daszek na balkonie i ha³as w czasie deszczu

Data: 2011-07-05 00:44:13
Autor: JaMyszka
W dniu wtorek, 5 lipca 2011, 08:34:13 UTC+2 użytkownik rom napisał:
> [...]

Godne to i sprawiedliwe, by zapobiegać konfliktom sąsiedzkim.
Ale też zrozum sąsiada, który nie chce, by mu deszcz zalewał balkon. Akurat to rozumiem, bo moja siostra ma podobną sytuację - mieszka na I p. i wszystkie wody "balkonowe" z góry u niej się gromadzą. Widać, jakiś błąd w sztuce budowlanej. I też rozważa opcję daszku.
Z drugiej strony, ten hałas, który Tobie przeszkadza, jest dokładnie taki sam u tego sąsiada, który ten daszek sobie zamontował. Jeśli jemu to nie przeszkadza tzn., że ma lepsze wygłuszenie (czytaj: szczelne okna) lub Ty masz większą wrażliwość na hałas. I teraz od Ciebie zależy, jak zapewnisz sobie święty spokój. Bo facet zastosował najlżejszy materiał i ani myśli zastępować go cięższym, ale sztywniejszym.

> Przecie¿ jak deszcz czy grad pada to te¿ Ci wali o parapeet i okna.
> We¼ leki uspokajaj±ce.

Każdy sądzi wg siebie;p
Tak jak syty nie zrozumie głodnego, tak niespotykanie spokojny człowiek nie zrozumie człowieka wrażliwego czy nadwrażliwego na bodźce zewnętrzne.

Wystaw za okno w czasie deszczu kawa³ek pleksy na dwóch drutach.....to wtedy zrozumiesz o co chodzi.

Jeżeli dół Twojego balkonu jest sąsiada to rozumiem, że góra jego daszku jest Twoja? To rozwiązanie z karimatą nie jest, więc, takie głupie. Pytanie tylko czy sąsiad na tyle pewnie go przymocował, by dodatkowe obciążenie z mokrą karimatą nie spadło mu na głowę. Hmm... Właściwie to będzie jego wina - wszak Twoje mocowanie karimaty nie puści;p

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-07-05 20:15:04
Autor: Animka
daszek na balkonie i hałas w czasie deszcz u
W dniu 2011-07-05 09:44, JaMyszka pisze:
Godne to i sprawiedliwe, by zapobiegać konfliktom sąsiedzkim.
Ale też zrozum sąsiada, który nie chce, by mu deszcz zalewał balkon.

Zrozum, że u mnie daszek był ostatecznością. Jako zabezpieczenie przed szczaniem, rzyganiem (sorry) itd.itd.
Może tamten człowiek też chciał się (i swój balkon, loggię) jakoś zabezpieczyć.

--
animka

daszek na balkonie i ha³as w czasie deszczu