darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Data: 2011-06-19 11:42:01
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisa w wiadomoci news:ithmvl$k81$1inews.gazeta.pl...
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Temu tez
http://lubartow24.pl/informacje/lokalne/22489/mandat_i_10_punktow_karnych_za_jazde_ponad_200_kmh/
i temu
http://www.onet.tv/145-km-h-po-alkoholu,6889771,12,klip.html
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=nEc5hVg0cVs
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=Y6aJ0me0I0M
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=eGupmHDB9sw
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=ha3yzkztwyI
i temu
http://www.youtube.com/watch?v=TKYUwTv-hAY

kurwa sami debile w tych samochodach.
Powinni ich kastrowac wszystkich.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:08:46
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?

Data: 2011-06-19 18:43:35
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe1f0e$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odrniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?
A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie pojedzie wiecej niz 160?
ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie w inne auto?

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 16:57:28
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
pojedzie wiecej niz 160?

Pojedzie > 250.

ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie
w inne auto?

Wygooglaj sobie w necie różnicę pomiędzy drogą hamowania motocykla z 300 km/h, a drogą hamowania samochodu z 200 km/h.

Data: 2011-06-19 20:42:27
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4dfe2a78$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Pojedzie > 250.
Sprawdzales? A na jakiej drodze?

ROTFL.
A co do meritum, robi to roznice jak taki jeden z drugim debilem wjedzie
w inne auto?

Wygooglaj sobie w necie rnic pomidzy drog hamowania motocykla z 300
km/h, a drog hamowania samochodu z 200 km/h.
Skup sie, chlopie bo rozmowa z toba robi sie meczaca.
_Skutki_ zderzenia_, nie droga hamowania i energia.
_SKUTKI_

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:33:47
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Pojedzie > 250.
Sprawdzales? A na jakiej drodze?

A co za różnica?

Wygooglaj sobie w necie ró¿nicê pomiêdzy drog± hamowania motocykla z
300 km/h, a drog± hamowania samochodu z 200 km/h.
Skup sie, chlopie bo rozmowa z toba robi sie meczaca. _Skutki_
zderzenia_, nie droga hamowania i energia. _SKUTKI_

Nie dziwię się, że się męczysz, kiedy zwracam uwagę na to, co Ty próbujesz pominąć, żeby udowodnić swoje głupie tezy. Otóż ryzyko wypadku jest głównym czynnikiem pozwalającym ocenić, czy dany sposób jazdy jest bezpieczny, czy nie. A co do skutków, to te zależą wprost od energii kinetycznej pojazdów.

Data: 2011-06-19 23:42:31
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 01:33, to <t...@abc.xyz> wrote:
> Sprawdzales? A na jakiej drodze?

A co za różnica?
Ano chlopie taka, ze jesli robiles to na drodze publicznej, to rowniez
masz kisiel zamiast mozgu i kwalifikujesz sie jako debil.

> [...]

jest głównym czynnikiem pozwalającym ocenić, czy dany sposób jazdy jest
bezpieczny, czy nie. A co do skutków, to te zależą wprost od energii
Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Pisz dalej robi sie naprawde smiesznie.

Data: 2011-06-20 10:41:24
Autor: to
[...]

Już Ci DoQ napisał, dlaczego bredzisz, nie chce mi się powtarzać. --

Data: 2011-06-20 04:03:21
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 12:41, to <t...@abc.xyz> wrote:

Ju Ci DoQ napisa, dlaczego bredzisz, nie chce mi si powtarza.
Skoro nie rozumiesz, tego co sie pisze, to lepiej skonczmy dyskusje.
trollowac to tez trzeba umiec a ty jestes po prostu nudny

Data: 2011-06-20 11:54:57
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 08:42, Bartek Kacprzak pisze:

Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Tzn, sugerujesz e ryzyko wymuszenia pierwszestwa (jak i jego skutki) niezalene s od prdkoci?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 03:15:14
Autor: Bartek Kacprzak
On 20 Cze, 11:54, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

> ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

Tzn, sugerujesz e ryzyko wymuszenia pierwszestwa (jak i jego skutki)
Jadac 30 na godzine tez? Zajebiscie ryzykowna jazda!!
Skutkiem czego bylo wymuszenie pierwszenstwa przejazdu przez losia,
ktory jadac prosto przez skrzyzowanie, _patrzyl w prawa strone_.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.
Jak to sie skonczy zalezne jest od predkosci.

