db pbc -- kody sms

Data: 2011-11-14 09:20:59
Autor: blackue
db pbc -- kody sms
Witam,

Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w TOiP
pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

Data: 2011-11-14 09:33:36
Autor: blast
db pbc -- kody sms

Użytkownik "blackue" <blackue@na-wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9qj1b$3m9$1news.onet.pl...
Witam,

Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiaj± od 12 kody sms, próbowałem znaleĽć w TOiP
pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

Dodatkowo wreszcie przestali wymagać autoryzacji przy przelewach między własnymi rachinkami

Data: 2011-11-14 21:35:57
Autor: Q
db pbc -- kody sms
Dodatkowo wreszcie przestali wymagać autoryzacji przy przelewach między własnymi rachinkami

To na plus, ale przy okazji na minus zmienili strone logowania:
nie da sie juz skopiowac loginu i hasla - trza recznie wpisywac.
Po cholere?
Znowu "zawsze k... cos" :)

Data: 2011-11-15 00:53:30
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu poniedziałek, 14 listopada 2011, 21:35:57 UTC+1 użytkownik Q napisał:
[...]
To na plus, ale przy okazji na minus zmienili strone logowania:
nie da sie juz skopiowac loginu i hasla - trza recznie wpisywac.
Po cholere?
Znowu "zawsze k... cos" :)

O q*wa!!! Czy ich pogięło? Przecież normalny człowiek nie jest w stanie zapamiętać takiego długiego loginu z cyfr i hasła cyfrowego! Wiadomo, że musi mieć je gdzie¶ zapisane. No, chyba, że loguje się tylko w tym banku i to kilka razy dziennie.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-11-15 21:37:40
Autor: Irokez
db pbc -- kody sms
Użytkownik "JaMyszka" <fatamorgana.w@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:10826038.1160.1321347210280.JavaMail.geo-discussion-forumsyqdr22...
W dniu poniedziałek, 14 listopada 2011, 21:35:57 UTC+1 użytkownik Q
napisał:
[...]
[...]

No to jestem nienormalny.. 3 konta i różne loginy i hasła. A i jeszcze PIN kart, telefonu, hasło kompa w pracy i loginy do programów, poczty. Hmm.. nie zapomniałem też numeru domu i mieszkania i rejestracji wozu, peselu, nipu i numeru buta.
O kołnierzyka nie pamiętam..

--
Irokez

Data: 2011-11-19 08:13:08
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu wtorek, 15 listopada 2011, 21:37:40 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
[...]

No, jeste¶... ;)
Ha! A DO? Paszport? Daty urodzenia bliższych i dalszych? Daty rocznic i imienin? No i nr telf. wszystkich znajomych i instytucji, do których często dzwonisz, masz w komórce?
Już nie powiem, że jak miałam długie włosy, to pamiętałam pełny nr konta bankowego. Mojego i służbowego;p

O kołnierzyka nie pamiętam..

A widzisz! Zawsze co¶ ;-)

Data: 2011-11-19 19:08:30
Autor: Irokez
db pbc -- kody sms
Użytkownik "JaMyszka" <fatamorgana.w@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:16665310.2781.1321719188222.JavaMail.geo-discussion-forumsyqhz20...
W dniu wtorek, 15 listopada 2011, 21:37:40 UTC+1 użytkownik Irokez
napisał:
[...]
[...]

Je¶li chodzi o daty różnych rocznic to kobiety s± w tym nieprze¶cignione. Nie mam szans. Ale zawsze "ona" przypomina...

;)

--
Irokez

Data: 2011-11-16 21:50:08
Autor: Grzexs
db pbc -- kody sms
[...]

Użyj autoHotKey, bardzo przyjazny programik, ja za jego pomoc± wpisuję login w zależno¶ci od strony, któr± załaduję. Hasło ręcznie, dla bezpieczeństwa.

--
Grzexs

Data: 2011-11-17 21:48:57
Autor: witrak()
db pbc -- kody sms
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote on 2011-11-16_21:50
[...]

cyfrowego! Wiadomo, że musi mieć je gdzieś zapisane. No, chyba,
ĹĽe loguje siÄ™ tylko w tym banku i to kilka razy dziennie.

UĹĽyj autoHotKey, bardzo przyjazny programik, ja za jego pomocÄ…
wpisuję login w zależności od strony, którą załaduję. Hasło
ręcznie, dla bezpieczeństwa.

Polecam Keepass dla serwisĂłw krytycznych (np. banki, konta
pocztowe itp.)) i LastPass dla niekrytycznych (np. członkostwo w
"czymś" ze względu na udział w forum itp.)

witrak()

Data: 2011-11-19 08:24:27
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu czwartek, 17 listopada 2011, 21:48:57 UTC+1 użytkownik witrak() napisał:
[...]
Polecam Keepass dla serwisów krytycznych (np. banki, konta
pocztowe itp.)) i LastPass dla niekrytycznych (np. członkostwo w
"czym¶" ze względu na udział w forum itp.)

Thx:-)
Posiadam i korzystam od lat. Heheheee... Do¶ć długo trwało, nim się dowiedziałam, że otwarty KeePass i formularz wewnętrzny np. Allegro powoduje wysłanie korespondencji przy pisaniu "±".

Data: 2011-11-19 17:52:03
Autor: witrak()
db pbc -- kody sms
JaMyszka <fatamorgana.w@gmail.com> wrote on 2011-11-19_17:24
[...]

