daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Data: 2011-07-01 11:07:38
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
S±siad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własno¶ciowe w bloku) , nie byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie deszczu bardzo dudni±.
Podpowiedzcie jakie¶ paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

Data: 2011-07-01 09:07:22
Autor: witek
On 7/1/2011 4:07 AM, rom wrote:
[...]

zamontuj sobie daszek z gabki tuz nad jego.

Data: 2011-07-01 22:29:05
Autor: cef
witek wrote:

zamontuj sobie daszek z gabki tuz nad jego.

A już my¶lałem, że zaproponuj± mu
 zrzut np arbuza z ostatniego piętra ;-)

Data: 2011-07-01 11:11:35
Autor: Andy Niwiński

"rom" <romek13@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iuk2on$b96$1news.lublin.pl...
[...]
Chyba najlepiej zgło¶ się do Pana Bozi, coby deszcze omijały "TWÓJ" balkon.

:)

Data: 2011-07-01 11:28:41
Autor: Kamil
Dnia Fri, 1 Jul 2011 11:07:38 +0200, rom napisał(a):

(czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własno¶ciowe w bloku)

A swoj± podłogę "od dołu" też malujesz?   :D

NMSP

Data: 2011-07-01 12:01:16
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "Kamil" <asdfg@asd.com> napisał w wiadomo¶ci news:qbpzsrhob505$.dlghv8bkqck3.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 1 Jul 2011 11:07:38 +0200, rom napisał(a):

(czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własno¶ciowe w bloku)

A swoj± podłogę "od dołu" też malujesz?   :D

NMSP

Ten aspekt jest drugorzędny , ja też tak rozumuję , dlatego ta czę¶ć pytania była w nawiasie , a co z zasadniczym problemem.....?

Data: 2011-07-01 12:19:38
Autor: SDD
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "rom" <romek13@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuk5tc$ej7$1news.lublin.pl...

Ten aspekt jest drugorzędny , ja też tak rozumuję , dlatego ta czę¶ć pytania była w nawiasie , a co z zasadniczym problemem.....?

Zasadniczym problemem jest zamieszkiwanie w budownictwie wielorodzinnym.
Zmien na jednorodzinne i po klopocie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-03 14:25:55
Autor: Krzysztof 45
SDD napisał(a):
Zmien na jednorodzinne i po klopocie.
Tak Ci sie tylko wydaje.
--
Krzysiek

Data: 2011-07-01 13:56:04
Autor: Kris
[...]

A rozmawiałes z s±siadem? Czy stosunki dobrosiasiedzie zaczynasz od paragrafów?

Krzysiek

Data: 2011-07-01 14:08:55
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iukckl$6mg$1news.onet.pl...
Użytkownik "rom" <romek13@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuk5tc$ej7$1news.lublin.pl...

A rozmawiałes z s±siadem? Czy stosunki dobrosiasiedzie zaczynasz od paragrafów?

-- Pozdrawiam

Krzysiek

Gdybym dogadał się z s±siadem , to bym nie szukał pomocy na grupie

Data: 2011-07-04 08:04:02
Autor: ±ćęłń󶼿
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
Zrób zdjęcia.
Skieruj dwa pisma:
Do wydziału architektury w urzędzie gminy, oraz do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
W pi¶mie zapytaj m.in. innymi, czy owa konstrukcja podlegała zgłoszeniu względnie wydaniu decyzji o pozwoleniu na budowę.
PINB "z automatu" uwielbia odpowiadać, że nie jeste¶ stron± (stron± wg PINB byłaby Twoja Spółdzielnia, Wspólnota lub Zarz±dca obiektu budowlanego), warto więc powołać się na jaki¶ inny interes (prawny, a nie faktyczny).
Może grupowi koledzy co¶ podpowiedz± z zakresu "uprzejmego donosu obywatelskiego".
A i ważne:
Akurat ten hałas to urzędnicy będ± mieli głęboko w d... .
Raczej obci±żenie wiatrem, ¶niegiem, odprowadzenei wody opadowej, zakotwiony nie wiadomo jak ciężar (czy jest projekt budowlany podpisany przez uprawnionego inżyniera), elewacja (prawa autorskie architekta).

-- -- -

Data: 2011-07-04 15:45:33
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik " ±ćęłń󶼿" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iurs5h$qlb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Qurcze toż to wojna ....a ja chcę tylko aby wyciszyc ten p.....daszek

Data: 2011-07-04 18:59:13
Autor: Animka
daszek na balkonie i hałas w czasie deszcz u
W dniu 2011-07-04 15:45, rom pisze:
Qurcze toĹĽ to wojna ....a ja chcÄ™ tylko aby wyciszyc ten p.....daszek

PrzecieĹĽ jak deszcz czy grad pada to teĹĽ Ci wali o parapeet i okna.
WeĹş leki uspokajajÄ…ce.

--
animka

Data: 2011-07-04 23:07:39
Autor: Krzysztof 45
Animka napisał(a):
PrzecieĹĽ jak deszcz czy grad pada to teĹĽ Ci wali o parapeet i okna.
WeĹş leki uspokajajÄ…ce.
Plus to :)
http://www.youtube.com/watch?v=0aO5MIdjAlc
--
Krzysiek

Data: 2011-07-05 08:34:13
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iut6fp$ltb$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-04 15:45, rom pisze:
Qurcze toż to wojna ....a ja chcę tylko aby wyciszyc ten p.....daszek

Przecież jak deszcz czy grad pada to też Ci wali o parapeet i okna.
WeĽ leki uspokajaj±ce.

-- animka

Wystaw za okno w czasie deszczu kawałek pleksy na dwóch drutach....to wtedy zrozumiesz o co chodzi.

Data: 2011-07-01 15:16:22
Autor: Bydlę
On 2011-07-01 11:07:38 +0200, "rom" <romek13@o2.pl> said:

S±siad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu
(czy balkon od dołu jest mój?

A od góry balkon s±siada jest twój? (nie dotyczy zło¶liwca mieszkaj±cego na ostatnim piętrze)

wykonany jest z materiałów które w czasie
deszczu bardzo dudni±

Niemożliwe.
Prędzej krople deszczu to robi±...

Podpowiedzcie jakie¶ paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
daszka

Wybory=>Sejm=>Szef klubu/Marszałek ew. bóg, tfu! wódz partii zwycięskiej=>Ustawa O Zakazie Montowania Daszków na Suficie Będ±cym Podłog± S±siada Z Góry.
;-)

 , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

Kup jak±¶ g±bkę i wyklej ni± ten daszek...

--
Bydlę

Data: 2011-07-01 22:34:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
daszek na balkonie i hałas w czasie deszcz u
W dniu 2011-07-01 11:07, rom pisze:
Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu
(czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku) , nie
byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie
deszczu bardzo dudniÄ….
Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego
daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

Pogadaj z sąsiadem, że ty na swój koszt "okleisz" jego daszek od góry karimatą. On "nie będzie" widział oszpecenia - Ty będziesz miał ciszę.

Chwilowo sÄ…d nie potrzebny.

--
Jak ja kurwa nienawidzÄ™ PH (DH) z parametrem PAR niĹĽszym niĹĽ 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-02 11:58:08
Autor: Alek
[...]

Wszystko co jest poza wnętrzem lokalu zalicza się do czę¶ci wspólnych i poszczególni lokatrzy nie mog± samowolnie w to ingerować. A zatem pierwsze kroki skieruj do administracji i zapytaj czy zezwoliła na tak± ingerencję w elewację budynku. Ponadto zgło¶ im uci±żliwo¶ć jak± ten daszek stanowi dla ciebie.

Data: 2011-07-02 18:33:25
Autor: Animka
W dniu 2011-07-02 11:58, Alek pisze:
[...]

Pewnie musiałby powiedzieć w administracji, że już nie może narzygać, nalać itd s±siadowi niżej na balkon i bardzo z tego powodu jest sfrustrowany.

--
animka

Data: 2011-07-03 16:15:37
Autor: Marek Dyjor
Animka wrote:
[...]

nie każdy ma takie problemy jak Animka, nie s±dzić innych po sobie.

Data: 2011-07-03 17:33:48
Autor: Animka
W dniu 2011-07-03 16:15, Marek Dyjor pisze:
Animka wrote:
[...]

ktĂłre w czasie deszczu bardzo dudniÄ….
Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż
owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

Wszystko co jest poza wnętrzem lokalu zalicza się do części
wspĂłlnych i poszczegĂłlni lokatrzy nie mogÄ… samowolnie w to
ingerować. A zatem pierwsze kroki skieruj do administracji i zapytaj
czy zezwoliła na taką ingerencję w elewację budynku. Ponadto zgłoś
im uciążliwość jaką ten daszek stanowi dla ciebie.

Pewnie musiałby powiedzieć w administracji, że już nie może narzygać,
nalać itd sąsiadowi niżej na balkon i bardzo z tego powodu jest
sfrustrowany.

nie każdy ma takie problemy jak Animka, nie sądzić innych po sobie.

Tak, miałam problemy z zaszczańcami, chołotą z piętra wyżej dlatego mam solidny daszek na loggi. Trochę mnie to kosztowało, ale ...wiesz co

--
animka

Data: 2011-07-03 13:53:24
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iumq3l$bad$1news.onet.pl...
Użytkownik "rom" <romek13@o2.pl> napisał

 Ponadto zgło¶ im uci±żliwo¶ć jak± ten daszek stanowi dla ciebie.

Czy dało by radę podci±gn±ć to pod Art.51 kodeksu wykroczeń? , a może co¶ innego?

Data: 2011-07-03 16:14:35
Autor: Marek Dyjor
rom wrote:
[...]

zgłosić do spółdzielni że mieszkaniec zamontował co¶ do budynku bez zgody wła¶ciciela budynku.

daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu