darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Data: 2011-06-18 15:53:34
Autor: Mirek P.
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co

Data: 2011-06-18 15:59:24
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Mirek P." <miroo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itial2$6m6$1opal.icpnet.pl...
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co
Dziewczyne ci jakis mortocyklista odbil :)
Z takim slownictwem sie nie dziwie.

Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 16:55:27
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dfcaf44$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Ocipiałe¶ czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakie¶ w±tpliwo¶ci czyje miejsce jest w kiblu?

Data: 2011-06-18 17:20:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Ocipiałeś czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakieś
wątpliwości czyje miejsce jest w kiblu?

Daj spokĂłj, to motocyklista. Jeden z tych jeĹĽdĹĽÄ…cych szybko _i_ bezpiecznie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-18 18:29:28
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:itifnk$8ov$1news.dialog.net.pl...

Daj spokój, to motocyklista. Jeden z tych jeżdż±cych szybko _i_ bezpiecznie.
O to dobrze trafilem. Tu sami tacy i jeszczeznaja na wylot PORD.
Sami miszczowie.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 19:08:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 2011-06-18 18:29, Bartek Kacprzak pisze:
UĹĽytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<eikcinek@34xob.lp>  napisaĹ‚ w
wiadomości news:itifnk$8ov$1news.dialog.net.pl...

Daj spokĂłj, to motocyklista. Jeden z tych jeĹĽdĹĽÄ…cych szybko _i_
bezpiecznie.
O to dobrze trafilem. Tu sami tacy

Bredzisz. Osobnicy w twoim stylu są tu mniejszością.

> i jeszczeznaja na wylot PORD.

To akurat nie jest potrzebne do stwierdzenia faktu, ĹĽe bohater tematowego filmiku jest debilem.

Sami miszczowie.

Oszzyfffiście.

Data: 2011-06-18 22:29:03
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:itim2q$bvs$1news.dialog.net.pl...
Bredzisz. Osobnicy w twoim stylu s± tu mniejszo¶ci±.
Oczywiscie, myslacych jest tu zdecydowanie malo, wiecej jest z kompleksem malego fiutka.

> i jeszczeznaja na wylot PORD.

To akurat nie jest potrzebne do stwierdzenia faktu, że bohater tematowego filmiku jest debilem.
Takim samym, jak inni debile zapieprzajacy +80 na innych drogach.

Sami miszczowie.

Oszzyfffi¶cie.
No widzisz, zgadzasz sie ze mna.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 22:30:45
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

Gowno wiesz i gowno mnie znasz.
Nie wiesz jak jezdze wiec daruj sobie takie komentarze.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 11:11:30
Autor: Artur Maśląg

W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
[...]

Do tego wiemy o tym od dawna i z kaĹĽdÄ… kolejnÄ… wypowiedziÄ… tylko
to potwierdza. Dodatkowo jest przekonany o swojej kulturze,
inteligencji itd. Jest teĹĽ  nieomylny, wróży z fusĂłw i przewiduje
przyszłość. Niestety to również mu się nie udało, ale to oczywiście
już nie jego wina, tylko tych debili dookoła :) Dość typowe
postawa - nie warto dyskutować.

Data: 2011-06-19 11:27:02
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:itkf1m$u9v$1mx1.internetia.pl...
Do tego wiemy o tym od dawna i z każd± kolejn± wypowiedzi± tylko
to potwierdza. Dodatkowo jest przekonany o swojej kulturze,
inteligencji itd. Jest też  nieomylny, wróży z fusów i przewiduje
przyszło¶ć. Niestety to również mu się nie udało, ale to oczywi¶cie
już nie jego wina, tylko tych debili dookoła :) Do¶ć typowe
postawa - nie warto dyskutować.

Wypisz wymaluj arturek.
Jak to już kto¶ tu napisał - spadochroniarz i keyboard warrior :)
J.w.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 18:31:12
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:itieqg$346$1mx1.internetia.pl...

Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

Ocipiałe¶ czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakie¶ w±tpliwo¶ci czyje miejsce jest w kiblu?
czyli zrozumiales wypowiedz mirusia?
Tez takim jezykiem operujesz?
Trafil swoj  na swego widze.
A co do filmiku to ten na motocyklu mogl sobie darowac taka jazde w tym miejscu.
Autostrada bylaby lepsza.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-18 19:10:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-18 18:31, Bartek Kacprzak pisze:

A co do filmiku to ten na motocyklu mogl sobie darowac taka jazde w tym
miejscu.