Data: 2011-06-20 12:18:48
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 12:15, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

I niby szansa na wykonanie manewru z twojej strony bdzie taka sama jak przy 200-300km/h? O skutkach nie wspominajc.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.

O masz...Niektrym powinni robi obowizkowo jak psychotechnik przed wydaniem PJ...

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:35:27
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itn7bm$2or$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jakbym jechal 300 to by mnie tam nie bylo.
Po raz kolejny udowadniasz swoja ignorancje.

Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
kola to i tak to zrobi.

O masz...Niektrym powinni robi obowizkowo jak psychotechnik przed wydaniem PJ...
Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos ich zaskakuje.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 18:53:57
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 18:35, Bartek Kacprzak pisze:

Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
ich zaskakuje.

ja mam aktualne badania, wane jeszcze 5lat - a ty?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 20:29:21
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itnugj$jvb$1mx1.internetia.pl...
W dniu 20-06-2011 18:35, Bartek Kacprzak pisze:

Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
ich zaskakuje.

ja mam aktualne badania, wane jeszcze 5lat - a ty?
Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
Ale szczerze wspolczuje.

Probuj dalej, obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:31:53
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 20:29, Bartek Kacprzak pisze:

ja mam aktualne badania, wa�ne jeszcze 5lat - a ty?
Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
Ale szczerze wspolczuje.
Probuj dalej, obszczymurku.

Aktualną psychotechnikę kmiotku. Masz czy pękasz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-20 20:39:07
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito487$no3$2mx1.internetia.pl...
[...]

Aktualn psychotechnik kmiotku. Masz czy pkasz?
Zieew.
A na test obrotow przyjdziesz??
Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)

Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 20:45:04
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 20:39, Bartek Kacprzak pisze:

Aktualn� psychotechnik� kmiotku. Masz czy p�kasz?
Zieew.
A na test obrotow przyjdziesz??
Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)
Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.

Czyli pękasz miękki fiutku.

Data: 2011-06-20 20:57:01
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Po co w to brniecie?

Data: 2011-06-20 21:08:31
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Przemysaw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:ito5nh$1k9$1mx1.internetia.pl...

Po co w to brniecie?
Jakby Ci to powiedziec?
Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak zaproponowalem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 21:45:37
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak"

Po co w to brniecie?
Jakby Ci to powiedziec?
Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak zaproponowalem.

Internet jest do dupy - siedzc w jakim barze nigdy bycie tak do siebie nie rozmawiali.

Pozdrwki

ps. ja si chetnie spotkam, moe dasz mi si przejecha swoim zx, albo lepiej nie bo bym si pewnie nakry zaraz na starcie :)

Data: 2011-06-20 19:54:50
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemys³aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
Jakby Ci to powiedziec?
Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak zaproponowalem.

Internet jest do dupy - siedząc w jakimś barze nigdy byście tak do siebie nie rozmawiali.

To nie Internet, to ludzie. Siedzac w domu kibord worjorzy moga napisac
komus najwieksze obelgi jakie tylko zapragna bo Internet im daje poczucie
anonimowosci. A jak proponujesz komus spotkanie by sprawdzic jego
domniemana teorie to dostajesz wlasnie tymi obelgami. Bylo by to do
zrozumienia i przelkniecia jakby pisaly to dzieci w wieku szkoly
podstawowej, ale do kurwy nedzy zeby takie rzeczy pisaly to stare chlopy majace dzieci?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 21:07:43
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ito50u$t5k$1mx1.internetia.pl...
Czyli pkasz mikki fiutku.
Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
:)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 23:00:33
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 21:07, Bartek Kacprzak pisze:
U�ytkownik "DoQ"<pawel.doq@gmail.com>  napisa� w wiadomo�ci
Czyli p�kasz mi�kki fiutku.
Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
:)

Jutro, zapraszam.
Piaseczno ul. Niecała.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-20 23:05:28
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "DoQ"

ul. Niecała.

Znaczy cześć rozkopałeś, żeby wpadł do dziury? ;-)

Pozdrówki.

Data: 2011-06-20 23:11:43
Autor: DoQ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 23:05, Przemysaw Czaja pisze:

ul. Niecaa.
Znaczy cze rozkopae, eby wpad do dziury? ;-)

Z jednej strony jest pot, wic daleko nie spierdoli :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2011-06-19 20:45:02
Autor: CUT_INZ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 19-06-2011 18:57, to pisze:
begin Bartek Kacprzak

A wiec tobie chodzi o predkosc? Zal dupe sciska, ze ten twoj strucel nie
pojedzie wiecej niz 160?

Pojedzie>  250.

