dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?

Data: 2011-04-12 14:57:14
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Szukam jakiegos "darmowgo konta"
z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.

ING ma w koncu darmowe bankomaty (tylko PL)
i bezwarunkowo darmowe konto (czy czegos nie doczytalem?).

dbNET ma darmowe bankomaty (w PL i "na swiecie")
i warunek darmowego konta:
"Obsługa karty VISA Electron 0 zł (w przypadku wykonywania minimum 1
transakcji miesięcznie)",
czyli tym warunkiem jest nawet jedna wyplata
z jakiekogolwiek bankomatu na jakakolwiek kwote?

Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

Data: 2011-04-12 13:07:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 12 Apr 2011 14:57:14 +0200, Q napisał(a):

Szukam jakiegos "darmowgo konta"
z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.

ING ma w koncu darmowe bankomaty (tylko PL) i bezwarunkowo darmowe konto
(czy czegos nie doczytalem?).

Sprawdź jaki warunek trzeba spełnić aby karta była darmowa - o ile pamiętam trzeba wykonać transakcji na jakąś min. kwotę w miesiącu oczywiście.

[...]

Tak. Wystarczy wypłata 10 pln w dowolnym bankomacie w Polsce lub np zapłacenie w Warszawie za bilet w automacie 2 pln kartą.
Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

SprawdĹş teĹĽ Open Finance i Getinonline - nie ma ĹĽadnych warunkĂłw.
Ogólnie to teraz już większość banków ma tego typu oferty tylko trzeba się przyglądnąć szczegółom i warunkom do spełnienia.

--
xbartx

Data: 2011-04-12 15:24:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io1iqd$mmk$2@inews.gazeta.pl...

Sprawdź jaki warunek trzeba spełnić aby karta była darmowa - o ile
pamiętam trzeba wykonać transakcji na jakąś min. kwotę w miesiącu
oczywiście.

Na 100 zł. Inaczej opłata za kartę to 7 zł.

Data: 2011-04-12 15:32:06
Autor: Q
[...]

sprawdzalem:

"VISA / VISA zblizeniowa
e) KONTA Direct 0 zł / 7 zł *
* opłata pobierana, jezeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min 100 zł dokonanych kartą debetową wydaną do rachunku i rozliczonych przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca."

....i dlatego pytalem "czy czegos nie doczytalem",
bo wg mnie ta gwiazdka dotyczy jedynie zblizeniowki, ale nie jestem tego pewien.
Pewien jestem tylko tego, ze nie potrzebuje kolejnej zblizeniowki :).

Data: 2011-04-12 15:59:10
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
SprawdĹş teĹĽ Open Finance i Getinonline - nie ma ĹĽadnych warunkĂłw.

a czym te banki roznia sie od siebie (poza kolorem fonta)? :)
to ten sam holding?
bo warunki te same, no i nagordy tez :)

Ogólnie to teraz już większość banków ma tego typu oferty tylko trzeba
się przyglądnąć szczegółom i warunkom do spełnienia.

sporo kont jest na rynku i wez teraz w te wszystkie "gwiazdki" wnikaj :)

Data: 2011-04-12 16:04:56
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
SprawdĹş teĹĽ Open Finance i Getinonline - nie ma ĹĽadnych warunkĂłw.

a czym te banki roznia sie od siebie (poza kolorem fonta)? :)

cofam pytanie, hehe :)

Data: 2011-04-12 13:21:36
Autor:
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
ING Direct - rozliczenie transakcji bezgotówkowych min. 100 zł w miesi±cu od każdej karty (w tym momencie mam 2, więc oboma muszę wykonać min. 100 zł aby były bezpłatne)

mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie

Alior - jw. (ewentualnie 9 zł je¶li to nie jest Twoje konto główne - warunek wpływu 2000 zł)

dbNet - konieczno¶ć jednej transakcji kartowej w miesi±cu, wypłaty na całym ¶wiecie za free

Openonline, Getinonline - wypłaty na całym ¶wiecie bez żadnych warunków

Data: 2011-04-12 15:36:38
Autor: Q
[...]

Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

Openonline, Getinonline - wypłaty na całym ¶wiecie bez żadnych warunków

xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).

Data: 2011-04-12 14:25:06
Autor:
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> [...]
> były bezpłatne)

Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

Jedn± mam zbliżeniow± (MC PayPass) a drug± niezbliżeniow± (Visa). W obu warunki zwolnienia z oplat takie same.

> Openonline, Getinonline - wypłaty na całym ¶wiecie bez żadnych warunków

xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).
Mam konto w getinonline, miałem w openonline. Co¶ mnie jednak odpycha od tego wynalazku. Czasami mam kasę w gotówce, któr± musze wpłacić na konto, a w tych dwóch bankach (lub dwoma brandami tego samego banku) jest to utrudnione/niemożliwe. Chyba nie ma wpłatomatów i chyba nie można wpłacić kasy bezprowizyjnie w placówce Getin Banku.

Data: 2011-04-13 00:28:18
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Jedn± mam zbliżeniow± (MC PayPass) a drug± niezbliżeniow± (Visa). W obu
warunki zwolnienia z oplat takie same.

dzieki - czyli troche nie do koncu zrozumialem ich TOiP :)

Mam konto w getinonline, miałem w openonline

czym sie roznia getinonline'owe konta:
Konto Swobodne / Konto Oszczędno¶ciowe
od ich openonline'owych klonow:
Konto optymalne / Konto oszczędno¶ciowe?

chociaz jakbym mial juz tam zakladac
to ciekawie wyglada Konto Skarbonkowe :)
(dostepne tylko w getin'ie, z "Korzystasz i zarabiasz")

[...]

"0 zł za wpłaty w oddziałach Getin Banku" - to jest przy kazdym koncie
w getinie jak i openie (poza oszczednosciowym oczywiscie)

Data: 2011-04-12 17:55:53
Autor: Irokez
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Użytkownik <arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:io1jl0$1t3$1inews.gazeta.pl...

mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

--
Irokez

Data: 2011-04-12 18:38:44
Autor: MarekZ
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:io1sma$nl2$1@news.onet.pl...

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

Data: 2011-04-12 23:15:53
Autor: Krystek
W dniu 2011-04-12 18:38, MarekZ pisze:
Irokez napisał:

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

No to jakie one darmowe? ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-13 00:30:37
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
No to jakie one darmowe? ;)

takie one darmowe jak minuty w moim abonamencie :)

Data: 2011-04-13 11:02:14
Autor: Marx
On 12.04.2011 15:21, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie
takie głupie pytanie - gdzie w interfejsie się to wł±cza, bo przejrzałem na szybko i nie znalazłem
Marx

Data: 2011-04-13 09:11:26
Autor: jureq
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Dnia Wed, 13 Apr 2011 11:02:14 +0200, Marx napisał(a):

mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie
takie głupie pytanie - gdzie w interfejsie się to włącza, bo przejrzałem
na szybko i nie znalazłem

We wnioskach

Data: 2011-04-18 11:51:49
Autor: miguelos
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?

dbnet - moze nie ma oplat, ale czy jest oplata za przewalutowanie ?
getinonline, openonline - gdzie jest informacja o wyplacach na calym swiecie ?
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2011-04-12 22:56:08
Autor: ls
On 12 Kwi, 14:57, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
Szukam jakiegos "darmowgo konta"
z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.

Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

Nie zapominajmy o najnowszym wynalazku Millenium: Dobre Konto ;)
Warunek darmowo¶ci to wpływ 1000zł i 1 transakcja bezgotowkowa.
Bankomaty w Pl za darmo, no i 3% zwrotu w spozywczakach i na stacjach
benz.

--
pozdr.
ls

Data: 2011-04-13 11:48:37
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

A zamknięcie tego konta co¶ kosztuje?

Data: 2011-04-13 04:20:30
Autor: ls
On 13 Kwi, 11:48, glaukonWYTNI...@op.pl wrote:
> [...]
> Warunek darmowo¶ci to wpływ 1000zł i 1 transakcja bezgotowkowa.
> Bankomaty w Pl za darmo, no i 3% zwrotu w spozywczakach i na stacjach

Wyglada na to, ze nie:

http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Prowizje-oplaty-2011-03-08.PLN_759778.pdf

--
pozdr.
ls

Data: 2011-04-13 12:37:59
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
A zamknięcie tego konta co¶ kosztuje?

ze tak gupio zapytam:
- czy w ogole sa jakies banki, ktore kaza placic za zamkniecie konta?!

dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?