To fakt.

Autostrada bylaby lepsza.

Co nie znaczy, że byłaby miejscem jakkolwiek odpowiednim. Przynajmniej w Polsce.

Data: 2011-06-18 22:30:00
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:itim5s$bvs$2news.dialog.net.pl...
[...]

ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce na drogach publicznych.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 00:00:58
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce
na drogach publicznych.

Nigdy niczego takiego nie napisałem.

Data: 2011-06-19 11:37:39
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4dfd3c3a$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Bartek Kacprzak

ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce
na drogach publicznych.

Nigdy niczego takiego nie napisałem.
Klamiesz.
I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic bezpiecznie z takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz, ze sie da.

cytat podalem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:09:55
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Nigdy niczego takiego nie napisaÂłem.
Klamiesz.
I w dodatku nie potrafisz podac przykladu gdzie mozna jezdzic
bezpiecznie z takimi predkosciami po publicznych drogach, a twierdzisz,
ze sie da.

Nie ja kłamię, tylko Ty jesteś analfabetą. Napisałem, że nie przeszkadza mi, jeżeli motocyklista będzie jechał 200 km/h tam gdzie to bezpieczne. Całą resztę sobie sam uroiłeś.

Data: 2011-06-19 18:45:12
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4dfe1f52$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Nie ja kłamię, tylko Ty jeste¶ analfabet±. Napisałem, że nie przeszkadza
mi, jeżeli motocyklista będzie jechał 200 km/h tam gdzie to bezpieczne.
Cał± resztę sobie sam uroiłe¶.
To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na razie to wykrecasz sie od odpowiedzi.
Ten sam poziom co Arturek, byle tylko pierdolic bez sensu. :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:35:03
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
To moze w koncu powiedz, gdzie mozna jechac >200 laskawco, bo jak na
razie to wykrecasz sie od odpowiedzi.

Nie powiem, bo nic to nie wniesie do dyskusji. Po za tym nie ma na to pytanie prostej odpowiedzi, bo zależy to nie tylko od miejsca, ale także od pory, pojazdu i kierowcy. Dla większości pojazdów i kierowców nie ma w ogóle takich miejsc.

Data: 2011-06-19 23:47:23
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:35, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> [...]

Nie powiem, bo nic to nie wniesie do dyskusji. Po za tym nie ma na to
pytanie prostej odpowiedzi, bo zależy to nie tylko od miejsca, ale także
od pory, pojazdu i kierowcy. Dla większo¶ci pojazdów i kierowców nie ma w
ogóle takich miejsc.
Nic? To ty lansujesz teze ze sa miejsca do tego odpowiednie. :)
Pewnie jest tu sporo osob, ktore tez chcialyby sie przejechac
bezpiecznie po drodze z predkoscia >200 km/h

I zeby nie bylo to ta droga sie do tego nadawala bardzo dobrze, teren
niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc.
Gdyby doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale
to juz bylo jego ryzyko.
Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Data: 2011-06-20 10:17:42
Autor: to
[...]

Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI OSOBIŚCIE NIE PRZESZKADZA, jeśli motocyklista pojedzie 200 km/h tam, gdzie będzie to bezpieczne.

[...]

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.

Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.

Data: 2011-06-20 03:19:16
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:17, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> [...]
> drodze z predkoscia >200 km/h

Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI
OSOBI¦CIE NIE PRZESZKADZA, je¶li motocyklista pojedzie 200 km/h tam,
gdzie będzie to bezpieczne.

> [...]
> niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc. Gdyby
> doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale to juz

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówi±c o 300.

Data: 2011-06-20 03:23:06
Autor: Bartek Kacprzak
[...]
To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia.
Dotarlo do tego twojego pustego lba?
_jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

> [...]
> bylo jego ryzyko.

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówi±c o 300.
Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

> Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.
To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
archiwizowanie swoich postow przez google.
Widac wstydzisz sie idiotyzmow jakie wypisujesz.

Data: 2011-06-20 10:32:24
Autor: to
[...]

Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.

Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.
Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

Bo droga, na którą może wyjechać traktor z pola czy wyjść pijany zza drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędkości. Ty zapewne to zrozumiesz dopiero, gdy w coś na takiej drodze przypieprzysz.

To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
archiwizowanie swoich postow przez google. Widac wstydzisz sie
idiotyzmow jakie wypisujesz.

Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte archiwizacji.

Data: 2011-06-20 03:44:34
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 12:32, to <t...@abc.xyz> wrote:
Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.
:) ROTFL

> Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

Bo droga, na któr± może wyjechać traktor z pola czy wyj¶ć pijany zza
drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędko¶ci. Ty zapewne to
zrozumiesz dopiero, gdy w co¶ na takiej drodze przypieprzysz.
_wg tych zalozen_zadna sie nie nadaje_ ciekawi mnie skad w takim razie
wziales te magiczne 200.
No i to samo tyczy sie samochodow.
Wszyscy przekraczajacy 150 km/h to debile bo przeciez zza krzaka cos
moze wyskoczyc.

> [...]
> idiotyzmow jakie wypisujesz.

Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte
To juz wiem, trollowanie masz opanowane do perfekcji.
Tak samo jak szybka jazde czymkolwiek.
Ale wiesz w realu to nie to samo co na playstation.

Data: 2011-06-20 12:36:38
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Być może uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwykłych drogach generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach je¶li nie żal mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobraĽ sobie te 160 wydaje mi się na autobanie DUŻO bezpieczniejsze niż 120 na jednopasmówce. Jad±c motocyklem 300 na godzinę nigdzie nie jest bezpiecznie, ale ryzyko porównuj±c autobanę i zwykł± drogę na autobanie wydaje mi się dużo mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jechałem niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojadę)

Pozdrawiam

Data: 2011-06-20 03:57:17
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:36, "Przemys aw Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:>
By mo e uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwyk ych drogach
generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach je li
nie al mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobra sobie te 160
wydaje mi si na autobanie DU O bezpieczniejsze ni 120 na
jednopasm wce. Jad c motocyklem 300 na godzin nigdzie nie jest
bezpiecznie, ale ryzyko por wnuj c autoban i zwyk drog na autobanie
wydaje mi si du o mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jecha em
niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojad )
W Polsce najszybciej jechalem 160 na autostradzie pod Poznaniem,
najszybciej sporo ponad 200 na niemieckiej autostradzie.
Nie pisze zeby sie chwalic, tylko po to zeby pokazac ze za bardzo sie
nie roznimy. :)
U nas nie da sie szybko jezdzic ani samochodem ani motocyklem. Dopoki
ludzie nie naucza sie kultury na drodze to jazda bedzie przypominac
wolna amerykanke. Spojrzyj na ta grupe to sie dzieje, :), wystarczy
jeden post o _jednym_motocykliscie i zaraz dolacza sie chor
potakiwaczy, ktorzy o jezdzie na dwoch kolach maja zadne pojecie.

A na autostradzie akurat jazda z predkoscia wieksza o 50 w stosunku do
innych jest rowniez mocno ryzykowna. Rzadko, ktory miszcz kierownicy
spodziewa sie czegos co jezdzi szybciej od niego.

Data: 2011-06-18 17:08:00
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-18 15:53, Mirek P. pisze:
W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co

No jak to o co?
Że traktorzysta nie sprawdził 2km w jedną i w drugą stronę czy czasem ktoś nie nadciąga jadąc sobie spokojnie i bezpiecznie 300km/h.

Dość powszechne podejście - skoro jemu się wydaje że potrafi przy takiej prędkości panować nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni są tylko wszyscy inni wokoło.
Powszechne nie tylko u motocyklistĂłw.

Data: 2011-06-19 11:28:13
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci news:4dfcbf51$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
Do¶ć powszechne podej¶cie - skoro jemu się wydaje że potrafi przy takiej prędko¶ci panować nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni s± tylko wszyscy inni wokoło.
Powszechne nie tylko u motocyklistów.
Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.
Wiem bo na tej grupie tak pisza.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 21:38:45
Autor: jerzu
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On Sun, 19 Jun 2011 11:28:13 +0200, "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
wrote:

Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.

Nie, nieprawda.

Wiem bo na tej grupie tak pisza.

Czytaj dokładniej, a nie tylko w±tki dotycz±ce motocyklistów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil