data uzyskania uprawnień po utraceniu prawka jazdy

Data: 2017-01-26 07:01:00
Autor: kraffft
data uzyskania uprawnień po utraceniu prawka jazdy
Witajcie
Dość późno w swoim życiu zabrałem się za wyrobienie prawka. Zdałem, lecz patrząć na mój wiek, taki dokument mógłbym mieć już z dobre 15 lat temu.
Takie pytanie przyszło mi do głowy, jaką datę mają wbijane osoby, które utraciły prawo jazdy i ponownie musiały podchodzić do egzaminu? Pierwotną, czy te nową? Wszyscy widząc datę w moim prawku, pewnie będą myśleć, że je kiedyś utraciłem...

data uzyskania uprawnień po utraceniu prawka jazdy