dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?

Data: 2011-04-12 13:21:36
Autor:
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
ING Direct - rozliczenie transakcji bezgotówkowych min. 100 zł w miesiącu od każdej karty (w tym momencie mam 2, więc oboma muszę wykonać min. 100 zł aby były bezpłatne)

mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie

Alior - jw. (ewentualnie 9 zł jeśli to nie jest Twoje konto główne - warunek wpływu 2000 zł)

dbNet - konieczność jednej transakcji kartowej w miesiącu, wypłaty na całym świecie za free

Openonline, Getinonline - wypłaty na całym świecie bez żadnych warunków

Data: 2011-04-12 15:36:38
Autor: Q
[...]

Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

Openonline, Getinonline - wypłaty na całym świecie bez żadnych warunków

xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).

Data: 2011-04-12 14:25:06
Autor:
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> [...]
> były bezpłatne)

Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

Jedną mam zbliżeniową (MC PayPass) a drugą niezbliżeniową (Visa). W obu warunki zwolnienia z oplat takie same.

> Openonline, Getinonline - wypłaty na całym świecie bez żadnych warunków

xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).
Mam konto w getinonline, miałem w openonline. Coś mnie jednak odpycha od tego wynalazku. Czasami mam kasę w gotówce, którą musze wpłacić na konto, a w tych dwóch bankach (lub dwoma brandami tego samego banku) jest to utrudnione/niemożliwe. Chyba nie ma wpłatomatów i chyba nie można wpłacić kasy bezprowizyjnie w placówce Getin Banku.

Data: 2011-04-13 00:28:18
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
Jedną mam zbliżeniową (MC PayPass) a drugą niezbliżeniową (Visa). W obu
warunki zwolnienia z oplat takie same.

dzieki - czyli troche nie do koncu zrozumialem ich TOiP :)

Mam konto w getinonline, miałem w openonline

czym sie roznia getinonline'owe konta:
Konto Swobodne / Konto Oszczędnościowe
od ich openonline'owych klonow:
Konto optymalne / Konto oszczędnościowe?

chociaz jakbym mial juz tam zakladac
to ciekawie wyglada Konto Skarbonkowe :)
(dostepne tylko w getin'ie, z "Korzystasz i zarabiasz")

[...]

"0 zł za wpłaty w oddziałach Getin Banku" - to jest przy kazdym koncie
w getinie jak i openie (poza oszczednosciowym oczywiscie)

Data: 2011-04-12 17:55:53
Autor: Irokez
Użytkownik <arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:io1jl0$1t3$1inews.gazeta.pl...

mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

--
Irokez

Data: 2011-04-12 18:38:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io1sma$nl2$1@news.onet.pl...

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

Data: 2011-04-12 23:15:53
Autor: Krystek
W dniu 2011-04-12 18:38, MarekZ pisze:
Irokez napisał:

jakie 5zł? za co?
Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

5 zł miesięcznie kosztuje opcja darmowych wszystkich bankomatów.

No to jakie one darmowe? ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-13 00:30:37
Autor: Q
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
No to jakie one darmowe? ;)

takie one darmowe jak minuty w moim abonamencie :)

Data: 2011-04-13 11:02:14
Autor: Marx
On 12.04.2011 15:21, arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie
takie głupie pytanie - gdzie w interfejsie się to włącza, bo przejrzałem na szybko i nie znalazłem
Marx

Data: 2011-04-18 11:51:49
Autor: miguelos
dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?

dbnet - moze nie ma oplat, ale czy jest oplata za przewalutowanie ?
getinonline, openonline - gdzie jest informacja o wyplacach na calym swiecie ?

dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?