dbNet - online?

Data: 2009-08-29 00:39:55
Autor: krzysztofsf
dbNet - online?
grzechu pisze:
Czy konto to jest w pełni zsynchronizowane online? Czy wpłaty,
wypłaty, blokady po płatnościach kartą są aktualizowane i  widoczne w
internecie i w bankomacie  czasie rzeczywistym?

Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Data: 2009-08-30 00:17:53
Autor: MM
dbNet - online?
krzysztofsf pisze:

Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Tak

Max

Data: 2009-08-31 04:25:09
Autor: krzysztofsf@wp.pl
dbNet - online?
On 30 Sie, 00:17, MM <maksymilian....@poczta.change.hand> wrote:
krzysztofsf pisze:

> Przylaczam sie do zapytania uzupelniajac o to, czy wyplata z bankomatu
> rowniez jest transakcja zwalniajaca z oplaty za karte?

Tak

Bardzo ladnie mi odpowiedzieli, na zadane wczoraj zapytanie

"Witamy.

Według Tabeli Opłat i Prowizji dla Osób Fizycznych, z opłaty za
korzystanie z karty Visa, wydanej do konta DB Net, zwolnieni są
aktywni klienci, czyli tacy, którzy w danym miesiącu użytkowania konta/
karty, wykonali kartą minimum jedną transakcję - gotówkową lub
bezgotówkową. Oznacza to, że dokonanie wypłaty gotówki w bankomacie
również zwalnia klienta z miesięcznej opłaty za posiadanie karty.

Z poważaniem,
Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

dbNet - online?