Posiadam i korzystam od lat. Heheheee... Dość długo trwało, nim się dowiedziałam, że otwarty KeePass i formularz wewnętrzny np. Allegro powoduje wysłanie korespondencji przy pisaniu "ą".

Bo warto sobie zmienić literkę wstawiania w KeePassie - ja mam
CtrlAltV - nie koliduje z niczym :-)

witrak()

Data: 2011-11-19 11:11:23
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu sobota, 19 listopada 2011, 17:52:03 UTC+1 użytkownik witrak() napisał:
[...]
Bo warto sobie zmienić literkę wstawiania w KeePassie - ja mam
CtrlAltV - nie koliduje z niczym :-)

Hm... Nie wiem gdzie to zmienić <rozłożone bezradnie ręce>
W "Narzędzia" -> "Opcje" nie widzę. Możesz napisać ¶cieżkę? --

Data: 2011-11-20 11:54:38
Autor: witrak()
db pbc -- kody sms
JaMyszka <fatamorgana.w@gmail.com> wrote on 2011-11-19_20:11
[...]

W "Narzędzia" -> "Opcje" nie widzę. Możesz napisać ścieżkę?

Prawdę mówiąc już zapomniałem :-(
Ale pamiętam, że najpierw znalazłem to (ustawienia skrótów) w
opisach/helpach w witrynie KeePass-a, a nie bezpośrednio w opcjach...

witrak()

Data: 2011-11-21 01:04:58
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu niedziela, 20 listopada 2011, 11:54:38 UTC+1 użytkownik witrak() napisał:
[...]
Ale pamiętam, że najpierw znalazłem to (ustawienia skrótów) w
opisach/helpach w witrynie KeePass-a, a nie bezpo¶rednio w opcjach...

Też tam poleciałam, ale...
Najlepiej mi wchodzi co¶ do rozumu, gdy odgapiam:p
Pozostanę przy starej metodzie -- po odczytaniu hasła, zamykam program;)
Wielkie thx :)

Data: 2011-11-19 08:19:28
Autor: JaMyszka
db pbc -- kody sms
W dniu ¶roda, 16 listopada 2011, 21:50:08 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
[...]
Użyj autoHotKey, bardzo przyjazny programik, ja za jego pomoc± wpisuję login w zależno¶ci od strony, któr± załaduję. Hasło ręcznie, dla bezpieczeństwa.

Thx:)
Mówisz, że za ich pomoc± będzie działać copy/paste w poz. "login" i "hasło"? I dlaczego uważasz, że ręczne wprowadzenie hasła jest bezpieczniejsze?

Data: 2011-11-21 20:01:48
Autor: Grzexs
db pbc -- kody sms
UĹĽyj autoHotKey, bardzo przyjazny programik, ja za jego pomocÄ… wpisujÄ™
login w zależności od strony, którą załaduję. Hasło ręcznie, dla
bezpieczeństwa.

Thx:)
Mówisz, że za ich pomocą będzie działać copy/paste w poz. "login" i "hasło"? I dlaczego uważasz, że ręczne wprowadzenie hasła jest bezpieczniejsze?

U mnie to działa w ten sposób, że po załadowaniu strony logowania, autoHotKey na podstawie tytułu tej strony, po wciśnięciu np. F12 wstawia login (różny dla różnych stron) i przenosi kursor do okna wpisywania hasła. No i wpisuję hasło ręcznie. Oczywiście można zrobić tak, że będzie wpisywane i hasło, a jak się pogimnastykować – to i hasło maskowalne.

Ręczne wprowadzanie jest bezpieczniejsze, bo z białka trudniej cokolwiek wypreparować ;)

--
Grzexs

Data: 2011-11-14 19:05:57
Autor: Q
db pbc -- kody sms
Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w TOiP
pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

Tez nigdzie nie moge znalezc pozycji "sms" - licze ze sa darmowe.

Tak czy siak przed przelaczeniem na sms warto wiedziec:

- "[...] zmiana metody autoryzacji operacji w systemie db easyNET z karty identyfikacyjnej TAN na hasła SMS jest nieodwracalna."
(zawsze k**wa cos :)

- W przypadku czterokrotnego błędnego podania Kodu jednorazo-
wego SMS/Kodu TAN podczas autoryzacji dyspozycji w Kanale
bankowości elektronicznej db easyNET, następuje automatycz-
na blokada przypisanej do uĹĽytkownika Metody autoryzacji

Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Data: 2011-11-14 21:16:26
Autor: Grzexs
db pbc -- kody sms
[...]

Podziel się wrażeniami…!

--
Grzexs

Data: 2011-11-15 11:26:20
Autor: Q
db pbc -- kody sms
Podziel się wrażeniami…!

Wykorzystalem juz 6 kodow sms (8 cyfr) i na razie jest git -
- przychodza szybko, ale podobnie jak w polbanku
trzeba ustawic kursor na okienko kodu sms.

Data: 2011-11-15 21:38:55
Autor: Irokez
db pbc -- kody sms
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j9rlbr$m2g$1news.task.gda.pl...
Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Gdzie? nie znalazłem na stronie...

--
Irokez

Data: 2011-11-15 22:01:02
Autor: mx
db pbc -- kody sms
Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Gdzie? nie znalazłem na stronie...

Ustawienia->Obsługa dostępu, na samym dole "Aktywuj hasła SMS"

db pbc -- kody sms