Data: 2012-03-12 22:29:08 | |
Autor: Grzexs | |
dbNet - co się dzieje? | |
Powitał mnie taki komunikat:
<cite> Szanowni Klienci, informujemy, że w dniu dzisiejszym występują utrudnienia w korzystaniu z systemu db easyNET. Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, abyście mogli Państwo w jak najszybszym czasie korzystać ze wszystkich funkcjonalności. Jednocześnie informujemy, iż zlecenia dotyczące transakcji są przyjmowane oraz wykonywane przez konsultantów Teleserwisu pod numerami: 801 18 18 18, +48 12 625 80 00 lub +48 500 919 000. Przepraszamy za utrudnienia. </cite> Coś się działo/dzieje? -- Grzexs |
|
Data: 2012-03-12 22:40:07 | |
Autor: mx | |
dbNet - co się dzieje? | |
"Grzexs" wrote in message Coś się działo/dzieje? Sypie się, kod dostępu wydłużyli z 6 na 8 cyfr i RAM-u zabrakło. Poranne przelewy wew i zew zaskoczyły dopiero ok. 14-tej. |
|