dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)

Data: 2009-07-26 19:51:39
Autor: Axel
dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)

"Cyprian Prochot" <cyppis@e-koncept.pl> wrote in message news:h42kg9$cdv$1news.onet.pl...

dawno nikt nie pisal piatkowo (albo ja slabo czytam ;>)
Historia mojego znajomego, który stał na shelu w Długołęce:
"- mobilki na shelu vectra opc z misiaczkami
- ...dzięki kolego
Same podziękowania i nagle
- kolego z czerwonego lanosa chcesz szybko i bez nerwów dojechać do domu?"
Po czym popatrzył w ich stronę a oni mu pomachali

Moja historia:

Jade sobie z DC na regaty do Sztynortu, na trasie za Gizyckiem remontuja droge - wasko, rozkopane i ograniczenie do 40. Po kilku kilometrach - swiezo wyremontowana droga, w pustym lesie, tylko pasow nie zdazyli namalowac, ale ograniczenie oczywiscie dalej do 40. No i za gorka oczywiscie stoi nieoznakowana psiarnia z radarem i kogos trzymaja. Lapie za gruche, mowie, ze stoja i slysze "kierowca srebrnej Vectry proszony jest o wolniejsza jazde...."

--
Axel

dawno nikt nie pisal [piatkowo] ;)