec ocena jest bardzo prosta, ciekawe jakby Ci
puscic dzwiek 15 krpm i zapytac na ile Ci to slychac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 12:58:04
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:51, AZ pisze:
[...]

Zauwayem, e adwersarze okrelajcy si mianem "motocyklici" wykazuj pewn ignorancj w dyskusji. Tak jakby nikt poza nimi nie dozna zaszczytu obcowania z motocyklami,  przez co kademu mona wciska bajki i zarzuca niewiedz.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:28:42
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:58, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

[...]
A miales pod tylkiem cos innego niz motorynke?
Jechales kiedys na motocyklu jako kierownik?

Data: 2011-06-20 13:31:53
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:28, Bartek Kacprzak pisze:

A miales pod tylkiem cos innego niz motorynke?
Jechales kiedys na motocyklu jako kierownik?

Nie, motocykl widziaem tylko na plakacie w pokoju mojego brata !!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:37:08
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:31, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Nie, motocykl widzia em tylko na plakacie w pokoju mojego brata !!!
No i widzisz skad sie biora te twoje zludne przypuszczenia.
Jak dorosniesz kup sobie jakis pojezdzij, potem moze pogadamy jak nie
wykruszysz sie do czerwca.

Data: 2011-06-20 13:42:36
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:37, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Tak jest miszcz Emersonie!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:58:02
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 13:42, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Tak jest miszcz Emersonie!
Alez moj drogi, on jezdzil samochodami.
Powinienes wiecej czytac a nie nasluchiwac.
Z takim debowym uchem kariery nie zrobisz.

Data: 2011-06-20 14:19:17
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:58, Bartek Kacprzak pisze:

Tak jest miszcz Emersonie!
Alez moj drogi, on jezdzil samochodami.
Powinienes wiecej czytac a nie nasluchiwac.
Z takim debowym uchem kariery nie zrobisz.

Ale miszcz Emersonie, czyby zapomnia miszcz o swojej Avensis jeden osiem???

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 13:22:42
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin DoQ
Ależ miszczó Emersonie, czyżby zapomniał miszcz o swojej Avensis jeden
osiem???

To dopjero przecinak!!!1jeden

Data: 2011-06-20 16:07:27
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 15:22, to pisze:

Ale miszcz Emersonie, czyby zapomnia miszcz o swojej Avensis jeden
osiem???
To dopjero przecinak!!!1jeden

Pewno ma lusterka od jelcza co by na wiorste motur wypatrze!!!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 14:15:51
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
To dopjero przecinak!!!1jeden

Pewno ma lusterka od jelcza co by na wiorste motur wypatrzeć!!!!

Twoja matka ma na imie Ironia czy w dziecinstwie tak z Ciebie drwili, ze
musisz swoja frustracje rozladowywac na innych? A moze faktycznie jakis
motocyklista zawinal Ci kobite?

Drzesz sie o te lusterka nie rozumiejac jednej podstawowej rzeczy -
innej specyfiki poruszania sie motocyklem. Motocykle sa mniejsze, slabo
widoczne, zwinniejsze wiec moga pojawic sie tam gdzie nie spodziewamy
sie samochodu. Bo majac PJ na kat. B na drodze mamy spodziewac sie
wszystkiego - rowerzystow, motorowerow, motocykli, ciezarowek,
kombajnow, traktorow a nie tylko pojazdow ktorym sie wlasnie poruszamy.
Chodzi o wbicie ludziom do swiadomosci, ze tam gdzie nie ma np.
fizycznej mozliwosci byc samochodu moze byc np. motocykl. Kumasz juz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 16:17:35
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 16:15, AZ pisze:

[...]

C za chamstwo i tupanie nkami!!!
Kto by si spodziewa potoku pomyj od rasowego motocyklisty - to skandal!!! Motocykle som wszendzie!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:28:15
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnlbd$q1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty, obszczymurku.
Probuj dalej, bo z samochodem ci nie wyszlo.
Za stary jestem zeby sobie przedluzac fiutka samochodem jak ty to robisz.
Z plakatow na scianie tez wyroslem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 18:31:18
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:28, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty, obszczymurku.

Wspczuje synkowi taty.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:38:52
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnt65$cda$1mx1.internetia.pl...
W dniu 20-06-2011 18:28, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty, obszczymurku.

Wspczuje synkowi taty.
Zieeeww
Probuj dalej obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 18:45:45
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:38, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty,
obszczymurku.
Wsp�czuje synkowi taty.
Zieeeww
Probuj dalej obszczymurku.

Gorzej jak wyjdzie że jestem ojcem twojego syna ,co?

Data: 2011-06-20 20:27:06
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnu18$hhe$1mx1.internetia.pl...

Gorzej jak wyjdzie e jestem ojcem twojego syna ,co?
Eeee nieee.
Za glupi jestes na to.
Ale probuj dalej obszczymurku.
To z lusterkami bylo niezle.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:30:20
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 20:27, Bartek Kacprzak pisze:

Eeee nieee.
Za glupi jestes na to.

Lepiej zapytaj.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 20:40:06
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito45a$no3$1mx1.internetia.pl...

Zieew.
Probuj dalej obszczymurku.
Najlepiej tak :
Hau hau :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:47:55
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 20:40, Bartek Kacprzak pisze:

Lepiej zapytaj.
Zieew.
Probuj dalej obszczymurku.
Najlepiej tak :
Hau hau :)

Rka, owieczki, pieski.. ogranij si i zapisz na wizyt.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 21:14:30
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito569$ucn$1mx1.internetia.pl...

Ziieew

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 19:21:53
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty

Sam siebie przezywa? Znowu coś bredzisz.

Data: 2011-06-20 21:25:01
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dff9dd1$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty

Sam siebie przezywa? Znowu co bredzisz.
Znowu masz chlopcze problem z logika.
Ale ciesze sie, ze zdecydowales sie wrocic i pomoc koledze z piaskownicy.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:23:56
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty

Sam siebie przezywa? Znowu co¶ bredzisz.
Znowu masz chlopcze problem z logika.

To Ty masz raczej problem z gramatyką. Skończyłeś w ogóle jakąś szkołę? Bo widzę, że o języku polskim, matematyce i fizyce nie masz zielonego pojęcia.

Data: 2011-06-20 22:50:39
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dffac5c$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty

Sam siebie przezywa? Znowu co? bredzisz.
Znowu masz chlopcze problem z logika.

To Ty masz raczej problem z gramatyk. Skoczye w ogle jak szko?
Bo widz, e o jzyku polskim, matematyce i fizyce nie masz zielonego
pojcia.
Za to ty sie znasz na wszystkim :)
ALfa i omega, normalnie.

Mamy do ciebie miszczu mowic?
Bo na uszkodzeniach powypadkowych tez sie znasz jak malo kto :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 11:00:44
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Zauważyłem, że adwersarze określający się mianem "motocykliści" wykazują pewną ignorancję w dyskusji. Tak jakby nikt poza nimi nie doznał zaszczytu obcowania z motocyklami,  przez co każdemu można wciskać bajki i zarzucać niewiedzę.

Wstrzonsajace. Odpowiadajac na Twoje ironie - tak, mozna jechac slalomem
miedzy samochodami 150, podobnie jak mozna na autostradzie czy krajowce
jechac 300. Ale to wcale nie oznacza ze wszyscy tak jezdza. Kumasz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:02:55
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:00, AZ pisze:

Wstrzonsajace. Odpowiadajac na Twoje ironie - tak, mozna jechac slalomem
miedzy samochodami 150, podobnie jak mozna na autostradzie czy krajowce
jechac 300. Ale to wcale nie oznacza ze wszyscy tak jezdza. Kumasz?

Wsztrzasajace, ale co z tego?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 12:22:05
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak"

[...]

Duo za duo, tylko co chciae mi przekaza?

Data: 2011-06-20 03:33:46
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:22, "Przemys aw Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:

Du o za du o, tylko co chcia e mi przekaza ?
Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach
ekscytujecie? :)
A juz zyczyc komus smierci to tylko skrajni debile moga.

Data: 2011-06-20 12:39:19
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Bartek Kacprzak"

A juz zyczyc komus smierci to tylko skrajni debile moga.

W tej kwestii mamy identyczne zdanie.

Data: 2011-06-20 12:43:38
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach ekscytujecie?

Bo jest różnica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny.

Data: 2011-06-20 14:12:25
Autor: kamil
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20/06/2011 13:43, to wrote:
begin Bartek Kacprzak

Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach ekscytujecie?

Bo jest różnica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny.

Masz oczywiście jakieś konkretne liczby na poparcie tych różnic?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 13:26:44
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kamil
Masz oczywiście jakieś konkretne liczby na poparcie tych różnic?

Tak, mam.

Data: 2011-06-20 16:00:11
Autor: kamil
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20/06/2011 14:26, to wrote:
begin kamil

Masz oczywiście jakieś konkretne liczby na poparcie tych różnic?

Tak, mam.

Pozwolę sobie zacytować twoją wypowiedź sprzed dwóch godzin:

Data: 2011-06-20 17:19:17
Autor: to
[...]

Zdążyłem już dokonać niezwykle skomplikowanej operacji szacowania na podstawie dostępnych danych.

Data: 2011-06-21 09:49:42
Autor: kamil
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20/06/2011 18:19, to wrote:
begin kamil

[...]

Doskonale, myślałeś o karierze naukowej?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 17:32:44
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 17:00, kamil pisze:
Pozwol sobie zacytowa twoj wypowied sprzed dwch godzin:
"Niestety, ale nikt chyba nie zrobi statystyki ilo trupw na jeden
motokilometr vs. iloci trupw na jeden autokilometr. "

Masz go, cholera jasna MASZ!!! Zapunktuj i zrwnaj z ziemi!!!!jeden

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 16:47:53
Autor: kamil
On 20/06/2011 16:32, DoQ wrote:
[...]

Zieeeew... kilku krzykaczy pieni si na motocyklistw uywajc zmylonych liczb w miejsce argumentw. Oj dzieci, dzieci..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 16:21:03
Autor: kakmar
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia 20.06.2011 kamil <spam@spam.com> napisał/a:

Zieeeew... kilku krzykaczy pieni się na motocyklistów używając zmyślonych liczb w miejsce argumentów. Oj dzieci, dzieci..

Tyle że to nie są dzieci, to co najmniej kryzys wieku średniego, albo i coś znacznie gorszego. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-06-20 17:20:05
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kamil
Zieeeew... kilku krzykaczy pieni się na motocyklistów używając
zmyślonych liczb w miejsce argumentów. Oj dzieci, dzieci..

Pacz w lusterka!!! Spujsz dwa razy!!!!!1jeden Motocykle som wszendzie!!!
11jedenaście

Data: 2011-06-20 12:51:56
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:33, Bartek Kacprzak pisze:

Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach
ekscytujecie? :)

Bo tak. I co z tego? Nie wolno?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 04:29:41
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:51, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
W dniu 20-06-2011 12:33, Bartek Kacprzak pisze:

> Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
> dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach
> ekscytujecie? :)

Bo tak. I co z tego? Nie wolno?
Niektorzy przedkladaja owce nad dziewczyny, nalezy im tylko wspolczuc.
Mozesz sie dalej takimi newsami podniecac.

:>

Data: 2011-06-20 13:39:31
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:29, Bartek Kacprzak pisze:

Bo tak. I co z tego? Nie wolno?
Niektorzy przedkladaja owce nad dziewczyny, nalezy im tylko wspolczuc.
Mozesz sie dalej takimi newsami podniecac.

Najpierw polecasz walenie konia do zdj, teraz fantazjujesz z owcami.
Id lepiej do seksuologa (ju kto ci tutaj sugerowa). To nie jest normalne e wszystko ci si kojarzy - serio.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 12:51:10
Autor: kamil
On 20/06/2011 12:39, DoQ wrote:
[...]

Przyznaj lepiej, skd ta frustracja i nienawi do motocyklistw. Mnie ani zibi ani grzej, niektrzy jed szybko tak samo, jak szybko jed 18-letni gwniarze w samochodach taty. Zabijaj zdecydowanie mniej ludzi na drogach, ni kierowcy samochodw.

Wracaj w tym wtku frustracje pod tytuem "przeciska si gnojek w korku, a ja musz sta", czy co? Tak zawistnego i zoliwego narodu jak polacy trzeba naprawd ze wiec szuka, jakim trzeba by skurwysynem, eby klaska z radoci bo kto mao si zabi?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 12:44:53
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kamil
Zabijają zdecydowanie
mniej ludzi na drogach, niż kierowcy samochodów.

Bo jest ich zdecydowanie mniej i robią zdecydowanie mniejsze przebiegi.

Data: 2011-06-20 13:54:51
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 13:51, kamil pisze:

[...]

Zapytaj tych co nienawidz.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:49:23
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-06-20 13:51, kamil pisze:
On 20/06/2011 12:39, DoQ wrote:
[...]

Jak ju bardzo chcesz si w takich wtkach wypowiada, to moe by
chocia je przeczyta i do tego zrozumieniem? Nie od dzisiaj wiadomo,
e tutaj tak naprawd mao kto jest wrogiem motocyklistw, czy innych
uytkownikw drg (cho kilku jest), niemniej w wikszoci dochodzi do
niezbyt "sympatycznej" wymiany zda z racji poziomu i kultury co
poniektrych bojownikw z tej niby "drugiej strony". Wyfiltruj sobie
wypowiedzi choby Bartka Kacprzaka, czy Andrzeja awy. Do tego to nie
jest chwilowe, tylko regularne. Ludzie na to rwnie reaguj - czsto
ironi, ktrej sprawcy burdy nie rozumieni, a Ty tym bardziej, co
wida po tym co napisae.

Tak zawistnego i zoliwego narodu jak
polacy trzeba naprawd ze wiec szuka,

Aaaaa, to chciae napisa. Szkoda, znowu nie trafie.

jakim trzeba by skurwysynem,
eby klaska z radoci bo kto mao si zabi?

Wida, e nie bardzo wiesz w czym problem...

Data: 2011-06-20 20:37:18
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Artur Malg" <futrzak@polbox.com> napisa w wiadomoci news:itnu8a$j1a$1mx1.internetia.pl...
[...]

Oczywiscie, chocby post rozpoczynajacy jest pelen sympatii dla motocyklistow. :)

[...]

Oraz niejakiego anaonimka DoQ z tego watku oraz drugiego anonimka to.

Do tego to nie
jest chwilowe, tylko regularne. Ludzie na to rwnie reaguj - czsto
ironi, ktrej sprawcy burdy nie rozumieni, a Ty tym bardziej, co
wida po tym co napisae.
I widzisz w czym jest problem, oni sa cacy a motocykliscie sa be.
Szczegolnie ci piszacy watki w stylu Darwina :)

Tak zawistnego i zoliwego narodu jak
polacy trzeba naprawd ze wiec szuka,

Aaaaa, to chciae napisa. Szkoda, znowu nie trafie.
Oczywiscie, AM ma racje, nie jestesmy zawistni.

jakim trzeba by skurwysynem,
eby klaska z radoci bo kto mao si zabi?

Wida, e nie bardzo wiesz w czym problem...
No widac ta mentalnosc Kalego :) Jak samochody zapieprzaja ta sa cacy, a jak robi to motocyklista to z punktu jest debilem
A wszyscy zapieprzaja bp niejaki doq ma _ucho_ i slyszy doskonale jak szybko jedzie motocykl.
" Ja Panie wladzo wszystko widzialem, un tak szybko jechal ino ziiiiiiiuuuuuu robil.
I na jednym kole jechal"
:D

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:54:36
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak"

No widac ta mentalnosc Kalego :) Jak samochody zapieprzaja ta sa cacy, a jak robi to motocyklista to z punktu jest debilem

Kierowca samochodu jadcego po tej drodze 300km/h byby jeszcze wikszym debilem zwaywszy na fakt, e auto way z ptorej tony a nie 300kg

A wszyscy zapieprzaja bp niejaki doq ma _ucho_ i slyszy doskonale jak szybko jedzie motocykl.

No c, to ja pozwoliem sobie na ocen "na ucho" i nie sdz, abym si wiele pomyli - Bartek odpowiedz tak szczerze do ilu potrafisz si rozpdzi na odcinku 1 kilometra?

" Ja Panie wladzo wszystko widzialem, un tak szybko jechal ino ziiiiiiiuuuuuu robil.
I na jednym kole jechal"
:D

Heh, gdybym kilka razy nie widzia takich popisw na wasne oczy, to bym nie odpowiada - jeden nawet wzbudzi mj podziw bo jecha chyba z 500 metrw na jednym kole (ale do wolno tak z 60-70km/.h)

Data: 2011-06-20 21:13:25
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Przemysaw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:ito5j0$re$1mx1.internetia.pl...
Kierowca samochodu jadcego po tej drodze 300km/h byby jeszcze wikszym debilem zwaywszy na fakt, e auto way z ptorej tony a nie 300kg
Ale przeciez problemem jest tylko to, ze oni nie moga.
A takich losi jadacych w okolicach 200 jest calkiem sporo.

No c, to ja pozwoliem sobie na ocen "na ucho" i nie sdz, abym si wiele pomyli - Bartek odpowiedz tak szczerze do ilu potrafisz si rozpdzi na odcinku 1 kilometra?
Jak powiec Ci, ze nie wiem, uwierzysz?
Mnie bardziej odpowiada sprawnosc poruszania sie motocyklem w korkach miasta niz zapierdzielanie ile fabryka pozwala.
Ale jesli mowimy czysto teoretycznie to moj zx ma 140 koni i rozpedza sie do setki w okolo 3 sek.
Do 200 pewnie troche wiecej.

Heh, gdybym kilka razy nie widzia takich popisw na wasne oczy, to bym nie odpowiada - jeden nawet wzbudzi mj podziw bo jecha chyba z 500 metrw na jednym kole (ale do wolno tak z 60-70km/.h)
Coz ja calkiem sporo jezdze i w tym roku kolesia na jednym kole widzialem _dwa razy_ od poczatku sezonu.
Ale ja to jezdze dla siebie a nie po to zeby sie lansowac pod "kolumna".

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 21:38:35
Autor: Artur Malg
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-20 20:54, Przemysaw Czaja pisze:
Uytkownik "Bartek Kacprzak"

[...]

Ciko stwierdzi, co do stopnia debilizmu. Jedyne co mog stwierdzi
to fakt, e samochodem trudniej to osign, poniewa jest to bardziej
kosztowne, a jak ju kogo na to sta, to raczej rzadko pozwoli sobie
na taki debilizm. Z motocyklem jest atwiej - za 8 kPLN kupisz co,
co da rad to zrobi. Taka rzeczywisto. Skoro co ktry tam gamo
w golfie potrafi upala gumy i udowadnia jako to jest super, to jest
to bez problemu dostpne na 2 kkach. Zreszt kady, kto jedzi na
motocyklu wie jak to wyglda. Na przestrzeni lat napisaem par sw
o dokonaniach moich "znajomych" w tej materii.

A wszyscy zapieprzaja bp niejaki doq ma _ucho_ i slyszy doskonale jak
szybko jedzie motocykl.

No c, to ja pozwoliem sobie na ocen "na ucho" i nie sdz, abym si
wiele pomyli -

Wiele si nie pomylie. Zreszt mam to samo i czasem niestety
z wykoczeniem. Jak po nagym ucichniciu "wwwwwrrrrr" po kilku
minutach sycha karetk, to wiadomo co si stao. Najgorszy jest
pocztek sezonu, ale to ja co roku.

I na jednym kole jechal"
:D

Heh, gdybym kilka razy nie widzia takich popisw na wasne oczy, to bym
nie odpowiada -

Ja widuj w tygodniu ze 3 razy przynajmniej. Na Puawskiej, DC, godziny
szczytu. Na pocztku sezonu - pniej si wybijaj. Mechanizm znany od
zarania dziejw.

Data: 2011-06-20 22:12:11
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Artur Maśląg
problemu dostępne na 2 kółkach. Zresztą każdy, kto jeździł na motocyklu
wie jak to wygląda. Na przestrzeni lat napisałem parę słów o dokonaniach
moich "znajomych" w tej materii.

Ostatnio widziałem jednego na tylnym kole przy 100-150 km/h w stroju plażowym. Tylko kask miał. ;)

Data: 2011-06-21 09:48:17
Autor: kamil
On 20/06/2011 17:49, Artur Malg wrote:

[...]

"Sympatyczne" wymiany zda wida w kadym wtku, w ktrym cho raz padnie sowo "motocykl", nie czaruj.

Fotoradary s beee, bo nie pozwalaj jedzi szybko samochodem. Ograniczenia s bezmylnie ustawiane, a policja tylko czycha, eby pomczy biednych kierowcw, ktrzy przecie inaczej jak nieprzepisowo nie moga jedzi. Wtedy jest OK.

Ale motocyklista, ktremu de facto nic si nie stao i wykaza si cakiem niezym refleksem na tym filmie to ju idiota, dawca i potencjalny morderca grupy przedszkolakw idcych tamtdy po kasztany.

Aha.

Tak zawistnego i zoliwego narodu jak
polacy trzeba naprawd ze wiec szuka,

Aaaaa, to chciae napisa. Szkoda, znowu nie trafie.

Doprawdy? To jest jedyna grupa jak czytam, gdzie ludzie obrzucaj matki innych uczestnikw dyskusji "kurwami".

jakim trzeba by skurwysynem,
eby klaska z radoci bo kto mao si zabi?

Wida, e nie bardzo wiesz w czym problem...

Problem w tym, e statystyczny Cavallino zapierdala w swoim dupowozie moe, ale kiedy statystycznego Cavallino motocykl wyprzedzi, to najchtniej wycignby rejestrator, albo od razu drzwiami przyoy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 11:44:20
Autor: Artur Malg
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-21 10:48, kamil pisze:
(...)
"Sympatyczne" wymiany zda wida w kadym wtku, w ktrym cho raz
padnie sowo "motocykl", nie czaruj.

Skoro tak, to moe zwr uwag na autorw tych wypowiedzi. S to
w znakomitej wikszoci te same osoby. Do tego nie ograniczaj si
do wtkw motocyklowych.

[...]

Jest taka tendencja. Usyszaem ju wiele "sympatycznych" sw za
polemik z tak postaw. Jestem pmzgiem, ormowcem, kapeluszem
itd. Moesz sobie do tej listy doda dowolnie wymylone mniej lub
bardziej obraliwe okrelenie. Mylisz, e si tym przejmuj?

[...]

Aha, to on si wykaza refleksem a nie szczytem debilizmu? No
przepraszam bardzo - jazda 300km/h (podobno tylko 270km/h) po wskiej drodze krajowej w ruchu cywilnym to jest dla Ciebie do przyjcia?
Wolne arty.

Tak zawistnego i zoliwego narodu jak
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
polacy trzeba naprawd ze wiec szuka,
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Aaaaa, to chciae napisa. Szkoda, znowu nie trafie.

Doprawdy? To jest jedyna grupa jak czytam, gdzie ludzie obrzucaj matki
innych uczestnikw dyskusji "kurwami".

Tylko niektrzy i to stale Ci sami. Inna sprawa, e nie tylko tutaj.
Przykro mi, ale to nie pozwala na stawianie takich tez na jakies
sobie pozwolie. Daruj sobie dalsze rozwijanie tego tematu.

[...]

Tylko potwierdzasz to co napisaem powyej - statystycznych Cavallino
nie jest tak duo. Duo krzycz, zachowuj si po chamsku, mao kto
z nimi dyskutuje. Zreszt im nie przeszkadzaj motocykle, tylko wszyscy
dookoa, ktrzy nie podzielaj ich wizji rzeczywistoci. Otwrz szerzej
oczy.

Data: 2011-06-20 10:02:10
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Użytkownik "DoQ"

[...]

Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm. Zobacz sobie na predkosci osiagane na kolejnych biegach:
http://www.youtube.com/watch?v=wYLf_-Gvy4c

To jest sport-turystyk, sportowe na pierwszym biegu osiagaja 150-160,
reszta odpowiednio wiecej wiec widac ze lataja 300 kolo Ciebie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 12:09:55
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:02, AZ pisze:

Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

ROTFL - wiedziaem e padnie ten argument.
Jak mylisz, po co odkrcaj na wylotwce? Po to eby pohaasowa czy po to eby sobie po...la?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 10:18:43
Autor: AZ
On 2011-06-20, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

ROTFL - wiedziałem że padnie ten argument.
Jak myślisz, po co odkręcają na wylotówce? Po to żeby pohałasować czy po to żeby sobie po...lać?

Logiczne zeby pozapierdalac, ale jak slysze ze dochodza na 5-6 biegu do
odciecia w duzym ruchu to dopiero ROTFL.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 12:18:48
Autor: Przemysław Czaja

On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Użytkownik "DoQ"

[...]

Nie liczę a szacuję, nie znam się na nowoczesnych  ścigaczach a jedyne na czym jeździłem to MZ 250 i wtedy dla mnie to był demon przyśpieszenia więc motocykle o pojemnościach 600, lub  jak Twój 1200 muszą mieć te przyśpieszenia wręcz niewyobrażalne, co oczywiście musi się przekładać na prędkość

Zobacz sobie na predkosci osiagane na kolejnych biegach:
http://www.youtube.com/watch?v=wYLf_-Gvy4c

230 na 4 - nieźle :)

To jest sport-turystyk, sportowe na pierwszym biegu osiagaja 150-160,
reszta odpowiednio wiecej wiec widac ze lataja 300 kolo Ciebie.

300 to pewnie nie, ale ze 200 to chyba tak, w każdym razie takie mam wyobrażenie, być może błędne

Pozdrawiam

Data: 2011-06-20 10:25:53
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

[...]

No wlasnie, wiec ocenianie na sluch czy liczenie biegow jest zludne. Dla
porownania z poprzedniego:

http://www.youtube.com/watch?v=mM1lGDfucHY

Tam miales 230 na 4 a tu masz juz prawie 280. Wiec jak widzisz roznica
jest kolosalna.

300 to pewnie nie, ale ze 200 to chyba tak, w każdym razie takie mam wyobrażenie, być może błędne

Raczej sklanialbym sie ku 160-180 max.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 12:45:50
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Nie pozostaje mi nic innego jak zdać się na Twoje doświadczenie.

Pozdrawiam

Data: 2011-06-20 12:48:46
Autor: Andrzej Ława
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20.06.2011 12:02, AZ pisze:

Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

Wiesz, bo on tak jak ruski radar: jak jedzie "pyr-pyr-pyr" to jest w
porządku, a jak robi "bzzzzzzzz" to jedzie za szybko ;->

Data: 2011-06-20 12:03:05
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 11:57, Przemysaw Czaja pisze:

mie motocykl na kocu tego kilometrowego odcinka jeli sysz, e pod
koniec wrzuci 5 czy 6 bieg a na wszystkich pozostaych "szed" do
odcicia?

To ze ma gony wydech wcale nie znaczy e jedzie 200!! Rwnie dobrze moe to by 80!!

ps.
Jeli Twoja wypowied to bya ironia, to uznaj, e mojego postu nie ma :)

Jak najbardziej ironia :)

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-19 08:07:08
Autor: J.F.
On Sat, 18 Jun 2011 15:58:14 +0200,  Bartek Kacprzak wrote:
[...]

Jakby tu jechal 200, to zdolalby sie zatrzymac przed przyczepa. A tak to tylko ciezkiej nodze traktorzysty zawdziecza.

J.

Data: 2011-06-19 20:08:42
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-19 08:07, J.F. pisze:
[...]

A gdyby jecha 400 to przejechaby nim traktorzysta pojawi si na drodze ;)

Data: 2011-06-20 11:13:30
Autor: Andrzej awa
W dniu 19.06.2011 20:08, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Czyli jecha za wolno ;->

Swoj szos bluzgajce tu na "zego motocyklist" anonimowe popierduki
nie dostrzegaj dwch wanych detali: (1) motocyklista nie hamowa
nerwowo i mia spory zapas (liczc supki i suchajc silnika mona
powiedzie, e zacz zwalnia jakie 600m przed traktorem, a tyle
powinno wystarczy do zatrzymania si do zera), (2) droga bya prosta,
mgy nie byo wic widoczno spokojnie bya co najmniej na kilometr -
wraenie mniejszej widocznoci wynika z mizernej jakoci nagrania.

Inna sprawa, e troch si dziwi pretensjom motocyklisty - osoby
kierujce cignikami rolniczymi z reguy nie s zbyt mode, a wibracje
na traktorze nie poprawiaj zasigu wzroku, wic powinien wzi na to
poprawk i zacz zwalnia, jak si widzi traktor "czajcy si" na
wyjazd na drog.

Data: 2011-06-19 17:13:31
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Nie zrobi³ tego bezpiecznie, bo taka droga siê do tego nie nadaje.
Zadna droga _publiczna_ sie do tego nie nadaje. A skoro Ty twierdzisz
inaczej, powiedz, gdzie mozna jezdzic w ten sposob bezpiecznie.

Żeby jechać 300 km/h motocyklem to rzeczywiście, w Polsce raczej żadna.

Poza
tym pomiêdzy 200 a 300 jest kolosalna ró¿nica -- ponad dwukrotnie
wiêksza energia kinetyczna,
No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

Jak jedzie wolniej to do kolizji może w ogóle nie dojść. A jak dojdzie, to jak najbardziej, prędkość ma kolosalne znaczenie. Wygooglaj sobie co to energia kinetyczna.

Data: 2011-06-19 20:36:53
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe2e3b$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

Nie zrobi3 tego bezpiecznie, bo taka droga sie do tego nie nadaje.
Zadna droga _publiczna_ sie do tego nie nadaje. A skoro Ty twierdzisz
inaczej, powiedz, gdzie mozna jezdzic w ten sposob bezpiecznie.

eby jecha 300 km/h motocyklem to rzeczywicie, w Polsce raczej adna.
Ale 200 to juz tak?? To teraz powiedz, ktora.

Poza
tym pomiedzy 200 a 300 jest kolosalna r?nica -- ponad dwukrotnie
wieksza energia kinetyczna,
No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

Jak jedzie wolniej to do kolizji moe w ogle nie doj. A jak dojdzie,
to jak najbardziej, prdko ma kolosalne znaczenie. Wygooglaj sobie co
to energia kinetyczna.
Roznica pomiedzy 200 a 300 w przypadku motocykla i jego kierowcy jest pomijalna.
Dziwne ze tego nie rozumiesz :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:52:12
Autor: to
[...]

Obchodzi mnie ten, w którego trafi.

Data: 2011-06-19 23:54:55
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:46, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> Roznica pomiedzy 200 a 300 w przypadku motocykla i jego kierowcy jest
> pomijalna.
> Dziwne ze tego nie rozumiesz :)

Obchodzi mi ten, w ktrego trafi.
Piles?

Data: 2011-06-18 14:37:33
Autor: kogutek
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Bartek Kacprzak <bar.ka@wp.pl> napisa(a):

> [...]
"Jak dla mnie moze jechac i 200, byle to robil bezpiecznie."
Wiesz kto to powiedzial??

Jesli tak to powiedz co motocyklista zrobil zle.

Filmu, bo to chyba film, nie widziaem. Nie chce si otworzy. Z dyskusji
wynika e kto jecha bardzo szybko. Czy on na specjalnie przygotowanym torze
to robi?

Data: 2011-06-18 14:42:56
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin kogutek
Filmu, bo to chyba film, nie widziałem. Nie chce się otworzyć. Z
dyskusji wynika że ktoś jechał bardzo szybko. Czy on na specjalnie
przygotowanym torze to robił?

Jechał licznikowe 300 po drodze dwukierukowej o jednym pasie dla każdego kierunku. Na koniec traktor mu wyjechał w poprzek drogi i ledwo wyrobił się z hamowaniem.

Data: 2011-06-18 20:04:34
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 18-06-2011 16:42, to pisze:

Jecha licznikowe 300 po drodze dwukierukowej o jednym pasie dla kadego
kierunku. Na koniec traktor mu wyjecha w poprzek drogi i ledwo wyrobi
si z hamowaniem.

Wyjecha bo nie popatrzy w lusterka wieniak jeden!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-18 18:07:21
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin DoQ
Wyjechał bo nie popatrzył w lusterka wieśniak jeden!

Nie wiedział palant, że motocykle som wszendzie. :/

Data: 2011-06-19 08:13:12
Autor: J.F.
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 18 Jun 2011 14:42:56 GMT,  to wrote:
begin kogutek
[...]

Wjasnijmy kogutkowi ze "wyjechal" oznacza 500m przed motocyklem ale
przy 300 na liczniku 500m na hamowanie nie starcza.

J.

Data: 2011-06-20 13:06:05
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 19-06-2011 08:13, J.F. pisze:

Wjasnijmy kogutkowi ze "wyjechal" oznacza 500m przed motocyklem ale
przy 300 na liczniku 500m na hamowanie nie starcza.

Starcza.. z 300km/h do 0km/h srednio kumatemu uzytkownikowi motocykla potrzeba ~400m. Dobry zawodnik zejdzie do 360-370m.
Chociaz, tu w przypadku GSXR to akurat pobozne zyczenie uzyszkodnika zeby to jechalo 300km/h, naprawde jest to okolo 270km/h.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-18 18:28:08
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:itid7c$su2$1inews.gazeta.pl...

Filmu, bo to chyba film, nie widziaem. Nie chce si otworzy. Z dyskusji
wynika e kto jecha bardzo szybko. Czy on na specjalnie przygotowanym torze
to robi?
Nie, na zwyklej drodze z jednym pasem w kierunku. W trakcie zwalniania wyjedza mu traktor.
Ciekawe jest czy dyskusja bylaby tak ciekawa gdyby to bylo nagranie z samochodu.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 20:59:53
Autor: K
W dniu 18-06-2011 18:28, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

masz tendencje do konfabulacji, nie "W trakcie zwalniania
wyjedza mu traktor." tylko zwalnia bo widzi z daleka ze traktor wyjezdza lub moze miec taki zamiar (myslacy motocyklista;).

Data: 2011-06-18 21:32:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello K,

Saturday, June 18, 2011, 8:59:53 PM, you wrote:

[...]

Myślący? Instynkt zasozachowawczy na poziomie pantofelka zadziałał.
Palant zapierdalający na wąskiej drodze trzysta nie myśli.

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 08:19:42
Autor: J.F.
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On Sat, 18 Jun 2011 21:32:16 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello K,
masz tendencje do konfabulacji, nie "W trakcie zwalniania
wyjedza mu traktor." tylko zwalnia bo widzi z daleka ze traktor wyjezdza
lub moze miec taki zamiar (myslacy motocyklista;).

Mylcy? Instynkt zasozachowawczy na poziomie pantofelka zadziaa.
Palant zapierdalajcy na wskiej drodze trzysta nie myli.

RoManie, a ile trzeba zap* na waskiej drodze lanosem zeby zasluzyc na
okreslenie palant ? A ile na niemieckiej autostradzie ? J.

Data: 2011-06-19 08:55:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello J.F.,

Sunday, June 19, 2011, 8:19:42 AM, you wrote:

[...]

Chobym nie wiem jak zapierdala - 300 nie pojad nawet na niemieckiej
autostradzie.

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 08:57:54
Autor: J.F.
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On Sun, 19 Jun 2011 08:55:48 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello J.F.,
[...]

A 200 po A4 to szczyt rozsadku ? :-)

J.

Data: 2011-06-19 09:24:32
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, June 19, 2011, 8:57:54 AM, you wrote:

[...]

W porwnaniu z 300 motorkiem na wskiej drodze bez poboczy - szczyt
kapelusznictwa.

Swoj drog - 200 po dziurostradzie A4 Nubir w czym jest lepsze od
200 po rewelacyjnym asfalcie na wieo wybudowanej A4?

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 10:50:13
Autor: J.F.
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On Sun, 19 Jun 2011 09:24:32 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello J.F.,
[...]

Ale ja nie pisze o innych "palant" :-)

Tak nawiasem mowiac to na dziurostradzie optymalne bylo 160
licznikowe. No chyba ze naprawde pusto bylo - bo przy szybszej jezdzie
tiry nie nadazaly zjezdzac.

J.

Data: 2011-06-19 11:32:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello J.F.,

Sunday, June 19, 2011, 10:50:13 AM, you wrote:

[...]

[...]

Jasne. Ale niewiele Ci brakuje - chci ju s...

Tak nawiasem mowiac to na dziurostradzie optymalne bylo 160
licznikowe. No chyba ze naprawde pusto bylo - bo przy szybszej jezdzie
tiry nie nadazaly zjezdzac.

Wtedyu jeszcze jako naday no i mniej ich byo - teraz faktycznie
ju strach jecha ponad 180 :(

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 11:35:10
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomoci news:1252038518.20110618213216pik-net.pl...
Mylcy? Instynkt zasozachowawczy na poziomie pantofelka zadziaa.
Palant zapierdalajcy na wskiej drodze trzysta nie myli.
O to zupelnie jak ten
http://www.kciuk.pl/300-kmh-na-A4-z-jedna-reka-na-kierownicy-a41864

DEBIL

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 12:00:18
Autor: Marcin Stankiewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:35:10 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
napisa(a):

O to zupelnie jak ten

No. Bo A4 jest tak samo wska i te pena traktorw :P I ztont :P

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"W literaturze co si jednak zmienia. Ludzie, ktrzy dzi pisz
bestsellery, przed dwudziestu laty siedzieliby w wizieniu. Ben Hecht."

Data: 2011-06-19 12:06:02
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisa w wiadomoci news:1prvgyya41i90.in27n8zjsqg1$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:35:10 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
napisa(a):

O to zupelnie jak ten

No. Bo A4 jest tak samo wska i te pena traktorw :P I ztont :P
A 4 pelna jest losi zaczynajacych wyprzedzanie bez patrzenia w lusterka bo przeciez nikt nie jedzie szybciej od nich. Jak bedziesz jechal z predkoscia >200 to sie mozesz bardzo zdziwic.

PS
Emotki to trzeba umiec stosowac

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 13:19:59
Autor: Marcin Stankiewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:06:02 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
napisa(a):

[...]

Skoro nie widzisz rnicy w jedzie na drodze gdzie nie ma ruchu
poprzecznego, a bufor 500 m gwarantuje Ci uniknicie kadej potencjalnie
niebezpiecznej sytuacji to dla mnie EOT.

PS
Emotki to trzeba umiec stosowac

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons - to si naucz :P

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Jeeli wizja ma oddziaywa, nie moe by pstrokata. Gaston Bachelard"

Data: 2011-06-19 15:21:36
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisa w wiadomoci news:3z9x0pypvt8j$.1b7wo97aif9l0$.dlg40tude.net...
Skoro nie widzisz rnicy w jedzie na drodze gdzie nie ma ruchu
poprzecznego, a bufor 500 m gwarantuje Ci uniknicie kadej potencjalnie
niebezpiecznej sytuacji to dla mnie EOT.
Nastepny, ktory nie rozumie jak sie jezdzi na motocyklu.
Przy takiej predkosci jak ci ktos wyjedzie to gowno znaczy czy to bylo z drogi poprzecznej czy z  pasa obok.
Kurwa sami teoretycy a kazdy madrzejszy od poprzedniego.

PS
Emotki to trzeba umiec stosowac

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons - to si naucz :P

znaczy przekomarzasz sie? czy starasz sie byc figlarny?
To nie ze mna ale mimo wszystko powinienes nauczyc sie co one oznaczaja.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 18:48:12
Autor: Marcin Stankiewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:21:36 +0200, Bartek Kacprzak na pl.misc.samochody
napisa(a):

Kurwa sami teoretycy a kazdy madrzejszy od poprzedniego.

Powtrz - skoro nie widzisz rnicy, to z ciebie [...] - wstaw sobie
dowolny epitet okrelajcy dupowatego kierowc.

znaczy przekomarzasz sie? czy starasz sie byc figlarny?

Znaczy wywalam ci jzor i mam w dupie twoje projekcje na ten temat:) Wiesz
- staraem si zej do poziomu dziecka 6letniego - w ten sposb okazuj
adwersarzowi jego gupot - najwyraniej ten sposb do ciebie te nie
trafia, so ...

Moesz to nazwa "strzeleniem focha", lub jakkolwiek. Albo id popro
swojego chopaka, to moe si poprzekomarza z tob.

A teraz i ju ztont.

EOT.

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Midzy umiejtnoci, a dziaaniem ley cae morze, a na jego dnie czsto
rozbita sia woli. Ebner-Eschenbach Marie Von"

Data: 2011-06-19 20:40:15
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisa w wiadomoci news:1t8nn0ou8v68n$.12js8vgs4aj9s$.dlg40tude.net...
[...]

Oo  widze, ze z ciebie kolejny miszcz kolo.
Dawaj dalej,
[...]

I to oznacza ta emotka??
A widzisz ja rowniez mam w dupie twoje opinie, moze dlatego, ze na temat motocykli to ci rodzice pewnie ksiazeczki czytali.
:)
Moesz to nazwa "strzeleniem focha", lub jakkolwiek. Albo id popro
swojego chopaka, to moe si poprzekomarza z tob.
Pewnie sadzisz po sobie ale mnie wcale nie interesuja twoje preferencje seksualne.
Jak dla mnie mozesz nawet poprzekomarzac sie nawet z owca, synku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:44:15
Autor: to
[...]

Tu masz motocyklistę? Nawet nie ogarniasz tego co sam wklejasz.

Data: 2011-06-19 23:54:30
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:44, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> Nastepny, ktory nie rozumie jak sie jezdzi na motocyklu. Przy takiej
> predkosci jak ci ktos wyjedzie to gowno znaczy czy to bylo z drogi
> [...]

Tu masz motocyklist? Nawet nie ogarniasz tego co sam wklejasz.
A napisalem, ze dotyczy motocykla?
Podany przyklad dotyczy osiagnietej predkosci.
Ale ja nie odpowiadam w twoje braki w logicznym mysleniu.

Data: 2011-06-20 10:33:59
Autor: to

Przeczytaj sobie te kilka postów poczynając od 4dfdc2d8$0$2438$65785112@news.neostrada.pl, może sam zrozumiesz, dlaczego bredzisz, bo ja nie mam już siły Ci tego tłumaczyć.

Data: 2011-06-20 18:33:19
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dff2217$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

A napisalem, ze dotyczy motocykla?
Podany przyklad dotyczy osiagnietej predkosci.

Przeczytaj sobie te kilka postw poczynajc od
4dfdc2d8$0$2438$65785112@news.neostrada.pl, moe sam zrozumiesz, dlaczego
bredzisz, bo ja nie mam ju siy Ci tego tumaczy.
To juz wiemy, ze masz klopoty z przyswajaniem wiekszej ilosci tekstu pisanego.

Wspolczuje.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 22:33:04
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisa w wiadomoci news:itisj9$g7b$2inews.gazeta.pl...

masz tendencje do konfabulacji, nie "W trakcie zwalniania
wyjedza mu traktor." tylko zwalnia bo widzi z daleka ze traktor wyjezdza lub moze miec taki zamiar (myslacy motocyklista;).
No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?
Mial kawalek drogi przyspieszyl, pozniej zwolnil.
Oprocz predkosci, z czym przegial, nie zrobil nic glupiego.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 22:55:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-18 22:33, Bartek Kacprzak pisze:
Użytkownik "K"<glownyinformatyk@zus.gov.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Nie zrobił nic głupiego poza przekroczeniem prędkości? Już sam zamiar _takiej_jazdy_w_takich_warunkach_ był głupi. Tym razem miał o tyle szczęście, że udało mu się przeżyć. Innym razem może mieć jednak pecha. Oby tylko nie zgarnął kogoś niewinnego na tamten świat.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-18 23:21:00
Autor: to
[...]

Żeby jechać 300 km/h po takiej drodze, to trzeba mieć kisiel zamiast mózgu.

Data: 2011-06-20 12:49:47
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?

W niczym. Prcz tego, e problem pojawia si "po" fakcie.
Wikszo ebkw, kozakujcych samochodami czy hulajnogami ma na ustach umiech do ostatniej chwili bo przecie co to nie on!!!!
Jego SuperSport Vectra 1.6 na szprycy nie w takie zakrty ju wchodzia. I banan jest.
Ten go gdyby postawi moto na kole w innym momencie, to mocno by si zdziwi wracajc do poziomu i widzc traktorek przed sob.
Zakadam, e jadc na kole widzi mniej wicej tyle, co kamerka, ktr ma zainstalowan.
Miaby fajn niespodziank.

Data: 2011-06-20 10:50:20
Autor: AZ
On 2011-06-20, CeSaR <adres@mail.com> wrote:
No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?

W niczym. Prócz tego, ¿e problem pojawia siê "po" fakcie.
Wiêkszo¶æ ³ebków, kozakuj±cych samochodami czy hulajnogami ma na ustach u¶miech do ostatniej chwili bo przecie¿ co to nie on!!!!
Jego SuperSport Vectra 1.6 na szprycy nie w takie zakrêty ju¿ wchodzi³a. I banan jest.

Trudno sie nie zgodzic.

Ten go¶æ gdyby postawi³ moto na kole w innym momencie, to mocno by siê zdziwi³ wracaj±c do poziomu i widz±c traktorek przed sob±.
Zak³adam, ¿e jad±c na kole widzi mniej wiêcej tyle, co kamerka, któr± ma zainstalowan±.

Widzisz, jak wiekszosc tutaj malo wiesz o realiach zwiazanych z jazda na
motocyklu a wypowiadasz sie jakbys wiedzial. Kamerka to nie zyroskop i
patrzy na wprost, czlowiek siedzi duzo wyzej niz kamera na poziomie
zegarow, wiec do pewnego momentu (takiego jak na filmie) gosc widzi wszystko.

PS. Nie jezdze na kole po publicznych drogach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:02:12
Autor: CeSaR
[...]

Wiem na tyle duo, e gdyby go si zza owiewki wychyli przy 200 to by mu eb urwao. A s momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
Wic zakadam, e trzymajc w eb za owiewk widzi mniej wicej tyle co owa kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.

Data: 2011-06-20 11:13:30
Autor: AZ
On 2011-06-20, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

Wiem na tyle du¿o, ¿e gdyby go¶æ siê zza owiewki wychyli³ przy 200 to by mu ³eb urwa³o. A s± momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
Wiêc zak³adam, ¿e trzymaj±c ów ³eb za owiewk± widzi mniej wiêcej tyle co owa kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.

Ale nadal za malo. Wychylanie sie powyzej 200 bardzo dobrze spelnia sie
w roli hamulca aerodynamicznego i lba nie urywa. Kluczowe tu jest
stwierdzenie "wiec zakladam", wiec na kole nie jechales, wiec nie wiesz
o tym za wiele. Kamera patrzy na wprost, glowe masz wyzej niz kamera i
wzrokiem patrzysz na horyzont - przez szybe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 11:14:11
Autor: AZ
On 2011-06-20, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

No i nie odbieraj tego jako atak, po prostu tlumacze jak to wyglada
realnie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:34:26
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
No i nie odbieraj tego jako atak, po prostu tlumacze jak to wyglada
realnie.

Spoko. Daleko mi do tego :-)

Data: 2011-06-20 13:24:09
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Ale nadal za malo. Wychylanie sie powyzej 200 bardzo dobrze spelnia sie
w roli hamulca aerodynamicznego i lba nie urywa.

Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i bdzie OK.

[...]

Ja zakadam bo na tym motocyklu nie siedziaem. Jeli to twj film to moesz nie zakada. Jeli to nie twj film to tez tylko zakadasz.
Dowiadczenie mamy bez wtpienia rne (twoje jest wiksze) ale w tym przypadku obaj moemy tylko i wycznie zakada.

Data: 2011-06-20 04:25:22
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 13:24, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> Ale nadal za malo. Wychylanie sie powyzej 200 bardzo dobrze spelnia sie
> w roli hamulca aerodynamicznego i lba nie urywa.

Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i bdzie OK.
A on trzyma hamulec?

[...]
Jego pewnosc wynika, z wiedzy jaka jest budowa motocykla.
Zebys zrozumial poszukaj w google zdjec motocykli w trakcie jazdy na
jednym kole.

pozdr

Data: 2011-06-20 11:30:53
Autor: AZ
On 2011-06-20, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Jego pewnosc wynika, z wiedzy jaka jest budowa motocykla.
Zebys zrozumial poszukaj w google zdjec motocykli w trakcie jazdy na
jednym kole.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/24/article-1222644-06F1C727000005DC-51_468x286.jpg

Nie widzi nic ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:38:44
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/24/article-1222644-06F1C727000005DC-51_468x286.jpg

Nie widzi nic ;-)

Pewnie jakbys poszukal to bys znalazl takie zdjecie, gdzie VR jadac na kole jeszcze reka do ludzi macha po wygranym wyscigu.
Tyle ze wtedy niekoniecznie mialby 200 i wiecej na blacie :-) A co do widocznosci to mglby patrzec nawet do tylu.

Data: 2011-06-20 11:24:59
Autor: AZ
On 2011-06-20, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i bêdzie OK.

Ja nie mowilem o przyspieszaniu, odnioslem sie do Twojego urywania
glowy. Do 250 mozesz jechac z glowa ponad szyba, oprocz niskiego
komfortu i wiekszego spalania nic sie nie dzieje, powyzej szybko meczy
Ci sie kark. Ale zeby glowe urwalo?

Ja zak³adam bo na tym motocyklu nie siedzia³em. Je¶li to twój film to mo¿esz nie zak³adaæ. Je¶li to nie twój film to tez tylko zak³adasz.
Do¶wiadczenie mamy bez w±tpienia ró¿ne (twoje jest wiêksze) ale w tym przypadku obaj mo¿emy tylko i wy³±cznie zak³adaæ.

Nie zakladam, odbicie motocyklisty widac doskonale w zegarach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:15:02
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 20-06-2011 13:02, CeSaR pisze:

Wiem na tyle duo, e gdyby go si zza owiewki wychyli przy 200 to by mu
eb urwao.
ROTFL

A s momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
Wic zakadam, e trzymajc w eb za owiewk widzi mniej wicej tyle co owa
kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.
Ciezko jest jechac na kole przytulonym do baku, musisz pamietac o rownowadze a ja zachowac latwiej majac rece lekko zgiete w lokciach i trzymac motocykl mocno kolanami, wiec pozycja na kole nie jest pozycja "przytulona do baku" Wiec Twoje 100% jest... w 99% bledne.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-20 12:52:39
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "CeSaR"

[...]

To on jedzie na jednym kole? mylaem, e podczas przypieszania unosi si przd motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepnoci przedniego koa.

Data: 2011-06-20 10:54:47
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemys³aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

To on jedzie na jednym kole? myślałem, że podczas przyśpieszania unosi się przód motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepności przedniego koła.
Na poczatku filmu i przez chwile po akcji z traktorem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:05:43
Autor: CeSaR
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
To on jedzie na jednym kole? mylaem, e podczas przypieszania unosi si przd motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepnoci przedniego koa.

No jak nie jak tak? Stawia go na koo na pocztku i pniej, po traktorze.
To "pniej" jest ju z tak lekk doz niemiaoci...

Data: 2011-06-18 21:24:04
Autor: masti
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 10:41:54 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

Jeszcze napisz, że nie wiemy czy jechał czysta, bo nie mamy
homologowanego przyrządu pomiarowego.

jechał szybko, bardzo szybko.
Ale jakoś bez paniki wyhamował.
nie żebym to pochwalał

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-18 14:23:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello masti,

Saturday, June 18, 2011, 12:21:42 PM, you wrote:

http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm sam nie wiem czemu,
byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.
chciae zaistnie tylko nie wyszo?

A Tobie co si nie podoba?

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 20:05:49
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 18-06-2011 12:21, masti pisze:
Dnia piknego Sat, 18 Jun 2011 10:17:56 +0200 osobnik zwany K wystuka:

http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm sam nie wiem czemu,
byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.
chciae zaistnie tylko nie wyszo?

A co jest nie tak? Poruszy temat tabu?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-18 21:29:12
Autor: masti
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 20:05:49 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

[...]

A co jest nie tak? Poruszył temat tabu?

nie, tylko ostatnio co chwila pojawia sie tu jakiś nowy co musi zaistnieć linkiem prosto z Fucktu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-19 11:28:05
Autor: K
W dniu 18-06-2011 23:29, masti pisze:
nie, tylko ostatnio co chwila pojawia sie tu jakiś nowy co musi zaistnieć
linkiem prosto z Fucktu

misu, ide o zaklad ze bylem tu zanim mama kupila ci pierwsza neostrade.

Data: 2011-06-19 11:33:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Hello K,

Sunday, June 19, 2011, 11:28:05 AM, you wrote:

nie, tylko ostatnio co chwila pojawia sie tu jaki nowy co musi zaistnie
linkiem prosto z Fucktu
misu, ide o zaklad ze bylem tu zanim mama kupila ci pierwsza neostrade.

OMG! Kolejny, ktry si chce licytowa...

--
Best regards,

Data: 2011-06-19 20:35:59
Autor: masti
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Dnia pięknego Sun, 19 Jun 2011 11:28:05 +0200 osobnik zwany K wystukał:

przegrałeś

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-20 10:58:16
Autor: Andrzej Ława
W dniu 19.06.2011 11:28, K pisze:
[...]

Tia, w epoce parowego internetu...

Data: 2011-06-18 11:30:33
Autor: kamil d
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

--
kamil d

Data: 2011-06-18 13:38:09
Autor: Massai
kamil d wrote:

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
> http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
> sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

No wymusił, jak cholera ;-)

BTW, ostatnio znajomego pytałem, ma jakieś suzuki bodajże -
najszybciej jechał 150, bo "łeb urywa" ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-18 15:53:34
Autor: Mirek P.
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co

Data: 2011-06-18 15:59:24
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Mirek P." <miroo@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:itial2$6m6$1opal.icpnet.pl...
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

byo by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas mia pretensje, huj wie o co
Dziewczyne ci jakis mortocyklista odbil :)
Z takim slownictwem sie nie dziwie.

Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 16:55:27
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa w wiadomoci news:4dfcaf44$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Ocipiae czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakie wtpliwoci czyje miejsce jest w kiblu?

Data: 2011-06-18 17:20:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Ocipiałeś czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakieś
wątpliwości czyje miejsce jest w kiblu?

Daj spokój, to motocyklista. Jeden z tych jeżdżących szybko _i_ bezpiecznie.

Data: 2011-06-18 18:29:28
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa w wiadomoci news:itifnk$8ov$1news.dialog.net.pl...

Daj spokj, to motocyklista. Jeden z tych jedcych szybko _i_ bezpiecznie.
O to dobrze trafilem. Tu sami tacy i jeszczeznaja na wylot PORD.
Sami miszczowie.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 19:08:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-18 18:29, Bartek Kacprzak pisze:
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<eikcinek@34xob.lp>  napisał w
wiadomości news:itifnk$8ov$1news.dialog.net.pl...

Daj spokój, to motocyklista. Jeden z tych jeżdżących szybko _i_
bezpiecznie.
O to dobrze trafilem. Tu sami tacy

Bredzisz. Osobnicy w twoim stylu są tu mniejszością.

> i jeszczeznaja na wylot PORD.

To akurat nie jest potrzebne do stwierdzenia faktu, że bohater tematowego filmiku jest debilem.

Sami miszczowie.

Oszzyfffiście.

Data: 2011-06-18 22:29:03
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa w wiadomoci news:itim2q$bvs$1news.dialog.net.pl...
Bredzisz. Osobnicy w twoim stylu s tu mniejszoci.
Oczywiscie, myslacych jest tu zdecydowanie malo, wiecej jest z kompleksem malego fiutka.

> i jeszczeznaja na wylot PORD.

To akurat nie jest potrzebne do stwierdzenia faktu, e bohater tematowego filmiku jest debilem.
Takim samym, jak inni debile zapieprzajacy +80 na innych drogach.

Sami miszczowie.

Oszzyffficie.
No widzisz, zgadzasz sie ze mna.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 22:30:45
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

Gowno wiesz i gowno mnie znasz.
Nie wiesz jak jezdze wiec daruj sobie takie komentarze.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 11:11:30
Autor: Artur Maśląg

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Do tego wiemy o tym od dawna i z każdą kolejną wypowiedzią tylko
to potwierdza. Dodatkowo jest przekonany o swojej kulturze,
inteligencji itd. Jest też  nieomylny, wróży z fusów i przewiduje
przyszłość. Niestety to również mu się nie udało, ale to oczywiście
już nie jego wina, tylko tych debili dookoła :) Dość typowe
postawa - nie warto dyskutować.

Data: 2011-06-19 11:27:02
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Artur Malg" <futrzak@polbox.com> napisa w wiadomoci news:itkf1m$u9v$1mx1.internetia.pl...
Do tego wiemy o tym od dawna i z kad kolejn wypowiedzi tylko
to potwierdza. Dodatkowo jest przekonany o swojej kulturze,
inteligencji itd. Jest te  nieomylny, wry z fusw i przewiduje
przyszo. Niestety to rwnie mu si nie udao, ale to oczywicie
ju nie jego wina, tylko tych debili dookoa :) Do typowe
postawa - nie warto dyskutowa.

Wypisz wymaluj arturek.
Jak to ju kto tu napisa - spadochroniarz i keyboard warrior :)
J.w.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 18:31:12
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Przemysaw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:itieqg$346$1mx1.internetia.pl...

Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

Ocipiae czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakie wtpliwoci czyje miejsce jest w kiblu?
czyli zrozumiales wypowiedz mirusia?
Tez takim jezykiem operujesz?
Trafil swoj  na swego widze.
A co do filmiku to ten na motocyklu mogl sobie darowac taka jazde w tym miejscu.
Autostrada bylaby lepsza.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 19:10:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-18 18:31, Bartek Kacprzak pisze:

A co do filmiku to ten na motocyklu mogl sobie darowac taka jazde w tym
miejscu.

To fakt.

Autostrada bylaby lepsza.

Co nie znaczy, że byłaby miejscem jakkolwiek odpowiednim. Przynajmniej w Polsce.

Data: 2011-06-18 22:30:00
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa w wiadomoci news:itim5s$bvs$2news.dialog.net.pl...
[...]

Co nie znaczy, e byaby miejscem jakkolwiek odpowiednim. Przynajmniej w Polsce.
ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce na drogach publicznych.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 00:00:58
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce
na drogach publicznych.

Nigdy niczego takiego nie napisałem.

Data: 2011-06-19 11:37:39
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfd3c3a$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Bartek Kacprzak

ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce
na drogach publicznych.

Nigdy niczego takiego nie napisaem.
Klamiesz.
I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic bezpiecznie z takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz, ze sie da.

cytat podalem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:09:55
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Nigdy niczego takiego nie napisa³em.
Klamiesz.
I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic
bezpiecznie z takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz,
ze sie da.

Nie ja kłamię, tylko Ty jesteś analfabetą. Napisałem, że nie przeszkadza mi, jeżeli motocyklista będzie jechał 200 km/h tam gdzie to bezpieczne. Całą resztę sobie sam uroiłeś.

Data: 2011-06-19 18:45:12
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe1f52$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Nie ja kami, tylko Ty jeste analfabet. Napisaem, e nie przeszkadza
mi, jeeli motocyklista bdzie jecha 200 km/h tam gdzie to bezpieczne.
Ca reszt sobie sam uroie.
To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na razie to wykrecasz sie od odpowiedzi.
Ten sam poziom co Arturek, byle tylko pierdolic bez sensu. :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:35:03
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na
razie to wykrecasz sie od odpowiedzi.

Nie powiem, bo nic to nie wniesie do dyskusji. Po za tym nie ma na to pytanie prostej odpowiedzi, bo zależy to nie tylko od miejsca, ale także od pory, pojazdu i kierowcy. Dla większości pojazdów i kierowców nie ma w ogóle takich miejsc.

Data: 2011-06-19 23:47:23
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:35, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na
> razie to wykrecasz sie od odpowiedzi.

Nie powiem, bo nic to nie wniesie do dyskusji. Po za tym nie ma na to
pytanie prostej odpowiedzi, bo zaley to nie tylko od miejsca, ale take
od pory, pojazdu i kierowcy. Dla wikszoci pojazdw i kierowcw nie ma w
ogle takich miejsc.
Nic? To ty lansujesz teze ze sa miejsca do tego odpowiednie. :)
Pewnie jest tu sporo osob, ktore tez chcialyby sie przejechac
bezpiecznie po drodze z predkoscia >200 km/h

I zeby nie bylo to ta droga sie do tego nadawala bardzo dobrze, teren
niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc.
Gdyby doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale
to juz bylo jego ryzyko.
Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Data: 2011-06-20 10:17:42
Autor: to
[...]

Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI OSOBIŚCIE NIE PRZESZKADZA, jeśli motocyklista pojedzie 200 km/h tam, gdzie będzie to bezpieczne.

[...]

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.

Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.

Data: 2011-06-20 03:19:16
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:17, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> Nic? To ty lansujesz teze ze sa miejsca do tego odpowiednie. :) Pewnie
> jest tu sporo osob, ktore tez chcialyby sie przejechac bezpiecznie po
> drodze z predkoscia >200 km/h

Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziem, e MI
OSOBICIE NIE PRZESZKADZA, jeli motocyklista pojedzie 200 km/h tam,
gdzie bdzie to bezpieczne.

> [...]
> niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc. Gdyby
> doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale to juz

Nie, nie nadawaa si nawet do 200, nie mwic o 300.

> Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Przesta wreszcie przypisywa mi swj bekot.

Data: 2011-06-20 03:23:06
Autor: Bartek Kacprzak
[...]
To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia.
Dotarlo do tego twojego pustego lba?
_jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

> [...]
> bylo jego ryzyko.

Nie, nie nadawaa si nawet do 200, nie mwic o 300.
Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

> Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Przesta wreszcie przypisywa mi swj bekot.
To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
archiwizowanie swoich postow przez google.
Widac wstydzisz sie idiotyzmow jakie wypisujesz.

Data: 2011-06-20 10:32:24
Autor: to
[...]

Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.
Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

Bo droga, na którą może wyjechać traktor z pola czy wyjść pijany zza drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędkości. Ty zapewne to zrozumiesz dopiero, gdy w coś na takiej drodze przypieprzysz.

To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
archiwizowanie swoich postow przez google. Widac wstydzisz sie
idiotyzmow jakie wypisujesz.

Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte archiwizacji.

Data: 2011-06-20 03:44:34
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:32, to <t...@abc.xyz> wrote:
Ju Ci napisaem kilka razy, e tego nie napisz. Wic skocz nudzi.
:) ROTFL

> Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

Bo droga, na ktr moe wyjecha traktor z pola czy wyj pijany zza
drzewa nie nadaje si do rozwijania duych prdkoci. Ty zapewne to
zrozumiesz dopiero, gdy w co na takiej drodze przypieprzysz.
_wg tych zalozen_zadna sie nie nadaje_ ciekawi mnie skad w takim razie
wziales te magiczne 200.
No i to samo tyczy sie samochodow.
Wszyscy przekraczajacy 150 km/h to debile bo przeciez zza krzaka cos
moze wyskoczyc.

> To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
> archiwizowanie swoich postow przez google. Widac wstydzisz sie
> idiotyzmow jakie wypisujesz.

Po prostu nie uwaam, eby moje dyskusje z trollami byy warte
archiwizacji.
To juz wiem, trollowanie masz opanowane do perfekcji.
Tak samo jak szybka jazde czymkolwiek.
Ale wiesz w realu to nie to samo co na playstation.

Data: 2011-06-20 12:36:38
Autor: Przemysaw Czaja
[...]

By moe uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwykych drogach generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach jeli nie al mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobra sobie te 160 wydaje mi si na autobanie DUO bezpieczniejsze ni 120 na jednopasmwce. Jadc motocyklem 300 na godzin nigdzie nie jest bezpiecznie, ale ryzyko porwnujc autoban i zwyk drog na autobanie wydaje mi si duo mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jechaem niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojad)

Pozdrawiam

Data: 2011-06-20 03:57:17
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:36, "Przemys aw Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:>
[...]
W Polsce najszybciej jechalem 160 na autostradzie pod Poznaniem,
najszybciej sporo ponad 200 na niemieckiej autostradzie.
Nie pisze zeby sie chwalic, tylko po to zeby pokazac ze za bardzo sie
nie roznimy. :)
U nas nie da sie szybko jezdzic ani samochodem ani motocyklem. Dopoki
ludzie nie naucza sie kultury na drodze to jazda bedzie przypominac
wolna amerykanke. Spojrzyj na ta grupe to sie dzieje, :), wystarczy
jeden post o _jednym_motocykliscie i zaraz dolacza sie chor
potakiwaczy, ktorzy o jezdzie na dwoch kolach maja zadne pojecie.

A na autostradzie akurat jazda z predkoscia wieksza o 50 w stosunku do
innych jest rowniez mocno ryzykowna. Rzadko, ktory miszcz kierownicy
spodziewa sie czegos co jezdzi szybciej od niego.

Data: 2011-06-18 17:08:00
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-18 15:53, Mirek P. pisze:
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co

No jak to o co?
Że traktorzysta nie sprawdził 2km w jedną i w drugą stronę czy czasem ktoś nie nadciąga jadąc sobie spokojnie i bezpiecznie 300km/h.

Dość powszechne podejście - skoro jemu się wydaje że potrafi przy takiej prędkości panować nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni są tylko wszyscy inni wokoło.
Powszechne nie tylko u motocyklistów.

Data: 2011-06-19 11:28:13
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa w wiadomoci news:4dfcbf51$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
Do powszechne podejcie - skoro jemu si wydaje e potrafi przy takiej prdkoci panowa nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni s tylko wszyscy inni wokoo.
Powszechne nie tylko u motocyklistw.
Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.
Wiem bo na tej grupie tak pisza.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 21:38:45
Autor: jerzu
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On Sun, 19 Jun 2011 11:28:13 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.

Nie, nieprawda.

Wiem bo na tej grupie tak pisza.

Czytaj dokadniej, a nie tylko wtki dotyczce motocyklistw.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-18 23:13:12
Autor: topek
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.
Jeszcze sie menda pluje bo musial hamowac.

Tacy goscie powinni miec zakaz rozmnazania sie.
Nienawidze glupoty i arogancji w zadnej formie.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-06-19 11:42:01
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisa w wiadomoci news:ithmvl$k81$1inews.gazeta.pl...
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Temu tez
http://lubartow24.pl/informacje/lokalne/22489/mandat_i_10_punktow_karnych_za_jazde_ponad_200_kmh/
i temu
http://www.onet.tv/145-km-h-po-alkoholu,6889771,12,klip.html
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=nEc5hVg0cVs
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=Y6aJ0me0I0M
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=eGupmHDB9sw
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=ha3yzkztwyI
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=TKYUwTv-hAY

kurwa sami debile w tych samochodach.
Powinni ich kastrowac wszystkich.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:08:46
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?

Data: 2011-06-19 18:43:35
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe1f0e$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odrniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?
A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie pojedzie wiecej niz 160?
ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie w inne auto?

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:57:28
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
pojedzie wiecej niz 160?

Pojedzie > 250.

ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie
w inne auto?

Wygooglaj sobie w necie różnicę pomiędzy drogą hamowania motocykla z 300 km/h, a drogą hamowania samochodu z 200 km/h.

Data: 2011-06-19 20:42:27
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe2a78$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Pojedzie > 250.
Sprawdzales? A na jakiej drodze?

ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie
w inne auto?

Wygooglaj sobie w necie rnic pomidzy drog hamowania motocykla z 300
km/h, a drog hamowania samochodu z 200 km/h.
Skup sie, chlopie bo rozmowa z toba robi sie meczaca.
_Skutki_ zderzenia_, nie droga hamowania i energia.
_SKUTKI_

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:33:47
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Pojedzie > 250.
Sprawdzales? A na jakiej drodze?

A co za różnica?

Wygooglaj sobie w necie ró¿nicê pomiêdzy drog± hamowania motocykla z
300 km/h, a drog± hamowania samochodu z 200 km/h.
Skup sie, chlopie bo rozmowa z toba robi sie meczaca. _Skutki_
zderzenia_, nie droga hamowania i energia. _SKUTKI_

Nie dziwię się, że się męczysz, kiedy zwracam uwagę na to, co Ty próbujesz pominąć, żeby udowodnić swoje głupie tezy. Otóż ryzyko wypadku jest głównym czynnikiem pozwalającym ocenić, czy dany sposób jazdy jest bezpieczny, czy nie. A co do skutków, to te zależą wprost od energii kinetycznej pojazdów.

Data: 2011-06-19 23:42:31
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 01:33, to <t...@abc.xyz> wrote:
> Sprawdzales? A na jakiej drodze?

A co za różnica?
Ano chlopie taka, ze jesli robiles to na drodze publicznej, to rowniez
masz kisiel zamiast mozgu i kwalifikujesz sie jako debil.

> [...]

jest głównym czynnikiem pozwalającym ocenić, czy dany sposób jazdy jest
bezpieczny, czy nie. A co do skutków, to te zależą wprost od energii
Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Pisz dalej robi sie naprawde smiesznie.

Data: 2011-06-20 10:41:24
Autor: to
[...]

Już Ci DoQ napisał, dlaczego bredzisz, nie chce mi się powtarzać. --

Data: 2011-06-20 04:03:21
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:41, to <t...@abc.xyz> wrote:

Ju Ci DoQ napisa, dlaczego bredzisz, nie chce mi si powtarza.
Skoro nie rozumiesz, tego co sie pisze, to lepiej skonczmy dyskusje.
trollowac to tez trzeba umiec a ty jestes po prostu nudny

Data: 2011-06-20 11:54:57
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 08:42, Bartek Kacprzak pisze:

Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Tzn, sugerujesz e ryzyko wymuszenia pierwszestwa (jak i jego skutki) niezalene s od prdkoci?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 03:15:14
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 11:54, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

> ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Tzn, sugerujesz e ryzyko wymuszenia pierwszestwa (jak i jego skutki)
Jadac 30 na godzine tez? Zajebiscie ryzykowna jazda!!
Skutkiem czego bylo wymuszenie pierwszenstwa przejazdu przez losia,
ktory jadac prosto przez skrzyzowanie, _patrzyl w prawa strone_.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.
Jak to sie skonczy zalezne jest od predkosci.

Data: 2011-06-20 12:18:48
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:15, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

I niby szansa na wykonanie manewru z twojej strony bdzie taka sama jak przy 200-300km/h? O skutkach nie wspominajc.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.

O masz...Niektrym powinni robi obowizkowo jak psychotechnik przed wydaniem PJ...

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:35:27
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itn7bm$2or$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jakbym jechal 300 to by mnie tam nie bylo.
Po raz kolejny udowadniasz swoja ignorancje.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.

O masz...Niektrym powinni robi obowizkowo jak psychotechnik przed wydaniem PJ...
Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos ich zaskakuje.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 18:53:57
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:35, Bartek Kacprzak pisze:

Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
ich zaskakuje.

ja mam aktualne badania, wane jeszcze 5lat - a ty?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 20:29:21
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnugj$jvb$1mx1.internetia.pl...
W dniu 20-06-2011 18:35, Bartek Kacprzak pisze:

Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
ich zaskakuje.

ja mam aktualne badania, wane jeszcze 5lat - a ty?
Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
Ale szczerze wspolczuje.

Probuj dalej, obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:31:53
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 20:29, Bartek Kacprzak pisze:

ja mam aktualne badania, wa�ne jeszcze 5lat - a ty?
Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
Ale szczerze wspolczuje.
Probuj dalej, obszczymurku.

Aktualną psychotechnikę kmiotku. Masz czy pękasz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-20 20:39:07
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito487$no3$2mx1.internetia.pl...
[...]

Aktualn psychotechnik kmiotku. Masz czy pkasz?
Zieew.
A na test obrotow przyjdziesz??
Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)

Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:45:04
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 20:39, Bartek Kacprzak pisze:

Aktualn� psychotechnik� kmiotku. Masz czy p�kasz?
Zieew.
A na test obrotow przyjdziesz??
Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)
Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.

Czyli pękasz miękki fiutku.

Data: 2011-06-20 20:57:01
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Po co w to brniecie?

Data: 2011-06-20 21:08:31
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Przemysaw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:ito5nh$1k9$1mx1.internetia.pl...

Po co w to brniecie?
Jakby Ci to powiedziec?
Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak zaproponowalem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 21:45:37
Autor: Przemysaw Czaja
[...]

Internet jest do dupy - siedzc w jakim barze nigdy bycie tak do siebie nie rozmawiali.

Pozdrwki

ps. ja si chetnie spotkam, moe dasz mi si przejecha swoim zx, albo lepiej nie bo bym si pewnie nakry zaraz na starcie :)

Data: 2011-06-20 19:54:50
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemys³aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
Jakby Ci to powiedziec?
Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak zaproponowalem.

Internet jest do dupy - siedząc w jakimś barze nigdy byście tak do siebie nie rozmawiali.

To nie Internet, to ludzie. Siedzac w domu kibord worjorzy moga napisac
komus najwieksze obelgi jakie tylko zapragna bo Internet im daje poczucie
anonimowosci. A jak proponujesz komus spotkanie by sprawdzic jego
domniemana teorie to dostajesz wlasnie tymi obelgami. Bylo by to do
zrozumienia i przelkniecia jakby pisaly to dzieci w wieku szkoly
podstawowej, ale do kurwy nedzy zeby takie rzeczy pisaly to stare chlopy majace dzieci?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 21:07:43
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito50u$t5k$1mx1.internetia.pl...
Czyli pkasz mikki fiutku.
Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
:)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 23:00:33
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 21:07, Bartek Kacprzak pisze:
U�ytkownik "DoQ"<pawel.doq@gmail.com>  napisa� w wiadomo�ci
Czyli p�kasz mi�kki fiutku.
Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
:)

Jutro, zapraszam.
Piaseczno ul. Niecała.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-20 23:05:28
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "DoQ"

ul. Niecała.

Znaczy cześć rozkopałeś, żeby wpadł do dziury? ;-)

Pozdrówki.

Data: 2011-06-20 23:11:43
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 23:05, Przemysaw Czaja pisze:

ul. Niecaa.
Znaczy cze rozkopae, eby wpad do dziury? ;-)

Z jednej strony jest pot, wic daleko nie spierdoli :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2011-06-19 20:45:02
Autor: CUT_INZ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 19-06-2011 18:57, to pisze:
begin Bartek Kacprzak

A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
pojedzie wiecej niz 160?

Pojedzie>  250.

Pokazałeś poziom....

Data: 2011-06-19 22:27:23
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin CUT_INZ

Możesz rozwinąć?

Data: 2011-06-20 11:39:39
Autor: CUT_INZ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 00:27, to pisze:

Pojedzie>   250.

Pokazałeś poziom....

Możesz rozwinąć?

Jak to moja świętej pamięci babcia mawiała: "Najwięcej o podojach miłosnych mają do powiedzenia prawiczki..."

I to niezależnie czy masz fiata uno, czy Bugatti Veyrona...

Data: 2011-06-20 22:40:10
Autor: to
[...]

A związek jednego z drugim jest jaki?

Data: 2011-06-20 10:54:50
Autor: Andrzej Ława
[...]

Skąd wiesz? Wypróbowałeś? Ty piracie! Obyś zdechł, morderco jeden! ;->

[...]

Ten wyhamował z zapasem. Zauważ, anonimku, że to nagranie ma mizerniutką
rozdzielczość i jak ktoś ma dobry wzrok to taki przejeżdżający traktorek
zauważy ze sporej odległości - zwłaszcza że droga była prosta i widok
"po horyzont".

Nie żebym popierał jazdę z taką prędkością, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, także łamiący przepisy, życzą komuś śmierci, bo
sami tak pojechać nie potrafią.

Data: 2011-06-20 22:41:07
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Andrzej Ława
Pojedzie > 250.

Skąd wiesz? Wypróbowałeś? Ty piracie! Obyś zdechł, morderco jeden! ;->

Jakbym wypróbował to bym napisał ile dokładnie.

[...]

Ja tego wielkiego zapasu tam nie widzę.

Nie żebym popierał jazdę z taką prędkością, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, także łamiący przepisy, życzą komuś śmierci, bo
sami tak pojechać nie potrafią.

Czy ja komuś życzę śmierci? --

Data: 2011-06-23 17:12:49
Autor: Andrzej Lawa
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 21.06.2011 00:41, to pisze:
begin Andrzej awa

Pojedzie>  250.

Skd wiesz? Wyprbowae? Ty piracie! Oby zdech, morderco jeden! ;->

Jakbym wyprbowa to bym napisa ile dokadnie.

Tak si tumacz ;->

Ten wyhamowa z zapasem. Zauwa, anonimku, e to nagranie ma mizerniutk
rozdzielczo i jak kto ma dobry wzrok to taki przejedajcy traktorek
zauway ze sporej odlegoci - zwaszcza e droga bya prosta i widok
"po horyzont".

Ja tego wielkiego zapasu tam nie widz.

A lepy ko nie widzia przeszkd przed startem w Wielkiej Pardubickiej.

Nie ebym popiera jazd z tak prdkoci, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, take amicy przepisy, ycz komu mierci, bo
sami tak pojecha nie potrafi.

Czy ja komu ycz mierci?

Nie jeste jedyn osob w tym wtku i jego inicjator te (podobno) jest kim innym ni ty.

Data: 2011-06-20 10:50:55
Autor: Andrzej Ława
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 19.06.2011 18:08, to pisze:
begin Bartek Kacprzak

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?

Przypominam, że dopuszczalna prędkość to zwykle okolica 100km/h, albo
nawet połowa tego, a nie twoje 200, panie Kali.

Data: 2011-06-20 22:39:46
Autor: to
[...]

I co w związku z tym?

Data: 2011-06-23 17:13:16
Autor: Andrzej Lawa
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 21.06.2011 00:39, to pisze:
begin Andrzej awa

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac
wszystkich.

Nie odrniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie
dyskalkulia?

Przypominam, e dopuszczalna prdko to zwykle okolica 100km/h, albo
nawet poowa tego, a nie twoje 200, panie Kali.

I co w zwizku z tym?

Nie odrniasz 200 od 100?

Data: 2011-06-19 23:32:18
Autor: DoQ
W dniu 19-06-2011 11:42, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Kuwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pj na te twoje "precle" i tumaczy "to niemoliwe, samochody nie jed 200!" ??

Data: 2011-06-20 00:46:03
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itlqeg$trf$1mx1.internetia.pl...

Kuwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pj na te twoje "precle" i tumaczy "to niemoliwe, samochody nie jed 200!" ??
Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem.
A pozniej dyskusja konczy sie na ta sama nute
: bo motory to gupie som. We fakcie pisali.
:)
Zalosni jestescie.

pokaz watek z ostatnich dwoch miesiecy o puszkach w tym samym tonie.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:37:14
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
KuŒwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pój¶æ na te twoje "precle" i
t³umaczyæ "to niemo¿liwe, samochody nie je¿d¿± 200!" ??
Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem. A pozniej
dyskusja konczy sie na ta sama nute : bo motory to gupie som. We fakcie
pisali. :)

Bo wcześniej tu przyłaziliście, żeby udowadniać, że motorek nie jedzie 300, 200, ani nawet 150. A już na pewno nie w mieście. No może 100, może 120, czyli w sumie tak jak auta.

Data: 2011-06-19 23:49:22
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:37, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

Bo wczeniej tu przyazilicie, eby udowadnia, e motorek nie jedzie
300, 200, ani nawet 150. A ju na pewno nie w miecie. No moe 100, moe
120, czyli w sumie tak jak auta.
I swoja teze opierasz na filmiku z jednym gosciem?
Chlopie i kto tu uogolnia? :)
BTW sa tez filmiki z podobna jazda w samochodzie po miescie.

Data: 2011-06-20 23:11:53
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
I swoja teze opierasz na filmiku z jednym gosciem? Chlopie i kto tu
uogolnia? :)

Opieram na obserwacji otoczenia.

Data: 2011-06-20 00:25:19
Autor: WS
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:37, to <t...@abc.xyz> wrote:

Bo wczeniej tu przyazilicie, eby udowadnia, e motorek nie jedzie
300,

Widziales gdzies motocykl jadacy 300? Tyle to chyba zaden seryjny moto
nie osiaga ;)
Jak przekroczyc motocyklem 300 mozesz przeczytac tu:
http://www.szajba.eu.org/osiagniecia/szajbniety-rekord-predkosci-309kmh

200, ani nawet 150. A ju na pewno nie w miecie. No moe 100, moe
120, czyli w sumie tak jak auta.

Wiekszosc motocyklistow ktorych znam jezdzi z predkosciami podobnymi
jak samochody... moze 20-30km/h wiecej... Szybciej przy wiekszym
natezeniu ruchu to rosyjska ruletka :(

WS

Data: 2011-06-20 08:14:39
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:

[...]

Seryjnie zaden, bo sie wielka czworka dogadala i jest max 299 km/h.
Wystarczy maly modul i wychodzi lekko ponad 300. A motocykli ktore dadza
rade jest sporo, wystarczy >160 KM czyli rozne GSX-R 1000 (na filmiku),
Hayabusy, ZZR 1100/1200/1400.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 02:18:58
Autor: WS
On 20 Cze, 10:14, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:

> [...]

Wystarczy maly modul i wychodzi lekko ponad 300. A motocykli ktore dadza
rade jest sporo, wystarczy >160 KM czyli rozne GSX-R 1000 (na filmiku),

ale to bedzie "300 licznikowe" ;) do prawdziwych 300 to jeszcze
przepasc jest...

WS

Data: 2011-06-20 09:57:07
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:

> [...]

Hayabusy, ZZR 1100/1200/1400.

ale to bedzie "300 licznikowe" ;) do prawdziwych 300 to jeszcze

Oczywiscie, bo tak naprawde to jest 150... Jak to jest ze ma sie do
powiedzenia najwiecej w temacie w ktorym sie posiada szczatkowa wiedze
typu znajomy wujka kolegi taty powiedzial ze .... Rozjazd mozesz miec
rzedu 10-20 km/h a tego przepascia nazwac raczej nie mozna.

Sprawdzane na GPS-ie - przy mniejszych predkosciach jest to przeklamanie
rzedu 5-8km/h, przy 280 jest to raptem 10-12 km/h.

PS. Co sie dziwic ze dziadek w traktorze nie ogarnia pocisku jak nawet
niemiecka policja nie dala rady
http://www.youtube.com/watch?v=o_ofgD19-d8 ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 14:54:29
Autor: WS
On 20 Cze, 11:57, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Rozjazd mozesz miec
rzedu 10-20 km/h a tego przepascia nazwac raczej nie mozna.

raczej roznica jest "procentowa", wiec podawanie 10-20 bez podania
przy jakiej predkosci jest bez sensu...

Sprawdzane na GPS-ie - przy mniejszych predkosciach jest to przeklamanie
rzedu 5-8km/h, przy 280 jest to raptem 10-12 km/h.

280 i roznica 12km, czyli jakies 4%? raczej nie uwierze ;), ale OK,
zrobie testowy przejazd z GPSem na swojej CBRce (600)

Czytales artykul, do ktorego link podawalem? Zacytuje tylko "Niech mi
kto powie, e jecha ponad 300 km/h to si szeroko umiechn"

Przy takich predkosciach poza "standardowym" zawyzaniem licznika
dochodzi dosc istotny poslizg kola napedzajacego (tylnego w moto), a
odczyt predkosci w 95% moto jest wg obrotow tylnego kola...

WS

Data: 2011-06-20 22:39:11
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:

raczej roznica jest "procentowa", wiec podawanie 10-20 bez podania
przy jakiej predkosci jest bez sensu...

No bo jest, rosnie wraz z predkoscia.

280 i roznica 12km, czyli jakies 4%? raczej nie uwierze ;), ale OK,
zrobie testowy przejazd z GPSem na swojej CBRce (600)

To tak tez pi razy drzwi bo licznik mam wyskalowany w milach + mala
skala w km/h a do tego dochodzi to, ze przy takiej predkosci nie ma za
wiele czasu na gapienie sie w zegary :-)

Czytales artykul, do ktorego link podawalem? Zacytuje tylko "Niech mi
ktoś powie, że jechał ponad 300 km/h to się szeroko uśmiechnę"

O tak, tak - bycie tym jedynym poprawia samopoczucie. Wezme kiedys GPS-a
i sprawdze ten faktyczny V-max.

Przy takich predkosciach poza "standardowym" zawyzaniem licznika
dochodzi dosc istotny poslizg kola napedzajacego (tylnego w moto), a
odczyt predkosci w 95% moto jest wg obrotow tylnego kola...

Tak temat jest znany, ale u mnie naped licznika jest z przedniego kola
akurat. No i do bicia rekordu warto zlozyc/zdemontowac lusterka ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-21 00:56:47
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Ten jeździ 315 -  MV Agusta F4 CC, jest jeszcze coś szybszego?

Data: 2011-06-21 08:39:05
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
O tak, tak - bycie tym jedynym poprawia samopoczucie. Wezme kiedys GPS-a
i sprawdze ten faktyczny V-max.

Ten jeździ 315 -  MV Agusta F4 CC, jest jeszcze coś szybszego?
Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP. Teraz niestety wszyscy sie
dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
1400.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-21 11:14:11
Autor: Przemysław Czaja
[...]

No proszę, nawet z takiej dyskusji można się czegoś ciekawego dowiedzieć, muszę w takim razie liznąc nieco historii rozwoju motocykli

Pozdrówki

Data: 2011-06-21 11:40:40
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 21-06-2011 10:39, AZ pisze:

Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP.
Ale tylko do K4 (2004) pozniej wprowadzili TRE i jezdzila 299.
dalo sie to ominac ;) Tylko zeby Buza naprawde pojechala 300km/h a nie licznikowo trzeba bylo zdjac lusterka i miec kawalek prostej i rownej drogi.

Teraz niestety wszyscy sie
dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
1400.
Pic na wode ;) jak sam wiesz ominiecie tych "blokad" to wydatek rzedu 50-90E ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-20 11:51:58
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 00:46, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

aosna to jest twoja mentalno 15latka. Niedugo znowu kto wrzuci link do wypadku gdzie motocyklista wbi si w cokolwiek, a ty bdziesz pia o zych kierowcach, lusterkach i o tym e motocykle nie jed 200km/h.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:36:13
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itn5pc$pm1$1mx1.internetia.pl...
aosna to jest twoja mentalno 15latka. Niedugo znowu kto wrzuci link do wypadku gdzie motocyklista wbi si w cokolwiek, a ty bdziesz pia o zych kierowcach, lusterkach i o tym e motocykle nie jed 200km/h.
Oczywiscie, jesli sprawca bedzie puszkarz.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 23:24:41
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Oczywiscie, jesli sprawca bedzie puszkarz.

Jak ktoś jedzie 200 czy 300 to niemal zawsze jest sprawcą. Ulica to nie tor. Jedziesz 2-3x szybciej od innych to sam na wszystko uważaj.

Data: 2011-06-20 10:49:10
Autor: Andrzej Ława
W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Twoja matka próbowała ciebie wyskrobać, ale słabo jej wyszło i dlatego
jesteś taki popierdolony na umyśle?

Data: 2011-06-20 10:54:35
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Andrzej Ława"

Twoja matka próbowała ciebie wyskrobać, ale słabo jej wyszło i dlatego
jesteś taki popierdolony na umyśle?

PLONK

Data: 2011-06-20 02:25:38
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 10:54, Przemysaw Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:
Uytkownik "Andrzej awa"

> Twoja matka prbowaa ciebie wyskroba, ale sabo jej wyszo i dlatego
> jeste taki popierdolony na umyle?

PLONK

Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
wypadku nie?
TO sie nazywa wybiorczosc :)

Data: 2011-06-20 11:30:51
Autor: Andrzej awa
W dniu 20.06.2011 11:25, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Wida przemusiowi te al, e trupa nie zobaczy...

Ale czego si mona innego spodziewa po zombie ;->

Data: 2011-06-20 11:49:44
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak"

Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
wypadku nie?
TO sie nazywa wybiorczosc :)

Dla mnie Bartku ten film jest przestrog i wskazwk jak _nie_ naley jedzi w takich warunkach, komentarz "K" jest oczywicie nie na miejscu, co do tego nie mam najmniejszych wtpliwoci.

Pozdrawiam.

Data: 2011-06-20 11:25:52
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:itn1i7$mpo$1inews.gazeta.pl...
W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
[...]

Nie dajesz po sobie znać, że jesteś intelekualistą.
Dlaczego?

Artur(m)

Data: 2011-06-20 11:31:49
Autor: Andrzej Ława

W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
[...]

Staram się rozmawiać językiem zrozumiałym dla rozmówcy - taki nawyk z
jednego z moich fachów (tłumacz).

Data: 2011-06-20 12:29:20
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:itn425$c9$3inews.gazeta.pl...

[...]

To pewnie nie trzeba Ci "tłumaczyć"
że,
"Nie pokonuj głupca jego argumentami, bo on je lepiej zna".

Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
abym do kogokolwiek tak się odezwał,

....a podążam jedynie - ku "intelektualizmowi".
;)

Artur(m)

Data: 2011-06-20 12:52:06
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.06.2011 12:29, Artur(m) pisze:

Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
abym do kogokolwiek tak się odezwał,

Ja sobie nie wyobrażałem, jak można życzyć komuś wypadku i żałować, że
"się nie udało" zobaczyć czyjejś śmierci.

Cóż...

darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil