daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Data: 2011-07-01 11:11:35
Autor: Andy Niwiński
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

"rom" <romek13@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iuk2on$b96$1news.lublin.pl...
Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku) , nie byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie deszczu bardzo dudnią.
Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.
Chyba najlepiej zgłoś się do Pana Bozi, coby deszcze omijały "TWÓJ" balkon.

:)

daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu