dbNET karta debetowa limity (?)

Data: 2011-06-29 08:12:35
Autor: Q
dbNET karta debetowa limity (?)
Jakie sa limity ilosci transakcji (dzienny, miesieczny)
na karte debetowa wydana do konta dbNET?

Data: 2011-06-29 09:21:49
Autor: yoss

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:iuefm0$h2s$1news.net.icm.edu.pl...
Jakie sa limity ilosci transakcji (dzienny, miesieczny)
na karte debetowa wydana do konta dbNET?

Nie wiem jak z płatnościami bezgotówkowymi bo nigdy nie korzytałem, ale z bankomatu jest to 5 (pięć) transakcji dziennie.

yossarian

Data: 2011-06-29 09:55:12
Autor: Q
dbNET karta debetowa limity (?)
Nie wiem jak z płatnościami bezgotówkowymi bo nigdy nie korzytałem, ale z bankomatu jest to 5 (pięć) transakcji dziennie.

Dokladnie o to mi chodzilo (o gotowkowe / bankomaty).
Dzieki :)

dbNET karta debetowa limity (?)