Pokazałeś poziom....

Data: 2011-06-19 22:27:23
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin CUT_INZ

Możesz rozwinąć?

Data: 2011-06-20 11:39:39
Autor: CUT_INZ
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 20-06-2011 00:27, to pisze:

Pojedzie>   250.

Pokazałeś poziom....

Możesz rozwinąć?

Jak to moja świętej pamięci babcia mawiała: "Najwięcej o podojach miłosnych mają do powiedzenia prawiczki..."

I to niezależnie czy masz fiata uno, czy Bugatti Veyrona...

Data: 2011-06-20 22:40:10
Autor: to
[...]

A związek jednego z drugim jest jaki?

Data: 2011-06-20 10:54:50
Autor: Andrzej Ława
[...]

Skąd wiesz? Wypróbowałeś? Ty piracie! Obyś zdechł, morderco jeden! ;->

[...]

Ten wyhamował z zapasem. Zauważ, anonimku, że to nagranie ma mizerniutką
rozdzielczość i jak ktoś ma dobry wzrok to taki przejeżdżający traktorek
zauważy ze sporej odległości - zwłaszcza że droga była prosta i widok
"po horyzont".

Nie żebym popierał jazdę z taką prędkością, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, także łamiący przepisy, życzą komuś śmierci, bo
sami tak pojechać nie potrafią.

Data: 2011-06-20 22:41:07
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Andrzej Ława
Pojedzie > 250.

Skąd wiesz? Wypróbowałeś? Ty piracie! Obyś zdechł, morderco jeden! ;->

Jakbym wypróbował to bym napisał ile dokładnie.

[...]

Ja tego wielkiego zapasu tam nie widzę.

Nie żebym popierał jazdę z taką prędkością, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, także łamiący przepisy, życzą komuś śmierci, bo
sami tak pojechać nie potrafią.

Czy ja komuś życzę śmierci? --

Data: 2011-06-23 17:12:49
Autor: Andrzej Lawa
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 21.06.2011 00:41, to pisze:
begin Andrzej awa

Pojedzie>  250.

Skd wiesz? Wyprbowae? Ty piracie! Oby zdech, morderco jeden! ;->

Jakbym wyprbowa to bym napisa ile dokadnie.

Tak si tumacz ;->

Ten wyhamowa z zapasem. Zauwa, anonimku, e to nagranie ma mizerniutk
rozdzielczo i jak kto ma dobry wzrok to taki przejedajcy traktorek
zauway ze sporej odlegoci - zwaszcza e droga bya prosta i widok
"po horyzont".

Ja tego wielkiego zapasu tam nie widz.

A lepy ko nie widzia przeszkd przed startem w Wielkiej Pardubickiej.

Nie ebym popiera jazd z tak prdkoci, ale irytuje mnie jak
zasmarkani hipokryci, take amicy przepisy, ycz komu mierci, bo
sami tak pojecha nie potrafi.

Czy ja komu ycz mierci?

Nie jeste jedyn osob w tym wtku i jego inicjator te (podobno) jest kim innym ni ty.

Data: 2011-06-20 10:50:55
Autor: Andrzej Ława
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 19.06.2011 18:08, to pisze:
begin Bartek Kacprzak

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac wszystkich.

Nie odróżniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie dyskalkulia?

Przypominam, że dopuszczalna prędkość to zwykle okolica 100km/h, albo
nawet połowa tego, a nie twoje 200, panie Kali.

Data: 2011-06-20 22:39:46
Autor: to
[...]

I co w związku z tym?

Data: 2011-06-23 17:13:16
Autor: Andrzej Lawa
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 21.06.2011 00:39, to pisze:
begin Andrzej awa

kurwa sami debile w tych samochodach. Powinni ich kastrowac
wszystkich.

Nie odrniasz 200 od 300? Do analfabetyzmu dochodzi u Ciebie
dyskalkulia?

Przypominam, e dopuszczalna prdko to zwykle okolica 100km/h, albo
nawet poowa tego, a nie twoje 200, panie Kali.

I co w zwizku z tym?

Nie odrniasz 200 od 100?

Data: 2011-06-19 23:32:18
Autor: DoQ
W dniu 19-06-2011 11:42, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Kuwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pj na te twoje "precle" i tumaczy "to niemoliwe, samochody nie jed 200!" ??

Data: 2011-06-20 00:46:03
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itlqeg$trf$1mx1.internetia.pl...

Kuwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pj na te twoje "precle" i tumaczy "to niemoliwe, samochody nie jed 200!" ??
Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem.
A pozniej dyskusja konczy sie na ta sama nute
: bo motory to gupie som. We fakcie pisali.
:)
Zalosni jestescie.

pokaz watek z ostatnich dwoch miesiecy o puszkach w tym samym tonie.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-19 23:37:14
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
KuŒwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pój¶æ na te twoje "precle" i
t³umaczyæ "to niemo¿liwe, samochody nie je¿d¿± 200!" ??
Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem. A pozniej
dyskusja konczy sie na ta sama nute : bo motory to gupie som. We fakcie
pisali. :)

Bo wcześniej tu przyłaziliście, żeby udowadniać, że motorek nie jedzie 300, 200, ani nawet 150. A już na pewno nie w mieście. No może 100, może 120, czyli w sumie tak jak auta.

Data: 2011-06-19 23:49:22
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:37, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

Bo wczeniej tu przyazilicie, eby udowadnia, e motorek nie jedzie
300, 200, ani nawet 150. A ju na pewno nie w miecie. No moe 100, moe
120, czyli w sumie tak jak auta.
I swoja teze opierasz na filmiku z jednym gosciem?
Chlopie i kto tu uogolnia? :)
BTW sa tez filmiki z podobna jazda w samochodzie po miescie.

Data: 2011-06-20 23:11:53
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
I swoja teze opierasz na filmiku z jednym gosciem? Chlopie i kto tu
uogolnia? :)

Opieram na obserwacji otoczenia.

Data: 2011-06-20 00:25:19
Autor: WS
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 01:37, to <t...@abc.xyz> wrote:

Bo wczeniej tu przyazilicie, eby udowadnia, e motorek nie jedzie
300,

Widziales gdzies motocykl jadacy 300? Tyle to chyba zaden seryjny moto
nie osiaga ;)
Jak przekroczyc motocyklem 300 mozesz przeczytac tu:
http://www.szajba.eu.org/osiagniecia/szajbniety-rekord-predkosci-309kmh

200, ani nawet 150. A ju na pewno nie w miecie. No moe 100, moe
120, czyli w sumie tak jak auta.

Wiekszosc motocyklistow ktorych znam jezdzi z predkosciami podobnymi
jak samochody... moze 20-30km/h wiecej... Szybciej przy wiekszym
natezeniu ruchu to rosyjska ruletka :(

WS

Data: 2011-06-20 08:14:39
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:

[...]

Seryjnie zaden, bo sie wielka czworka dogadala i jest max 299 km/h.
Wystarczy maly modul i wychodzi lekko ponad 300. A motocykli ktore dadza
rade jest sporo, wystarczy >160 KM czyli rozne GSX-R 1000 (na filmiku),
Hayabusy, ZZR 1100/1200/1400.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 02:18:58
Autor: WS
On 20 Cze, 10:14, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:

> [...]

Wystarczy maly modul i wychodzi lekko ponad 300. A motocykli ktore dadza
rade jest sporo, wystarczy >160 KM czyli rozne GSX-R 1000 (na filmiku),

ale to bedzie "300 licznikowe" ;) do prawdziwych 300 to jeszcze
przepasc jest...

WS

Data: 2011-06-20 09:57:07
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:

> [...]

Hayabusy, ZZR 1100/1200/1400.

ale to bedzie "300 licznikowe" ;) do prawdziwych 300 to jeszcze

Oczywiscie, bo tak naprawde to jest 150... Jak to jest ze ma sie do
powiedzenia najwiecej w temacie w ktorym sie posiada szczatkowa wiedze
typu znajomy wujka kolegi taty powiedzial ze .... Rozjazd mozesz miec
rzedu 10-20 km/h a tego przepascia nazwac raczej nie mozna.

Sprawdzane na GPS-ie - przy mniejszych predkosciach jest to przeklamanie
rzedu 5-8km/h, przy 280 jest to raptem 10-12 km/h.

PS. Co sie dziwic ze dziadek w traktorze nie ogarnia pocisku jak nawet
niemiecka policja nie dala rady
http://www.youtube.com/watch?v=o_ofgD19-d8 ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 14:54:29
Autor: WS
On 20 Cze, 11:57, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Rozjazd mozesz miec
rzedu 10-20 km/h a tego przepascia nazwac raczej nie mozna.

raczej roznica jest "procentowa", wiec podawanie 10-20 bez podania
przy jakiej predkosci jest bez sensu...

Sprawdzane na GPS-ie - przy mniejszych predkosciach jest to przeklamanie
rzedu 5-8km/h, przy 280 jest to raptem 10-12 km/h.

280 i roznica 12km, czyli jakies 4%? raczej nie uwierze ;), ale OK,
zrobie testowy przejazd z GPSem na swojej CBRce (600)

Czytales artykul, do ktorego link podawalem? Zacytuje tylko "Niech mi
kto powie, e jecha ponad 300 km/h to si szeroko umiechn"

Przy takich predkosciach poza "standardowym" zawyzaniem licznika
dochodzi dosc istotny poslizg kola napedzajacego (tylnego w moto), a
odczyt predkosci w 95% moto jest wg obrotow tylnego kola...

WS

Data: 2011-06-20 22:39:11
Autor: AZ
On 2011-06-20, WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:

raczej roznica jest "procentowa", wiec podawanie 10-20 bez podania
przy jakiej predkosci jest bez sensu...

No bo jest, rosnie wraz z predkoscia.

280 i roznica 12km, czyli jakies 4%? raczej nie uwierze ;), ale OK,
zrobie testowy przejazd z GPSem na swojej CBRce (600)

To tak tez pi razy drzwi bo licznik mam wyskalowany w milach + mala
skala w km/h a do tego dochodzi to, ze przy takiej predkosci nie ma za
wiele czasu na gapienie sie w zegary :-)

Czytales artykul, do ktorego link podawalem? Zacytuje tylko "Niech mi
ktoś powie, że jechał ponad 300 km/h to się szeroko uśmiechnę"

O tak, tak - bycie tym jedynym poprawia samopoczucie. Wezme kiedys GPS-a
i sprawdze ten faktyczny V-max.

Przy takich predkosciach poza "standardowym" zawyzaniem licznika
dochodzi dosc istotny poslizg kola napedzajacego (tylnego w moto), a
odczyt predkosci w 95% moto jest wg obrotow tylnego kola...

Tak temat jest znany, ale u mnie naped licznika jest z przedniego kola
akurat. No i do bicia rekordu warto zlozyc/zdemontowac lusterka ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-21 00:56:47
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "AZ"

[...]

Ten jeździ 315 -  MV Agusta F4 CC, jest jeszcze coś szybszego?

Data: 2011-06-21 08:39:05
Autor: AZ
On 2011-06-20, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
O tak, tak - bycie tym jedynym poprawia samopoczucie. Wezme kiedys GPS-a
i sprawdze ten faktyczny V-max.

Ten jeździ 315 -  MV Agusta F4 CC, jest jeszcze coś szybszego?
Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP. Teraz niestety wszyscy sie
dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
1400.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-21 11:14:11
Autor: Przemysław Czaja
[...]

No proszę, nawet z takiej dyskusji można się czegoś ciekawego dowiedzieć, muszę w takim razie liznąc nieco historii rozwoju motocykli

Pozdrówki

Data: 2011-06-21 11:40:40
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 21-06-2011 10:39, AZ pisze:

Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP.
Ale tylko do K4 (2004) pozniej wprowadzili TRE i jezdzila 299.
dalo sie to ominac ;) Tylko zeby Buza naprawde pojechala 300km/h a nie licznikowo trzeba bylo zdjac lusterka i miec kawalek prostej i rownej drogi.

Teraz niestety wszyscy sie
dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
1400.
Pic na wode ;) jak sam wiesz ominiecie tych "blokad" to wydatek rzedu 50-90E ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-20 11:51:58
Autor: DoQ
W dniu 20-06-2011 00:46, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

aosna to jest twoja mentalno 15latka. Niedugo znowu kto wrzuci link do wypadku gdzie motocyklista wbi si w cokolwiek, a ty bdziesz pia o zych kierowcach, lusterkach i o tym e motocykle nie jed 200km/h.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-06-20 18:36:13
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa w wiadomoci news:itn5pc$pm1$1mx1.internetia.pl...
aosna to jest twoja mentalno 15latka. Niedugo znowu kto wrzuci link do wypadku gdzie motocyklista wbi si w cokolwiek, a ty bdziesz pia o zych kierowcach, lusterkach i o tym e motocykle nie jed 200km/h.
Oczywiscie, jesli sprawca bedzie puszkarz.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-20 23:24:41
Autor: to
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
begin Bartek Kacprzak
Oczywiscie, jesli sprawca bedzie puszkarz.

Jak ktoś jedzie 200 czy 300 to niemal zawsze jest sprawcą. Ulica to nie tor. Jedziesz 2-3x szybciej od innych to sam na wszystko uważaj.

darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil