darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Data: 2011-06-18 11:30:33
Autor: kamil d
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

--
kamil d

Data: 2011-06-18 13:38:09
Autor: Massai
kamil d wrote:

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
> http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
> sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

No wymusił, jak cholera ;-)

BTW, ostatnio znajomego pytałem, ma jakieś suzuki bodajże -
najszybciej jechał 150, bo "łeb urywa" ;-)

--
Pozdro
Massai

darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil