dbNET24 a lokata

Data: 2009-12-15 18:02:29
Autor: Maciej Loret
dbNET24 a lokata
Witam.

Mam ochotę na dbNET24. Wła¶ciwie tylko dla bezpłatnych bankomatów. Trzymałbym tam powiedzmy 500PLN, okresowo podczas jakich¶ wyjazdów czy wakacji zwiększaj±c do 2000-3000PLN. Czy da się to konto poł±czyć z jak±¶ krótkoterminow± lokat±?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-12-15 18:36:47
Autor: Czujnik
dbNET24 a lokata
Witam,

najkrótsza to 7 dni ale jest konto na 4,55 % oszczędnosciowe, niestety kapitalizacja miesięczna :(

Data: 2009-12-15 19:31:24
Autor: Maciej Loret
dbNET24 a lokata
Witam.

najkrótsza to 7 dni ale jest konto na 4,55 % oszczędnosciowe, niestety kapitalizacja miesięczna :(

Trzeba zakładać jakie¶ dodatkowe konto by móc otwierać lokaty czy wystarczy samo dbNET24?

Data: 2009-12-16 17:23:14
Autor: xbartx
dbNET24 a lokata
Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:31:24 +0100, Maciej Loret napisał(a):

Trzeba zakładać jakieś dodatkowe konto by móc otwierać lokaty czy
wystarczy samo dbNET24?

Właśnie sprawdziłem i z poziomu konta dbnet24 możesz zakładać lokaty na 7 i 14 dni. Oczywiście na więcej też ;)

--
xbartx

Data: 2009-12-16 18:39:04
Autor: Valdi
dbNET24 a lokata
"xbartx" news:hgb522$c25$4inews.gazeta.pl

Właśnie sprawdziłem i z poziomu konta dbnet24 możesz zakładać lokaty na 7
i 14 dni. Oczywiście na więcej też ;)

Lokaty są oprocentowanie zgodnie z TO zawartą na stronie głównej DB czy mają
jakieĹ› specjalne oprocentowanie dla ww. rachunku?

Data: 2009-12-16 19:33:45
Autor: Maciej Loret
dbNET24 a lokata
Witam.

Właśnie sprawdziłem i z poziomu konta dbnet24 możesz zakładać lokaty na 7
i 14 dni. Oczywiście na więcej też ;)

Piszesz o "Lokata tradycyjna w PLN o stałym oprocentowaniu":
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/oprocentowanie_ind ?

I dla przypomnienia czy - jak ktoś tu kiedyś pisał - operacją zwalniającą z opłat za dbNET24 jest wybranie gotówki z bankomatu?

Data: 2009-12-16 19:38:36
Autor: Valdi
dbNET24 a lokata
"Maciej Loret" news:hgb9cl$qm3$1atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
7
> i 14 dni. Oczywiście na więcej też ;)

Piszesz o "Lokata tradycyjna w PLN o stałym oprocentowaniu":

Ja chyba ślepy jestem bo pod powyższym linkiem lokat krótkoterminowych (7 i
14 dni jakoś dostrzeć nie mogę)...

I dla przypomnienia czy - jak ktoś tu kiedyś pisał - operacją zwalniającą
opłat za dbNET24 jest wybranie gotówki z bankomatu?

Tak. Wypłata z bankomatu zwalnia z opłaty za kartonik.

Data: 2009-12-16 21:04:44
Autor: Maciej Loret
dbNET24 a lokata
[...]

No to niestety czas do lekarza... Pierwsza tabelka od gĂłry...

I dla przypomnienia czy - jak ktoś tu kiedyś pisał - operacją zwalniającą
opłat za dbNET24 jest wybranie gotówki z bankomatu?

Tak. Wypłata z bankomatu zwalnia z opłaty za kartonik.

Kartonik?

Data: 2009-12-16 21:10:10
Autor: Valdi
dbNET24 a lokata
"Maciej Loret" news:hgbelh$m47$1atlantis.news.neostrada.pl

No to niestety czas do lekarza... Pierwsza tabelka od gĂłry...

Mea culpa - odstawiam butelczyne dobrego winka :)

> Tak. Wypłata z bankomatu zwalnia z opłaty za kartonik.

Kartonik?

No kartÄ™ znaczy siÄ™ :)

Data: 2009-12-16 13:12:46
Autor: Michał ¦witakowski
dbNET24 a lokata
A czy to prawda, że hasło do bankowo¶ci internetowej musi mieć 6
znaków?

Data: 2009-12-16 22:54:38
Autor: xbartx
dbNET24 a lokata
Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:12:46 -0800, Michał Świtakowski napisał(a):

A czy to prawda, że hasło do bankowości internetowej musi mieć 6 znaków?

Co więcje nie znaków tylko cyfr :)
Mnie się tam podoba, bo łatwo się pamięta i szybko loguje. W systemie wszystko zatwierdza się i tak jeszcze kodami ze zdrapki, ale dopóki TOiP będzie jak jest aktualnie to ja tam klientem będę.

--
xbartx

Data: 2009-12-16 23:09:28
Autor: Marcin Wasilewski
dbNET24 a lokata
Użytkownik "Michał ¦witakowski" <swistakers@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:64b3d60e-7c76-47f7-8b96-c5518d3e95e2r1g2000vbp.googlegroups.com...
A czy to prawda, że hasło do bankowo¶ci internetowej musi mieć 6
znaków?

Prawda. Co powoduje, że nie warto na tym koncie trzymać więcej niż kilka stówek na wypłaty w bankomacie.

Data: 2009-12-16 22:58:48
Autor: xbartx
dbNET24 a lokata
Dnia Wed, 16 Dec 2009 19:33:45 +0100, Maciej Loret napisał(a):

Piszesz o "Lokata tradycyjna w PLN o stałym oprocentowaniu":
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/oprocentowanie_ind ?

Jak kliknąłem to dokładnie wyskoczył ten sam link co podałeś, więc to na pewno jest to. Należy tylko pamiętać, że minimalna kwota to 2k pln.

I dla przypomnienia czy - jak ktoś tu kiedyś pisał - operacją
zwalniającą z opłat za dbNET24 jest wybranie gotówki z bankomatu?

Tak styka. Ja już 3 miesiące jestem a wypłacam tylko z bankomatów i nic więcej. Ciekawe kiedy się przestanie to opłacać jak Aliorowi ;)

--
xbartx

dbNET24 a lokata