dbNet - nie działa

Data: 2013-10-31 07:04:18
Autor: josh.web.01
dbNet - nie działa
Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10 odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za darmo.

Data: 2013-10-31 07:40:24
Autor: az.anonim
dbNet - nie działa
U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości online.

Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi. Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli z tym problem.

Data: 2013-11-01 11:45:36
Autor: JaMyszka
dbNet - nie działa
W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości online.

Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.
Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W Oddziale nie ma wejścia.

Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi. Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli z tym problem.

Ropzwiązałam z nimi umowę.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2013-11-02 01:01:05
Autor: animka
dbNet - nie działa
W dniu 2013-11-01 19:45, JaMyszka pisze:
[...]

Dobrze zrobiłaś.
UOIK im niezłą karę dowalił (chyba z 5 milionów).

--
animka

Data: 2013-11-02 15:08:19
Autor: Robert Tomasik
dbNet - nie działa
Użytkownik "az.anonim" <azo80@o2.pl> napisał w wiadomości news:b2066558-3dfc-4971-b883-aaedabdd6d2bgooglegroups.com...

Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud. Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.

Data: 2013-11-02 16:21:13
Autor: Klebespachtel
dbNet - nie dzia�a
W dniu 2013-11-02 15:08, Robert Tomasik pisze:
[...]

W ten sposób akurat nic nie sprawdzi, lepiej już sprawdzić właściciela IP w bazie WHOIS.

Data: 2013-11-03 01:01:48
Autor: az.anonim
dbNet - nie działa
Nie, to nie jest fraud.

IP jest prawidłowe, poza tym przeglądarka wspomaga mnie w sprawdzaniu weryfikując certyfikat.

Znalazłem w necie podobne historie więc zakladam, że ten bank tak ma.
Ale płakać nie będę, dostałem od niego modem za free i najlepiej oprocentowane konto oszczędnościowe przez kilka m-cy. Teraz jest do odstrzału.

Data: 2013-11-03 01:28:33
Autor: gtoni13
dbNet - nie działa