dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)

Data: 2009-07-21 09:25:02
Autor: bratPit[pr]
dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)

dawno nikt nie pisal piatkowo (albo ja slabo czytam ;>)

zaslyszane na CB :-)

mój hit z trasy Kraków- Radom, oczywiście standard w tych stronach, co chwila jakiś patrol z suszarką, albo wideoradar, godzina coś koło 18tej,

A- co dzisiaj tu tyle misiaków?
B- kolego w tych stronach zawsze jest ich tyle
C- to jeszcze nic, ostatnio to w Chustkach po dwóch stronach stali
A- w jakich _chustkach_ te misiaki stały???
B- kolego Chustki to taka miejscowość!
C- kolego ty lepiej zjedź na pauzę
A- aaaa...bo ja od rana jadę....
oczywiście na #19 ogólny ROTFL :-)

brat

Data: 2009-07-21 10:04:07
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h43qgh$2e3$1inews.gazeta.pl...

C- to jeszcze nic, ostatnio to w Chustkach po dwóch stronach stali

no to tam chyba to jest staly motyw , miesiac temu brzmialo to tak:

- mobilki, jak tam sciezka z Radomia na Kielce wyglada?
- kolego , na 691w Chustkach misiaki stoja
- ...taaa, i moze jeszcze z koszykami pelnymi jajek

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-21 10:13:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:

[...]

jak kiedyś komuś tłumaczylem, ze za Kórnikiem jadąc od Sremu musi skręcic w lewno, zeby dojechać do Poznania ... to sie pytał, czy jak rozpoznać ten kurnik i czy będzie daleko od drogi.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-21 01:22:51
Autor: WS
On 21 Lip, 10:13, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

jak kiedyś komuś tłumaczylem, ze za Kórnikiem

na drodze Sucha Besk.- Zywiec czesto stoja w Lesie, tez jest wesolo na
CB ;)

WS

Data: 2009-07-21 10:43:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)
WS wydusił z siebie te słowy:

On 21 Lip, 10:13, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

jak kiedyś komuś tłumaczylem, ze za Kórnikiem

na drodze Sucha Besk.- Zywiec czesto stoja w Lesie, tez jest wesolo na
CB ;)

ten wątek jest dla mnie chyba zbyt trudny - albo nie znam trasy Sucha Besk. - Żywiec.

Data: 2009-07-21 01:49:12
Autor: WS
On 21 Lip, 10:43, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

ten wątek jest dla mnie chyba zbyt trudny - albo nie znam trasy Sucha
Besk. - Żywiec.

za Kukowem jest Las ;) a tam 2 miejsca gdzie co weekend susza... dolny
przystanek PKS i kolo straznicy

http://maps.google.pl/maps?q=49.739752,19.433341&sll=52.025459,19.204102&sspn=5.504643,10.821533&hl=pl&ie=UTF8&ll=49.741289,19.42812&spn=0.042211,0.077162&z=14

WS

Data: 2009-07-21 10:56:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

shit ... chyba jeszcze sie nie obudzilem ;-) sorki

Data: 2009-07-21 10:23:18
Autor: bratPit[pr]
[...]

:-) dobre,
brat

Data: 2009-07-21 12:27:29
Autor: LEPEK
Kuba (aka cita) pisze:

jak kiedyś komuś tłumaczylem, ze za Kórnikiem jadąc od Sremu musi skręcic w lewno, zeby dojechać do Poznania ... to sie pytał, czy jak rozpoznać ten kurnik i czy będzie daleko od drogi.

Heh,
Ja kiedyś słyszę na radiu, że na XX kilometrze "macie sarenki".
Myślę sobie - ok, miśki to policjanci, suszarka to radar, ale 'sarenki'?
I co sie okazało? Sarenki, to... sarenki. Znaczy sarny. Spacerujące po poboczu :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-07-21 12:36:15
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4a6597e9news.home.net.pl...

I co sie okazało? Sarenki, to... sarenki. Znaczy sarny. Spacerujące po poboczu :D

no poczatkowo skojarzenie moglo byc co najmniej dwuznaczne ;D

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-21 23:09:55
Autor: J.F.
On Tue, 21 Jul 2009 12:27:29 +0200,  LEPEK wrote:
Ja kiedyś słyszę na radiu, że na XX kilometrze "macie sarenki".
Myślę sobie - ok, miśki to policjanci, suszarka to radar, ale 'sarenki'?
I co sie okazało? Sarenki, to... sarenki. Znaczy sarny. Spacerujące po poboczu :D

A tak swoja droga - sarny rzekomo zwierzeta plochliwe.
Powyzsze chorowaly na wscieklizne, czy sie juz przyzwyczaily ? J.

Data: 2009-07-21 23:16:57
Autor: LEPEK
J.F. pisze:

A tak swoja droga - sarny rzekomo zwierzeta plochliwe.
Powyzsze chorowaly na wscieklizne, czy sie juz przyzwyczaily ?

Nie wiem, nie pytałem (sarenek) ;D

Pozdr,

Data: 2009-07-22 09:24:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)
J.F. wydusił z siebie te słowy:

A tak swoja droga - sarny rzekomo zwierzeta plochliwe.
Powyzsze chorowaly na wscieklizne, czy sie juz przyzwyczaily ?

Na DK 5 (Poznań - Leszno) w miejscowości Śmigiel jest takie miejsce, gdzie sarenki blisko drogi mają swoje żerowisko, czy jak to sie tam nazywa. Wczesniej drogi tam nie bylo (bo to obwodnica) wiec sarenki moze postanowiły sie po prostu nie przenosić.
Niestety żerowisko zostało tą obwodnicą podzielone, wiec sarenki często spacerują z jednej na drugą strone.