dawać pozostałe odczyty!

Data: 2010-06-02 05:32:11
Autor: SM
dawać pozostałe odczyty!
Czas, położenie samolotu, odczyty wysokościemierzy, praca
silników. Wrzucę to sobie na google earth, odczytam wysokość
terenu, zrobię wykres pionowy lotu. Zsynchronizuje czasowo
z wypowiedziami pilotów i przynajmniej będzie coś wiadome.
W którym miejscu się znajdowali, na jakieś rzeczywiście
wysokości nad terenem byli, czy po komendzie "odchodzimy"
dali pełną moc silników.

Poświęce dzień czy dwa i zrobię to, skoro, qrwa, dwa miechy
ruskim "specjalistom" nie wystarczyły żeby coś tak oczywistego
zrobić.

Więc albo dają reszte, albo sami robią taką analizę i ją
przedstawiają, albo zakładam że cała ta sprawa
śmierdoli na maksa a nasi ruskich kryją.

Dwa miechy i kilka kartek stenogramu! Kpina!

SM

Data: 2010-06-02 08:39:22
Autor: Bombelek
dawać pozostałe odczyty!

Użytkownik "SM" <biuro@korinsj.com.pl> napisał w wiadomości news:4c05d0b9$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Weźmiesz odpowiedzialność za to co wywnioskujesz?

Data: 2010-06-02 17:08:32
Autor: SM
dawać pozostałe odczyty!

Weźmiesz odpowiedzialność za to co wywnioskujesz?

Co wywnioskuje, to moja prywatna sprawa. Swoimi
wnioskami mogę podzielić się z innymi. Co oni
z tym zrobią - to już ich sprawa.

Nie życzę sobie aby decydowały za mnie jakieś
polityczne szumowiny.

Jeśli ruskie planują w tym roku wojnę, wolałbym
wiedziec o tym zawczasu.

SM

Data: 2010-06-02 19:01:21
Autor: marek czaplicki
dawać pozostałe odczyty!
SM pisze:
Weźmiesz odpowiedzialność za to co wywnioskujesz?
Co wywnioskuje, to moja prywatna sprawa. Swoimi
wnioskami mogę podzielić się z innymi.
chodzi o to, czy Twoje wnioski da się przedstawić na sali sądowej. chcesz przecież żeby to nie była prywatna sprawa, ale rzetelny dowód.

dawać pozostałe odczyty!