darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Data: 2011-06-20 10:49:10
Autor: Andrzej Ława
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

Twoja matka próbowała ciebie wyskrobać, ale słabo jej wyszło i dlatego
jesteś taki popierdolony na umyśle?

Data: 2011-06-20 10:54:35
Autor: Przemysław Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Użytkownik "Andrzej Ława"

Twoja matka próbowała ciebie wyskrobać, ale słabo jej wyszło i dlatego
jesteś taki popierdolony na umyśle?

PLONK

Data: 2011-06-20 02:25:38
Autor: Bartek Kacprzak
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
On 20 Cze, 10:54, Przemysaw Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:
Uytkownik "Andrzej awa"

> Twoja matka prbowaa ciebie wyskroba, ale sabo jej wyszo i dlatego
> jeste taki popierdolony na umyle?

PLONK

Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
wypadku nie?
TO sie nazywa wybiorczosc :)

Data: 2011-06-20 11:30:51
Autor: Andrzej awa
W dniu 20.06.2011 11:25, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Wida przemusiowi te al, e trupa nie zobaczy...

Ale czego si mona innego spodziewa po zombie ;->

Data: 2011-06-20 11:49:44
Autor: Przemysaw Czaja
darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil

Uytkownik "Bartek Kacprzak"

Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
wypadku nie?
TO sie nazywa wybiorczosc :)

Dla mnie Bartku ten film jest przestrog i wskazwk jak _nie_ naley jedzi w takich warunkach, komentarz "K" jest oczywicie nie na miejscu, co do tego nie mam najmniejszych wtpliwoci.

Pozdrawiam.

Data: 2011-06-20 11:25:52
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:itn1i7$mpo$1inews.gazeta.pl...
W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
[...]

Nie dajesz po sobie znać, że jesteś intelekualistą.
Dlaczego?

Artur(m)

Data: 2011-06-20 11:31:49
Autor: Andrzej Ława

W dniu 18.06.2011 10:17, K pisze:
[...]

Staram się rozmawiać językiem zrozumiałym dla rozmówcy - taki nawyk z
jednego z moich fachów (tłumacz).

Data: 2011-06-20 12:29:20
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:itn425$c9$3inews.gazeta.pl...

[...]

To pewnie nie trzeba Ci "tłumaczyć"
że,
"Nie pokonuj głupca jego argumentami, bo on je lepiej zna".

Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
abym do kogokolwiek tak się odezwał,

....a podążam jedynie - ku "intelektualizmowi".
;)

Artur(m)

Data: 2011-06-20 12:52:06
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.06.2011 12:29, Artur(m) pisze:

Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
abym do kogokolwiek tak się odezwał,

Ja sobie nie wyobrażałem, jak można życzyć komuś wypadku i żałować, że
"się nie udało" zobaczyć czyjejś śmierci.

Cóż...

darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil