daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Data: 2011-07-01 11:08:11
Autor: rom
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
Wiem...nie ta grupa

Użytkownik "rom" <romek13@o2.pl> napisał w wiadomości news:iuk2km$b7p$1news.lublin.pl...
Sąsiad z dołu zamontował daszek przeciwdeszczowy od dołu do mojego balkonu (czy balkon od dołu jest mój? - mieszkania własnościowe w bloku) , nie byłoby w tym nic złego , ale wykonany jest z materiałów które w czasie deszczu bardzo dudnią.
Podpowiedzcie jakieś paragrafy dzięki którym bym wymusił demontaż owego daszka , lub zmianę materiałów z których jest wykonany.

Data: 2011-07-01 12:17:47
Autor: SDD
daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu

Użytkownik "rom" <romek13@o2.pl> napisał w wiadomości news:iuk2q1$b9o$1news.lublin.pl...
Wiem...nie ta grupa

Nie ta, ale zawsze mozesz doniesc na niego do "skarbowki" - tudziez przeprowadzic sie do "domku pod lasem", gdzie nie bedzie zadnych sasiadow ani na gorze, ani na dole.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-14 22:46:01
Autor: Maciek
W dniu 2011-07-01 12:17, SDD pisze:
Nie ta, ale zawsze mozesz doniesc na niego do "skarbowki" - tudziez przeprowadzic sie do "domku pod lasem", gdzie nie bedzie zadnych sasiadow ani na gorze, ani na dole.
Taaa - jasne. Srające ptaki, ryczące jelenie, szumiące drzewa - i
skończy się na szarpaniu z nadleśnictwem w Trybunale Praw Człowieka ;-)

Maciek

daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu