db pbc -- kody sms

Data: 2011-11-14 19:05:57
Autor: Q
db pbc -- kody sms
Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w TOiP
pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

Tez nigdzie nie moge znalezc pozycji "sms" - licze ze sa darmowe.

Tak czy siak przed przelaczeniem na sms warto wiedziec:

- "[...] zmiana metody autoryzacji operacji w systemie db easyNET z karty identyfikacyjnej TAN na hasła SMS jest nieodwracalna."
(zawsze k**wa cos :)

- W przypadku czterokrotnego błędnego podania Kodu jednorazo-
wego SMS/Kodu TAN podczas autoryzacji dyspozycji w Kanale
bankowości elektronicznej db easyNET, następuje automatycz-
na blokada przypisanej do użytkownika Metody autoryzacji

Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Data: 2011-11-14 21:16:26
Autor: Grzexs
db pbc -- kody sms
[...]

Podziel się wrażeniami…!

--
Grzexs

Data: 2011-11-15 11:26:20
Autor: Q
db pbc -- kody sms
Podziel się wrażeniami…!

Wykorzystalem juz 6 kodow sms (8 cyfr) i na razie jest git -
- przychodza szybko, ale podobnie jak w polbanku
trzeba ustawic kursor na okienko kodu sms.

Data: 2011-11-15 21:38:55
Autor: Irokez
db pbc -- kody sms
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j9rlbr$m2g$1news.task.gda.pl...
Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Gdzie? nie znalazłem na stronie...

--
Irokez

Data: 2011-11-15 22:01:02
Autor: mx
db pbc -- kody sms
Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
- oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

Gdzie? nie znalazłem na stronie...

Ustawienia->Obsługa dostępu, na samym dole "Aktywuj hasła SMS"

db pbc -- kody sms