dbNet - online?

Data: 2009-08-28 08:14:54
Autor: grzechu
dbNet - online?
Czy konto to jest w pełni zsynchronizowane online? Czy wpłaty,
wypłaty, blokady po płatno¶ciach kart± s± aktualizowane i  widoczne w
internecie i w bankomacie  czasie rzeczywistym?

Data: 2009-08-28 17:34:12
Autor: Paweł
dbNet - online?
wyplaty z bankomatu nie sa widoczne online wcale i to sie nie zmieni,
a pojawiaja sie na ruchunku dopiero po 2-3 dniach jako ksiegowania.
na otarcie lez mozna je obejzec w bankomacie DB.

Data: 2009-08-28 18:32:29
Autor: Michal Zapalowski
dbNet - online?
Dnia 28-08-2009 o 17:34:12 Paweł <root@[127.0.0.1]> napisał(a):

wyplaty z bankomatu nie sa widoczne online wcale i to sie nie zmieni,
a pojawiaja sie na ruchunku dopiero po 2-3 dniach jako ksiegowania.

Never say never..  :D

Widocznie mam jakas lepsza wersje dbNet'u, bo jakos widze te blokady  prawie od reki, tzn. po powrocie do domu i zalogowaniu sie do systemu juz  tam tkwia, bez roznicy czy operacja byla w POSie czy tez w bankomacie. Nie  mam pojecia czy blokady pojawiaja sie w czasie rzeczywistym bowiem, w moim  przypadku, od transakcji do zalogowania zwykle mijaly jakies 2-3h.

Gdybys nie mogl znalesc: w gornym menu wybieramy "Rachunki" a potem w  bocznym "Blokady na rachunku".  ;)

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2009-08-28 18:44:18
Autor: Paweł
dbNet - online?
Michal Zapalowski wrote:

[...]

jakos nigdy nie zauwazylem blokad online. ponadto infolinia odpisala tak:

"... w odpowiedzi na Pana pytania uprzejmie informuje, ĹĽe obciÄ…ĹĽenia
 rachunku dokonane kartÄ… debetowÄ… w systemie EasyNET widoczne sÄ… dopiero
 po zaksiÄ™gowaniu &#8211; jest to prawidĹ‚owe dziaĹ‚anie systemu. Saldo
 rachunku uwzglÄ™dniajÄ…ce niezaksiÄ™gowane jeszcze operacje kartÄ…, moĹĽna
 sprawdzić w bankomacie."

no to mamy zagadke :)

Data: 2009-08-28 22:00:12
Autor: Michal Zapalowski
dbNet - online?
Dnia 28-08-2009 o 18:44:18 Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):

jakos nigdy nie zauwazylem blokad online. ponadto infolinia odpisala tak:

"... w odpowiedzi na Pana pytania uprzejmie informuje, że obci±żenia
 rachunku dokonane kart± debetow± w systemie EasyNET widoczne s± dopiero
 po zaksięgowaniu &#8211; jest to prawidłowe działanie systemu. Saldo
 rachunku uwzględniaj±ce niezaksięgowane jeszcze operacje kart±, można
 sprawdzić w bankomacie."

[...]
no to mamy zagadke :)

Eee tam, zaraz zagadke..

Jak myslisz, dlaczego na infolinie czesto mowi sie 'dezinfolinia'?  :)

W zalaczeniu blokada dzisiejszej wyplaty cwiczebnej z bankomatu Pekao.
Mam nadzieje, ze nie polamie linka:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=368cd4fdcaf27f81

Identycznie prezentuja sie operacje w POSach. Podglad blokad w easyNet  jest o tyle fajny, ze widac rowniez miejsce w ktorym zostala wykonana  operacja, co w innych bankach wcale nie jest regula - najczesciej podaja  tylko kwote.

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2009-08-28 22:36:17
Autor: Valdi.Pavlack
dbNet - online?
"Michal Zapalowski" news:op.uzd1umgt56ze0pmz-d600

W zalaczeniu blokada dzisiejszej wyplaty cwiczebnej z bankomatu Pekao.
Mam nadzieje, ze nie polamie linka:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=368cd4fdcaf27f81
Identycznie prezentuja sie operacje w POSach.

No to może ja za tępy jestem ale o co była ta nagonka na DB? - co ludzie
chc± od prezentowania w ww. sposób transakcji? Widać, gdzie i ile więc chyba
styknie.

Co¶ w deseń mBanku.

Data: 2009-08-31 08:13:08
Autor: xbartx
dbNet - online?
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:36:17 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

No to może ja za tępy jestem ale o co była ta nagonka na DB? - co ludzie
chcą od prezentowania w ww. sposób transakcji? Widać, gdzie i ile więc
chyba styknie.

No dokładnie. Wychodzi na to, że mBank to nadaję się już tylko do allegro, względnie szybkiego przelewania pieniędzy między kontami znajomych. Zostało w ogóle jakieś poletko, w którym mbank jest niekwestionowanym liderem?

Data: 2009-08-31 10:18:19
Autor: MarekZ
dbNet - online?
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7g0mk$ph2$6inews.gazeta.pl...

znajomych. Zostało w ogóle jakieś poletko, w którym mbank jest
niekwestionowanym liderem?

SFI oraz "karty za podpis dla każdego"? Onlajnowość?

Data: 2009-08-31 10:41:34
Autor: Valdi.Pavlack
dbNet - online?
"MarekZ" <news:h7g0ri$aoa$1srv.cyf-kr.edu.pl

..."karty za podpis dla kaĹĽdego"?

Że by jeszcze ich jakość wykonania stała na wysokim poziomie to by było cacy
:)

Data: 2009-08-31 10:51:35
Autor: xbartx
dbNet - online?
Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:18:19 +0200, MarekZ napisał(a):

SFI oraz "karty za podpis dla każdego"? Onlajnowość?

Temat "karty za podpis dla każdego" będę miał okazję sprawdzić jak działa. Osoba kilka lat nie używająca konta po powrocie z uk, być może będzie się chciała ubiegać. Fakt, że sytuacja nietypowa i raczej wątpię aby dali, ja osobiście bym nie dał ;) no ale zobaczymy jak pójdzie ten test.

Data: 2009-09-05 14:27:59
Autor: MarekZ
dbNet - online?

Oj ale to bank wychodzi z propozycją w tej procedurze, a nie klient ma się ubiegać.

Data: 2009-09-07 07:34:43
Autor: xbartx
dbNet - online?
Dnia Sat, 05 Sep 2009 14:27:59 +0200, MarekZ napisał(a):

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message

Oj ale to bank wychodzi z propozycjÄ… w tej procedurze, a nie klient ma
się ubiegać.

No dokładnie. Wisi tam jakaś bardzo stara wiadomość "karta za podpis".

Data: 2009-08-31 10:40:47
Autor: Valdi.Pavlack
dbNet - online?
"xbartx" news:h7g0mk$ph2$6inews.gazeta.pl

Zostało w ogóle jakieś poletko, w którym mbank jest
niekwestionowanym liderem?

Szybkość przelewów wewnętrznych?

Data: 2009-08-31 10:49:34
Autor: xbartx
dbNet - online?
Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:40:47 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Szybkość przelewów wewnętrznych?

Alior ma tak samo.

Data: 2009-08-31 12:59:53
Autor: Valdi.Pavlack
dbNet - online?
"xbartx" news:h7g9ru$ph2$10inews.gazeta.pl

> Szybkość przelewów wewnętrznych?

Alior ma tak samo.

Za 3 zł na miesiąc :) - jeżeli bierzemy plastik do konta.

Data: 2009-09-08 11:02:54
Autor: Paweł
dbNet - online?
Michal Zapalowski wrote:

[...]

dzis dzwonili z banku z odpowiedzia na reklamacje z informacja,
ze "stare" karty bez chipa tak dzialaly (blokady widoczne w tylko
w bankomacie), natomiast transakcje z nowych kart (z chipem)
sa widoczne w blokadach z poziomu witryny internetowej.

Data: 2009-08-29 00:39:55
Autor: krzysztofsf
dbNet - online?
grzechu pisze:
Czy konto to jest w pełni zsynchronizowane online? Czy wpłaty,
wypłaty, blokady po płatno¶ciach kart± s± aktualizowane i  widoczne w
internecie i w bankomacie  czasie rzeczywistym?

Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Data: 2009-08-30 00:17:53
Autor: MM
dbNet - online?
krzysztofsf pisze:

Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Tak

Max

Data: 2009-08-31 04:25:09
Autor: krzysztofsf@wp.pl
dbNet - online?
On 30 Sie, 00:17, MM <maksymilian....@poczta.change.hand> wrote:
krzysztofsf pisze:

> Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu
> rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Tak

Bardzo ladnie mi odpowiedzieli, na zadane wczoraj zapytanie

"Witamy.

Według Tabeli Opłat i Prowizji dla Osób Fizycznych, z opłaty za
korzystanie z karty Visa, wydanej do konta DB Net, zwolnieni s±
aktywni klienci, czyli tacy, którzy w danym miesi±cu użytkowania konta/
karty, wykonali kart± minimum jedn± transakcję - gotówkow± lub
bezgotówkow±. Oznacza to, że dokonanie wypłaty gotówki w bankomacie
również zwalnia klienta z miesięcznej opłaty za posiadanie karty.

Z poważaniem,
Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

dbNet - online?